Selamün Aleyküm 🌸
Tamam biliyorum yine hergün bölüm atıcam dedim ama atmadım.Çünkü gerçekten çok yoğunum.Ama yine de elimden geldiği kadar atmaya çalışacağım.Sırf size olan sevgimden :)
Bu arada belki soranınız yoktur.Nasılsınız ?
Yaa ben Ramazan'ı özledim 😅
Neyse seneye Ramazan'da bu kitabı okur eğlenirim ya da yine böyle bir kitap yazarım ;)
Off çok uzattım yine hadi iyi okumalarrrr 💓
Önünde rahle vardı.Üstünde de Kuran-ı Kerim.Yanındaki çocuklarla şakalaşıyor , onlarla gülüyordu.Evet gülüşü gerçekten çok güzeldi.Gamzeleri çok dikkat çekiyordu.Günaha girmek istemiyorum ama benim suçum yokki , o çok dikkat çekici.
İtiraf etmeliyim ki adamda hiç imam tipi yok.Bildiğiniz model ama işte paranın ve imanın kimde olduğu belli olmaz.
Gözlerimi ondan ayıramazken Zümra kolumu dürttü.Gözlerimi zor da olsa Ural Beyden alıp Zümra'ya yönelttim.Ada ve Asya bıyık altından gülerken Zümra kaşlarını çatmıştı.
Sonra kaşları düz bir hâl aldı ve derin bir nefes alıp söze başladı.
"Bak Masal seni buraya günaha gir diye getirmedim." demesiyle Ada ve Asya birbirine bakıp sırıttı.Zümra aldırmayıp devam etti."Bir gün Hz.Ali ile Hz.Muhammed yolda gidiyorlarmış.Yanlarından bir kadın geçmiş.Kadın gitmiş ama Hz.Ali arkasını dönüp tekrar bakmış kadına.Peygamber efendimiz de Hz.Ali'nin kafasını çevirip 'Yaa Ali ilk bakış helal , ikinci bakış haramdır.İlki Allahtan'dı ama tekrar arkanı dönüp bakma!' demiş." dedi Zümra ve ne demek istediğini anladım.
Zaten aslında niyetim ciddi mi , acaba gerçekten olur muyuz diye bakmak için getirmiştiler beni.Yanii çok bakıp da günaha girme diyordu ama içimi bilmiyordu.
"Tamam haklısın Zümra ama önemli olan niyet.Benim içimden onun için kötü bir şey geçmedi.Eğer aklımda onunla ilgili hayal kurarsam günah.Ama ben sadece yakışıklı olduğu için ona baktım.Bilmiyorum belki bu da günahtır ama içimde de hiçbir kötü niyet yok." dedim kendimi açıklamak amacıyla.Ada bana bakıp sırıttı.
"Hee hee tamam inandık." dedi.Sadece göz devirdim.
Aklımda dursun bunu imam beye soralım.Acaba yakışıklıya bakmak günah mı ?
Arkamı dönüp tekrar onlara bakmaya başladım.Çocuklarla çok iyi anlaşıyor gibi gözüküyordu.
Baktığımız duvarın kenarına kafalarımızı koyduk.En altta ben onun üstünde Ada onun üstünde Zümra onun üstünde Asya.Yani karşı duvardan bakılınca sadece kafalarımız gözüküyordu.
"Ada kolunu çek yaa!"
"Ayağım uyuştu biraz kayın!"
"Yaa bacağım sıkıştı!"
"Kızlar öte kayın göremiyorum!" dememle imam beyin yanındaki küçük çocuğun bizi göstererek bağırması bir oldu.
"Aaa öğretmenim bakın daltonlar!Aynı bize anlattığınız gibi." Sarı saçlı , yeşil gözlü minicik bir çocuktu.Elini havaya kaldırmış bizi gösteriyordu.
Çocuğun bizi işaret etmesiyle diğer çocukların da gözleri bizi buldu.Ve tabiki Ural Bey'in de.
Hepsi bize bakmaya başlayınca anında kafalarımızı geri çektik.Sonra dördümüz de göz göze geldi.
"1 dediğimde topukluyoruz." dedi Ada.Ve 3'ten geriye saymadan direkt "1" diye bağırdı.Dördümüz de son hızla koşmaya başladık.
Bir işi de becersek şaşırırım zaten.
O sizin beceriksizliğiniz aşkom! Başkaları çok da güzel beceriyor.Siz daha bakmayı bile yapamıyorsunuz.
Ayy sana ne acaba ?
Doğru bana ne ? Camiye gidip adam kesen kızlardan ne bekliyorsam.Günah günah cık cık ...
Off bir de sen başlama iç ses.Günah değil.Ayrıca günahsa bize günah sen sus.Ve biz onu kesmiyorduk.Yanii inceliyorduk.
He he aynen.
Bahçe kapısından çıkmak üzereyken arkadan bağırma sesi geldi.
"Kızlar ! " Bu Ural Bey'in sesiydi.
Off ama ben tam kurtulduk diyordum adam arkamızdan bağırıyor.Ağlamak istiyorum çok pis rezil oldum.
Dördümüzde arkamız dönük olduğumuz yerde donup kaldık.
Sessiz bir şekilde " Bence hiç çaktırmayalım ve tekrar yürümeye başlayalım." dedim.Ada cevap verdi yine sessiz bir şekilde
"Hı hı aynen orda adamı izleyen biz değilmişiz gibi utanmadan bir de deli rolü yapalım."
Öylesiniz zaten ama neyse
Off iç ses sus bir de seninle uğraşamam.
Dördümüz de aynı anda arkamızı döndük.Döner dönmez sırıtmaya başladım.En azından tatlı kız rolü yapayım bari.
Sırıttığımı gören Ada " Sırıtma aptal ! Adam sapık sanacak." Dedi.Hemen sırıtmayı kestim.
Ural sadece benim yüzüme bakıyordu hatta sadece gözlerime.Sonra konuşmaya başladı " Bir şey mi soracaktınız?" dedi.Off bu adamın sesi gerçekten çok güzeldi.
"Hayır!" dedim anında.
"O zaman neden bakıyordunuz? Kardeşinizi falan mı almaya geldiniz ?" dedi.Yine tam hayır diyecektim ki Asya kolumu sürttü ve anında "Evet." dedi.
Üçümüz de şaşkınlıkla ona bakarken.İmam Bey'in arkasındaki çocuklardan birini tuttuğu gibi kendine çekti.
"Kardeşimi almaya geldim." dedi.
Yanına aldığı çocuğun elini tuttu.Başını okşadı ve "arkadaşlarımla kardeşimi almaya gelmiştim.Kolay gelsin size imam bey." dedi.Yanındaki çocuk kafasını kaldırıp Asya'ya baktı.
"Ama ben seni tanımıyo-" demesine kalmadan Asya ağzını kapatıp."Ayyy canım kardeşim benim , nede özlemişim yaa" deyip öptü.Ve arkasını dönüp koşar adım gitmeye başladı.Tabii biz de arkasından gitmeye başladık.Ama yine Ural Bey'in sesi bizi durdurdu.
"Kızlar!" dedi bu sefer bi tık bıkmış ve soru sorar gibi.
Bölüm Sonuu🍀
Biliyorum yarıda bıraktım ama yarın devamını atacağım.Ondan sonraki bölüm de texting olacak.
İstenen sahne 👉
Allah'a emanet olun 🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...