1.3

939 62 4
                                    

Selamun Aleyküm 🌸

Neden vote atıp yorum yazmıyoruz ? Her gün bölüm atıyorum , eve yorgun geliyorum buna rağmen emeğimin karşılığını almıyorum.

Lütfen emeğe saygı duyalım çünkü böyle olmayınca benim de yazasım gelmiyor.

Her neyse sizi bölüme uğurluyorum 💓













Ben:İmam bey biz uzaya gidince nasıl abdest alıp namaz kılacaz ? Sonuçta orda su yok.

Ben:Kılmazsak günah olur muyuz orada ?

İmamUral: Hacca gitmekten vazgeçip uzaya gitmeye mi karar verdin ?

Ben: Yoo

Ben: Hâlâ hacca gitmek istiyorum.Ama ne bileyim böyle bir soru geldi aklıma ben de sorayım dedim.

Ben: Hem kim bilir belki uzaya da çıkarım.Hatta uzaya çıkan ilk kadın olurum

Ben:Aslında kulağa hoş geliyor

Ben: Hukuk okumayı bırakıp  astronotluk mu okusam ?

İmamUral: Aman Masal hanım , hukuk bile iyi bir seçim değilken astronotluğu boş verin.

İmamUral: Haa tabii siz bilirsiniz gönlünüz ne isterse onu yapmakta özgürsünüz.Eğer istiyorsanız Allah nasip eder inşallah ama tabi Allah'tan hayırlı şeyler istemem lazım.

Ben: Neden hukuk iyi bir seçim değil ?

İmamUral: Diyelim ki avukat oldunuz

İmamUral: İnanın siz isteseniz de istemeseniz de için işine yalan girer.Yalancılık , dolandırıcılık , sahtekarlık ... Aklınıza gelmeyecek türlü türlü şeyler

İmamUral: Her ne kadar ben yalan söylemem doğrunun yanında olurum deseniz de bu işin içinde olduğunuz sürece bunlarla karşılaşırsınız.Zaman geçtikçe sizi daha çok içine çeker.

İmamUral: Gözünüz karardıkça daha çok para kazanmak istersiniz ve dediğim gibi bunun içine yasal olmayan şeyler girer.

İmamUral: İster savcı ister hakim ister avukat

İmamUral: Sıkıntılı meslekler.Çünkü işin içine duygu girmemeli , merhametli olunmamalı diye bilinir ama girmesi gereken konu da girmemesi gereken konu da var.

İmamUral: Meslek seçerken doğru seçim yapmak gerekiyor.Ama artık sizin çok geç.Allah hakkınızda hayırlısını yazsın.Kötü yol ve kullarından uzak tutsun.

Ben: Evet bu söylediklerinizi hatta daha fazlasını bir tanıdığımdan da duydum.Ama bunu göze alarak bu alanı seçtim.

Ben: Evet içinde yalan olan bir konu ama yalan olmadan olmaz diye bir şey yok.Ben bu işi yalansız dolansız hakkıyla yapacağıma inanıyorum.

Ben: Amacım zaten savcı olmaktı.Ve kararları doğru bir şekilde verdiğimi düşünüyorum.

ImamUral: Amacım size mesleği yapamayacağınızı söylemek değildi.

İmamUral: Ben mesleklerin sıkıntılı olmasından bahsettim sadece.İnanıyorum ki mesleğinizi en güzel şekilde yapacaksınız.Ben sadece üstüme düşen bildirme görevini yerine getirdim.Kusura bakmayın.

Ben: Hayır ne kusuru.Hiç önemli değil.Uyardığınız için teşekkürler.

Ben: Dediğiniz gibi umarım hakkımda hayırlısı olur

Ben: Her konuda...

İmamUral: Aynen öyle her konuda...

İmamUral: Bu arada sorunuza gelecek olursak uzayda su yok ise teyemmüm abdesti alıp namaz kalabilirsiniz.Her şeyin bir kolay yolu var.Ha tabi dinimiz kolaylık dini.Bizim dünyamızda su var.Allah şeyi bizi düşünerek yaratmış.Ve en iyi şekilde yaratmış.Bizden uzayda namaz kılmamızı da istemiyor.Yani bunları düşünerek canımızı sıkmaya gerek yok.Allah bizden şuanın ibadetini istiyor yani  gelecekte olacaklar için bize günah yazmaz.Gelecekteki kılacağın namazları tabi düşün bu işi hiç bırakma ama ondan daha önemlisi geçmişteki namazlara önem ver.Sen gelecekteki ibadetlerden değil geçmişteki ve bugün ki ibadetlerden sorumlusun.Ölümü  ne zaman geleceği belli olmaz.Geçmişteki sıkıntıları büyüterek geleceğe taşımak yerine küçültmeli ve yok etmeliyiz.

Ben: Cevabınız için teşekkür ederim.Gerçekten çok güzel açıklamışsınız.Ve haklısınız geçmişteki namaz kazalarıma daha çok önem vermeliyim.Veriyorum da zaten ama daha çok vereceğim.

Ben: Bu lafları başkası söylese asla bu kadar "tamam zaten yapıyorum,  yapacağım" gibi şeyler söylemem değerinizi bilin imam bey ( Bu mesajı sildiniz.)

İmamUral: Rica ederim ne demek.

Ben: Şey

İmamUral: Evet

Ben: Ben bir şey soracaktım

İmamUral: Tabii buyurun sorun

Ben: Neyse vazgeçtim

İmamUral: Çekinmeyin sorun lütfen

İmamUral: Gerçi siz zaten çekinmiyorsunuz ama :)

Ben: Yok yaa vazgeçtim

Ben: Konu soru olunca çekinmiyorum :)

İmamUral: Merak ederim ama...

Ben: Her sorunun bir vakti var imam bey

İmamUral: Tamam sorunun vaktini bekliyor olacağım

Ben:   :)

İmamUral:    :)












Bölüm sonuu 🍀

Lütfen vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın.Yapmanız gereken sadece dokunmak buna zor diyemezsiniz.☀️

Çok yorgunum bölüm anca yetişti ama yazdım :)

Allah'a emanet olun 🦋

Ramazan Time | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin