Selamun Aleyküm 🌸
Çok sevgili okurlarım 10k ya özel iki bölüm atabilirim.Ya da istediğiniz sahneyi buraya yazın bölüme onu da katarım.👉
Böyle şeyler yapmayı düşünüyorum arada bir.Umarım hoşunuza gider.
İyi okumalar ❤
"Masal Hanım !"
Evet bu Ural Bey'in sesiydi.
Karşısında donup kalmış , ağzımı açamamıştım.Utanmıştım ama neden utandığımı bilmiyordum.O ise gözünü kırpmadan bana bakıyordu.
"Amcaa!" Diye bağırarak ve koşarak yanına gitti yeğeni olduğunu bildiğim çocuk.Yanına vardığında Ural Bey eğilip kucağına aldı.
"Amcam." Deyip yanaklarından öptü.Çocuk ise elleriyle beni gösterip "Bak beni kaçırmaya çalışan ablalar" dedi.
Çocuğu dövebiliyor muyuz ?
Ama çocuğun sözleri üzerine Ural Bey kıkırdadı.O kadar güzel gülüyordu ki çocuğun böyle demesine bile sinirlenemedim.
"Yoksa yine seni kaçırmaya mı gelmiş?" Dedi çocuğa.Çocuk minik elleriyle ağzını kapattı ve güldü.
"Hayır bu sefer yemek getirmiş.Ama işi belli olmaz , sen beni içeri götür bence." Dedi gülerek.Ural Bey de yanıtı üzerine güldü.
"Soru sormak için buraya kadar gelmediniz değil mi Masal Hanım ?" Dedi tek kaşını kaldırarak.
"Oğlum siz tanışıyor musunuz ?" Dedi annesi Ural Bey'e.Annesinden tarafa baktığımda yengesinin bana ve Ural Bey'e olan muzip bakışlarını gördüm.Annesinin ise bize bakarken gözlerinin içi parlıyordu.
"Evet camiye gelmiştiler anne.Ayrıca bana soru da soruyor sürekli.Din konusunda meraklı bir kız." Dedi son cümleyi bastırarak.
"Maşallah maşallah!" Dedi annesi bana bakarak.
"Ne kaçırması Ural ?" Dedi çocuğun annesi.
Heh açıkla da görem!
"Demiştim ya yenge! Camiye geldiler , Aras'a şaka yaptılar diye." Dedi.
Aferin Masal imam adama yalan söylettin!
Yoo yalan söylemedi ki , Ural Bey bizim öyle yaptığımızı sanıyor.Yani yalanı söyleyen biziz , o değil.O doğru sandığı yalanı söylüyor.
Tam avukat olacak kızsın haa!
Lan zaten hukuk okuyorum!
"Hmm anladım!" Dedi muzipçe yengesi.Ural ise gözlerini kısarak ona baktı.
"Neyse gel Aras yemeğini ye!" Dedi Aras'ı , Ural Bey'in kucağından alarak.
Bu veledin adı Arasmıymış ?
"Senin adın ne ?" Diye sordu annesinin kucağına giderken Aras.Gülümsedim ama hiç isteyerek değil.
"Masal." Dedim tebessüm ederek.Çocuk bir anda gülmeye başladı.
"Öyle isim mi olur ? O zaman benim adım da hikaye." Dedi ama hâlâ gülüyordu.
Yok bu çocuk elimde kalacak.
"Yok sana Abdi ya da Abdurrahman yakışır." Dedim ama o kadar kısık seste dedim ki , kimsenin duymadığına emindim.
"Aras! Sana kimseyle dalga geçmek yok demiştim.Cezalısın cüzü en az 2 kere daha okuyorsun.Yoksa yarın yeni sayfaya geçirmem." Dedi Ural otoriter bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...