Selamün Aleyküm 🌸
Aslında her gün bölüm atmak istiyorum eskisi gibi ama eskiden bölümler kısaydı.Şimdi daha uzun bölümler yazdığım için her gün atamıyorum.Ama 10k ya özel iki bölüm atıyorum.
İyi okumalar ❤
"Masal kızım kalk hadi!"
Annemin sesiyle kafamı yavaşça yastıktan kaldırdım.Ramazan ayını severdim ama gece kalkmak beni çok zorluyordu.Tamam sabah da kalkamıyordum da gece ayrı bir zordu.
Ama şikayet etmeyeceğim çünkü Ramazan'ın bitmesine az kaldı.Ramazan bittikten sonra gece kalkmayı özleyeceğime eminim.
Yataktan gözlerimi ovalayarak kalktım.Yavaş adımlarla ve esneyerek banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim.
Masanın kenarındaki sandalyeyi çekip oturdum.Elimdeki telefonla uğraşmaya başladım.
"Masal domatesleri doğra kızım.Ben sucuklu yumurta yapacağım." Dedi elindeki domatesleri önüme koyarak.Kendi de mutfak tezgahına gidip yumurtaları kırmaya başladı.
Kızlardan gelen bildirimleri es geçip ezbere bildiğim numarayı tıkladım.
Telefon çaldı çaldı ama açan olmadı.
"Doğruyor musun ?" Diye sordu annem.Hâlâ telefonla uğraşıyordum.
"Hı hı." Dedim.
Ezbere bildiğim numarayı tekrar girdim telefona ama yine açan olmadı.
"Off açsanız ölürsünüz sanki." Dedim sessiz ve sitem dolu sesimle.
"Hihh Masal! Doğramadın mı ?" Dedi annem sinirle ve bana bakarak.
Önümdeki doğranmamış domatesleri görünce gözlerimi anneme diktim.
"Doğramamış mıyım ?" Annem ayağındaki terliği çıkarıp eline aldı ve bana doğru salladı.
"Kimi arıyorsun sen ? Haa ?" Dedi hâlâ elindeki terliği sallayarak.
"Elindeki silahı indir öyle konuşalım." Dedim ellerimi havaya kaldırıp teslim oluyormuş gibi yaparak.
"Hayır sen cevap veriyorsun eğer cevabından tatmin olmazsam terlik sana doğru geliyor ama tatmin olursam iner." Dedi gözlerini belerterek.
"Soru soracaktım." Dedim en masum halimle.
"Ural'ı mı aradın?" Dedi elindeki terliği yavaşça yere indirip şaşkın sesiyle.
"Yoo." Dedim rahatlıkla.
"Kimi aradın ?"
"Nihat Hatipoğlunu." Yere indirdiği terliği tekrar havaya kaldırdı.
"Yine mi!?" Dedi sitemle."Kız bıktı adam senden bıktı." Dedi bağırarak.
Allah'tan terliği bana atmadan ocaktan ses geldiği için o tarafa doğru gitti.
"Ne var meraklı bir insan isem ? Aklımdaki soruların cevaplarını bulamayayım da ateist mi olayım ha ?" Dedim sesimi yükselterek.
"Tövbe Yarabbim Yaresulullah !" Dedi kafasını sağa sola sallayarak.
"Kızım adamı bir kere arayıp çileden çıkardın zaten.Daha ne istiyorsun ? Bir Ramazanda da rahat bırak adamı." Dedi sucuklu yumurtayı masanın üstüne koyarak.
"Yaa onun işi o değil mi zaten ?" Dedim sitemle.
Bunlara inat imam beyi kocam yapıp Allah'ın her günü soru sormazsam bana da Masal demesinler !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...