𝟒.𝟭

11.9K 640 79
                                    

Yeni bölüm geldii

Satır aralarına atılan yorumlar o kadar çok mutlu ediyor ki anlatamam. Kitap okumak kadar eğlenceli onları okumak. ;-)

İyi okumalar
__

Burak'ın son söylediğiyle kalmıştım öyle. Ben on karşı tam olarak ne hissediyordum emin değildim ki.

Evet, onu görünce içimde bir hasret duygusu kalkıyordu. İçimde bir sevinç oluyordu. Kalbimin ritmi değişiyordu. Ve daha bunun gibileri..

Ama ya bunlar sadece hoşlantıysa? Onun aşkına karşılık sadece bir hoşlantı mı vardı bende?

Ben daha bu sorulara cevap bulamamışken itirafı çok ani olmuştu. Ne diyeceğimi bilememiştim. Zaten araya giren ve annesinden gelen telefonla benden cevap bekleyeceğini söyleyerek yanımdan ayrılmıştı.

İçimdeki hislerle birlikte boşluğa düşmüş gibi kalmıştım. Daha sonra da aklım ve duygularımla büyük bir hararetle yaptığım iç savaş evime varana kadar sürmüştü.

Tatile girmemiz sayesinde Aslı'nın bize gelmesine de ailesi eve gelmesi için izin verirdi. Bu hislerde emin olmak için Aslı'nın da desteğine ihtiyacım var gibi hissederek çağırmıştım. Yoksa işin içinden tek başıma çıkamazdım.

"Bu kadar acil çağırmanın nedenini söyler misin artık Büge?"

Aslı geldiğinden beri sessizdim. Burak'ın itirafından sonra sessizdim asıl.

"Aslı..."

"Söyle Büge artık. Endişeleniyorum diyeceğim ama yüzündeki sırıtış hiç de endişelenmemi gerektirmiyor." diyerek güldü.

"Sırıtış?"

"Büge bunu bile söylerken sırıtıyorsun!" diyerek kahkaha atması beni bozguna uğrattı. Elim dudaklarıma çıktığında gerçekten de gülümsediğimi fark ettim.

Aslı bu davranışımla daha fazla gülmeye başlarken ben elim dudaklarımda kalmıştı.

Bir süre o gülmeye ben böyle durmaya devam ettim.

Daha sonra anormal olduğunu fark etti. Koluma bir tokat attığında konuştu. "Büge artık korkutuyorsun, kendine gel!"

Elimi dudaklarımdan çektim ve sırıtmama engel olmaya çalıştım.

"Tamam. Hadi anlat artık Büge."

"Burak bana aşık olmuş." dedim tek seferde.

Bakışları normal kalmaya devam etti.

"Neden şaşırmadın?"

"Biliyordum çünkü. Sen nasıl anladın bunu?"

"İtiraf etti."

"NE!?" dedi. Bu sefer şaşırmıştı.

"Öyle pat diye itiraf etti işte."

"Sen ne dedin?" dedi biraz da korkarak.

"Hiçbir şey."

"Nasıl!?"

"Zaten ben bir şey diyemeden annesi aradı. O da gitmek durumunda kaldı. İşte benden cevap beklediğini de söyledi giderken."

"Bu kadın da hep aranıza giriyor.. Neyse konumuz bu değil. Ne zaman diyeceksin?"

"Neyi?"

"Aşık olduğunu."

"Ben aşık mıyım ona?"

Tekrar güldüğünde kafasını 'sen iflah olmazsın' gibisince salladı.

"Değil misin?"

"Öyle miyim?"

"Tamam.. Bak şimdi. Onu görünce ne hissediyorsun?"

"Bütün olumlu duyguları." dedim en mantıklı şekilde. Mutlu oluyordum. Heyecandan bir şeyler oluyordu. Tarif edebileceğim tek kısım buydu. Nasıl tarif edebilirdim ki başka? Tek kelime ile inanılmaz hissediyordum işte. Aşk nasıl hissettiriyor bilmiyorum ama ben sonsuza kadar onun yanında o duygularla yaşamı hissetmek istiyorum. Onunla yan yana iken nefes alıyordum. Ama aynı zamanda da çehresiyle nefes kesiyordu. Aşk tam olarak bu muydu? Çelişiklik?

"Onunlayken nefes alıyor, onun tek bir zerresi ise nefesimi kesiyor. Çelişiklik içeren bir duygu gibi bu."

"Tamam işte Büge. Bunun adı aşk. Sende ona aşıksın."

Aşıktım ona.

"Hadi Büge hemen yaz ona."

"Neyi yazayım?"

"Aşık olduğunu."

"Mesaj yoluyla mı diyeyim?"

"Bence bekletme. Hem yüz yüze de söylersin. İlk mesaj olarak söyle de en azından kalpten gitmesin. Hem bayılırsa başımıza kalır."

"Aslı saçmalama."

"Sen direkt yüzüne söyleyebilir misin de? Bu da bir muamma. Bence yaz gitsin. Hem senden haber bekliyorum demiş. Yüz yüze söyleyince önceden deneyimi olmuş olur. "

"Tamam."

Elime telefonu aldım ve Burak'a yazdım.

Büge: Ben de sana aşıkmışım.

**

Büge ne yaptın birtanem? Aşıkmışım ne? Aşk cidden senin devrelerle oynamış.

Keşke gerçek hayatta da Burak'ın bu mesaja tepkisini görebilsem xnlabxlsbdjdb

Bölüm de burada bitti

Bir deee kitabın okunması gerçek mi ya? Acayip mutluyum şu an.

💕🎀

VAKTİM YOK / YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin