17.Bölüm

517 48 71
                                    

Selamun Aleyküm 🌸

Nasılsınız bakalım? Valla benim pek iyi olduğum söylenemez.Gözünü para bürümüş ve tek derdi dünya malı olan insanlardan bıktım.Neyse onları Allah'a havale ediyor ve klasik sözümüzü söylüyoruz o zaman.

-sabrın sonu selamettir.-

Bu bölümü gnslife h1b256 kirmezgul HavvanurErol6 Minnie_zzz Adsizmelek961 Hatice905771 HalimenurAkba0 ithaf ediyorum.Çoklu ithafta bulundum , yorum yapıp takip edenlere diğer bölümlerde yine ithafta bulunacağım💗

İyi okumalar ❤

Elimde tuttuğum kazağa kısa bir bakış attım.Kararsız kalmıştım uzun kollu mu giysem yoksa kısa kollu giyip elime hırka mı alsam diye.Ama hırka almaktan vazgeçtim.Zaten Ural Bey'i görünce elim ayağıma dolaşıyor.Bir de elimde hırka taşımak istemiyorum.

Elime çantamı da alıp salona annemin yanına geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elime çantamı da alıp salona annemin yanına geçtim.O da okula gitmek için hazırlanıyordu.Beni fark edince gözlerini üzerimde dolaştırdı.

"Çok güzel olmuşsun." Gözlerinin içi parlıyordu bana bakarken.

"Teşekkür ederim." Dedim ve tebessüm ettim.

"Nerde buluşacaksınız ?"

"Kafede buluşacağız." Gelip elime evin anahtarını verdi.Büyük ihtimal çıkışta geç gelecekti.

"Ne konuşacaksınız , ya da ne konuşuyorsunuz ?" Sesi meraklı çıkmıştı.

"Özel hayatımız seni ilgilendirmiyor." Gözlerimi kıstım ve kollarımı göğsümde birleştirdim.

Dayak yiyeceğimin farkına vardığım için bir ayağımı geriye doğru attım.Her şeye hazırlıklı olmalıydım bu sözden sonra.

"Hmm." Dedi ve aşağı doğru eğildi."Demek özel hayatın var Ural ile." Ayağındaki terliği çıkardı ve eline aldı."Hem de beni ilgilendirmiyor."

Arkama bile bakmadan kaçmaya başladım.Kaç yaşına geldim ama hala terlik korkumu yenemedim.Bu acıyı yaşayan bilir.Ama ben yaşamaktan bıktım.Ben bıktım ama annem bıkmadı.

"Eşşek kadar kızın var.Sen hala terlik fırlatıyorsun." Bu kadının terliklerini alıp bir yere saklamam gerekiyor.Hem de asla bulamayacağı bir yere.Evet evet bunu en kısa sürede yapacağım.

Ramazan Time | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin