Selamün Aleyküm 🌸
Nasılsınız bakalım ?
Ben bu aralar migrenim yüzünden biraz kötüyüm ama halletmeye çalışıyorum.
Bu sefer uzatmadan hadi bölümee💗
Ural Bey'in sesi ile yine yerimizde durup kaldık.Arkamızı döndük hep beraber.Ural Bey yandaki duvara yaslanmış , kollarını göğsünde toplamış , gözlerini kısmış ve bize bakıyordu.
"Buyurun imam bey bir sorun mu var?" dedi Asya en ciddi sesiyle.Elin çocuğunu kardeşim diye alıyor götürüyor sonra sorun mu var diye soruyor.
"Evet bir sorun var." dedi aynı ciddiyetle Ural Bey.
O kadar stres olmuştum ki tırnaklarımı avuç içime batırıyordum ve bu canımı yakıyordu.
"Nedir sorun ?" diye yanıt verdi Asya.Bence konuşmak yerine arkamızı dönüp kaçmalıydık ama neyse.
"Sorun sizin benim yeğenimi , kardeşim diye alıp götürmeye çalışmanız." dedi hâlâ ciddi ve bir o kadar 'siz ne ayaksınız ?' dermiş gibi.Tabii Ural Bey'in sözlerinden sonra hepimizin ağzından aynı anda
"Yeğeniniz mi ?"
"Yeğeniniz mi ?"
"Yeğeniniz mi ?"
"Yeğeniniz mi ?" kelimesi çıktı.Ağzımız bir karış açılmış imam beye bakıyorduk.
Ural Bey'in ise şaşkınlığımızı görünce dudağının kenarı kıvrılmıştı.
Kızların yüzüne "şimdi ne yapıcaz ?" der gibi baktım.Ama onlarda ne yapacaklarını ya da ne diyeceklerini bilmiyorlardı.
"Evet bir açıklama bekliyorum." dedi Ural Bey biz konuşmayınca.Sinirli gözükmüyordu ama cidden açıklama beklediği belliydi.
"Ş-şey biz " dedim ama devamı gelmedi.Ne diyebilirdim ki ? "Ben sizinle telefonda mesajlaşınca bizimkiler sizinle beni shipledi.Biz de sizi görmeye geldik." mi diyecektim ?
"Sanırım mesaj olarak verdiğim cevaplardan pek tatmin olmadınız.Bir de gelip yüz yüze sorayım dediniz.Ama bunun için yeğenimi kaçırmanıza gerek yok.Tehdit edilmeden de sorularınıza cevap verebilirim." dedi gülerek.
Gülünce yanaklarındaki gamzeler daha çok belli oluyordu ve gözlerim oraya kayıyordu.Çaktırmadan tekrar gözlerine baktım.
Bir dakika ohaa! Adam beni nerden tanıyor? Yanii ona yazan kişi olduğumu nerden biliyor ?
Hani profil fotoğrafın varya
İyi de bana fotoğraf gönderme diyen adam açıp da profilime bakmaz ki !
Belki ilk mesaj attığında kimmişsin diye bakmak için girmiştir profiline.
Olabilir.
Onu gibi ben de gülümseyip cevap verdim " Şey aynen öyle dedim"
Asya bir bana bir de Ural Bey'e bakıyordu.Sonra bakışlarını Ural Bey'e çevirip söze girişti.
"Kusura bakmayın Masal soru sormaya utanınca biz de ne yapacağımızı şaşırdık." dedi.Yaa ne alaka? Ben ve soru sorarken utanmak.Hah çok komik.
"Utanmak mı ?" dedi tek kaşını kaldırarak.Buna o bile şaşırmıştı.
"Hı hı biraz utangaçtır da Masal." dedi sırıtarak.Ama ben sus diye kolunu dürtüyordum.
"Hmm." dedi gülmemek için zor duruyormuş gibi.
"Daha önce söylemiştim utanmanıza gerek , gerçi pek utanmıyordunuz ama yüz yüze olunca heyecanlandınız sanırım." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...