1.7

848 66 5
                                    

Selamün Aleyküm 🌸

Nasılsınız bakalım 💓

Düz , texting karışık bir şekilde yazıcam.

Hergün bölüm atmayacağım çünkü migrenim tuttuğu zaman gerçekten hiçbir şey yapamıyorum.Ama her gün bölüm atmaya başlarsam belirtirim.

Bu arada bölüm 2.0 'a gelince bölümler uzayacak ve hepsini tam bölüm olarak yapacağım.Yanii şuanlık kısa yazıyorum.

Bilgilendirme de yaptığıma göre hadii bölüme 🦋

İyi okumalar.💫







Eve gelince misafirlerin gittiğini fark ettim.Zaten çok durmazlar.Ramazan olduğu için biraz laf etmeye gelmişlerdir.Odama geçmeden annemin yanına gidip

"Misafirler gitti mi ?" dedim.

"Hoşgeldin!Gittiler.Seni de sordular ama arkadaşlarının yanında dedim." dedi.Elinde telefonla bir şeylerle uğraşıyordu.

"Tamam ben odama geçiyorum." dedim ama gitmeden annem lafa daldı.

"Gelsene anne kız biraz sohbet ederiz." dedi ama konuşmak istemiyordum.Hiç havamda değilim.Sonuçta az önce rezil olup geldim.

"Anne zaten oruç beni çok yoruyor.İftardan sonra konuşuruz şimdi biraz dinleneyim." deyip cevabını beklemeden odama geçtim.

Hemen yatağa geçip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Uyandığımda saat 17.55'di.Evet orucu biraz uykuya tutturmuş olabilirim.Ki annem uyandırmasaydı ben daha uyurdum.

"Yaa anne neden hemen uyandırıyorsun ? İftara 1 dakika kala uyandırsana." dedim sitemkâr çıkan sesimle.

"Olur mu öyle kızım hiç ? Oruç uykuya tutturulmaz.Ne anlamı kalır uyuyarak oruç tutarsan.Hem sen uyursan bana kim yardım edecek ?" dedi.Haklıydı evde sadece o ve ben vardık.Yanii ona yardım etmem gerekiyordu.Biraz vicdan azabı çektim.

"Tamam geliyorum yardıma sen geç mutfağa" dedim.Annem odadan çıktı.Ben de mutfağa geçmeden elime telefonu aldım.Çünkü yapmam gereken bir şey vardı.

Ben: İmam Beyy

Ben: Size bir sorum daha var.

Ben: Biliyorum bu ikinci sorum oldu ama merak işte ne yaparsınız?

İmamUral📿: Tabii ki sorabilirsiniz

İmamUral📿: Dediğim gibi sormanızda bir sıkıntı yok

İmamUral📿: Yeğenimi kaçırmadığınız sürece istediğiniz soruyu sorabilirsiniz :)

İmamUral📿: Tabii amacınız yeğenimi kaçırmak mıydı meçhul ! (Bu mesaj silindi.)

Ben: Şey tekrardan pardon , gerçekten kötü bir niyetimiz yoktu :(

Ben: Neyse ben soruma geçeyim.

Ben: Cinsiyet değiştiren kişi öldüğünde kadın hoca mı yıkar erkek hoca mı yıkar ?

İmamUral📿: xnjsnsjzh

İmamUral📿: Kusura bakmayın bazen sorularınız karşısında gülesim geliyor.

Ben: Önemli değil.Siz en azından sadece gülüyorsunuz dediğim gibi diğer imam beni  camiden kovmuştu...

Ben: Hâlâ sinirlerimi bozuyor.

İmamUral📿: Merak etmeyin ben cevaplarım sorunuzu.

İmamUral📿: Cinsiyet değiştirmek günahtır.Buna değinmek bile istemiyorum.Ama diyelim öyle bir şey var.O zaman doğduğu zaman ki cinsiyetine bakılır.Yanii Allah'ın nasıl yarattığına.Ama tabiiki böyle sorunlarla karşılaşmamak için Allah'ın bize lütfettiği her şeye boyun eğmeli , ve şükretmeliyiz.

Ramazan Time | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin