𝟓.𝟎 𝑭𝒊𝒏𝒂𝒍

11.2K 632 118
                                    

Bir kurgu sonu. Umarım güzel vakit geçirerek okumuşsunuzdur.

İyi okumalar
__

2 yıl sonrası

Büge'den

Kapım çalındığında karşımda her zamanki gibi Burak vardı.

"Buyur komşu."

"Annem kek yaptı size de getirmemi istedi."

"Anneniz de pek marifetli. Durmadan bir şeyler pişiriyor."

"Öyle." dedi sırıtarak.

Elinde duran kek marketten alınma düz bir kekti. Üniversite için seçimi aynı şehirde yapmıştık. Üstlü altlı olarak da 1+1 ev almıştık. Burak'ın bu komşu olma işine karşı o kadar mutluydu ki anlatamam. Sabah akşam kapımdaydı. Hep bir şeyler getiriyordu. Giderken de sürekli 'ders çalış' diye tembihliyordu.

Komşu olarak değil de sabah akşam başında 'ders çalış' diyen anneler gibiydi. Getirdiği her bir şeyde 'ders çalışıyorsun değil mi? ' diyerek kontrol ediyordu. Ne zamana kadar bitecekti bu acaba?

"Büge." dedi tekrardan. Geliyordu yine gelmekte olan.

"Efendim."

"Ders çalışıyorsun değil mi?"

"Ders çalışıyorsun değil mi?"

Aynı anda onu tekrarladım. "Büge bak böyle yakınıyorsun ama bu demelerim sayesinde çok iyi yerlere geleceksin."

"Burak başımda ebeveyn gibi sürekli sorup durma ama sende. Günlük olarak sor bari. İki saat başı kapımda bir şey verip 'ders çalışıyor musun' diyorsun. Yeter artık."

"Abart Büge. Zaten günde bir defa geliyorum."

'Öyle mi?' bakışı attım ona.

"Tamam, 2 kere geliyor olabilirim."

"Burak."

"Ne? Göremez miyim seni? En büyük hakkım benim. Sen bekle zaten bir evlenelim. Sonrası zaten dibimden ayrılmayacaksın. Tabii genel ihtiyaçların ve işe gitme zamanları dışında ayrılmam snei dibinden haberin olsun."

"Daha var evlenmemize. O zamana kadar hsid görüşürüz." dedim kapıyı ona doğru hafiften kapatmaya başlarken.

"Büge kapatma kapıyı." Daha da azalttım aralığı.

"Bügee." dedi uyarı sesinde.

Bende inat kapıyı hepten kapattım.

"Bunları acısını ağır çıkaracağım Büge. Haberin olsun."

Güldüm bu haline. Ne yapacaktı ki?

3 yıl sonrası

Büge'den

"Büge. Heyecanlı mısın?"

"Neden?" dedim. Üzerimde gelinlik, karşımda damatlığı ile Burak.

Evleniyordum!

Burak sonunda muradına ermişti. Sürekli karım olacaksın diyip duruyordu. Artık olmuştum. O da benim kocam olmuştu.

Bana ettiği evlilik teklifi ise göz yaşartıcıydı. Mezuniyet töreninde etmişti. "Bizim eğitim dönemimiz bitti. Şimdi de çocuklarımızın eğitim dönemi için ilk benimle evlenmen lazım."

Evlilik teklifi bu değildi ama ilk teklifi olarak bunu demişti. Sonra güzel bir yemekle etmişti teklifi. Romantikliğe dair hiçbir şey yoktu bu herifte. İnsan farklı bir şey yapardı. Gerçi farklı bir şey diyerek test kitabı hediye edip evlilik teklifi de edebilirdi. 'Çocuklarımın eğitiminde onlara annelik yapar mısın?' diye sormayı da ihmal etmezdi.

Ne kadar ders konusunda rahatlasa da -eskisi kadar sorun yaşamasa da- eskiden yaşadığı baskı dolayısıyla kafaya takmaya devam ediyordu. Son eğitim gününe kadar da böyleydi. Bunu atlaması kolay olmazdı.

Her türlü ilk teklifi çocukların eğitimine bağlamış olsa da ettiği 'asıl' evlilik teklifi güzeldi. Romantik olması falan laftı. Evlilik teklifi sevdiğinden gelince zaten her türlü insan dünyanın en güzel teklifini almış oluyordu.

"Gece için." dedi Burak. Düşüncelere dalıp konuyu unutmuştum.

"Ne gecesi?"

"Senin aklın nerede Büge? Gece için olacaklara karşı heyecanlı mısın diye soruyorum?"

"Değilim." dedim. Umursamıyormuş gibi yaparak. Çıldırıyordum aslında!

"Olsan iyi edersin."

"Neden?"

"Acısını çıkaracağım." dedi pişkin pişkin. Neden bahsediyordu bu?

"Neyin?" dedim cevabı bulamazken.

"Sen hatırla," yüzüme iyice yakınlaştı "hem heyecanlanmış olursun azıcık."

Düşünmeye çalıştım. Fakat şu pozisyonda aklıma mukayyet olamıyordum.

**

Vee son.

Fazlasını da yazmayı düşünüyordum fakat biraz bozulacaktı bölüm. O yüzden yazmadım. Zaten bu texting'i oturup kafa dağıtmalık olarak yazdım. Ki zaten fazlası olacak bir konusu yoktu.

İlk yazışım olduğundan dolayı da bölümler kısaydı. Bunu sorun ettiniz. Fakat başlarda böyleyse diyerek 25-30. Bölümlerden sonra da uzun uzun yazmadım.

Ayrıca şuna da değinmek istiyorum, ilk bölümde aklımdan geçen ilk süre olarak Burak'ın mesajları okuma süresine 12 dk yaptım. İzler Kalır'ı bende okudum ve seviyorum. Fakat onun bununla bir alakası yok. Tamamen anlık kafamda oluşan bu süreyi seçtim. Bunu da söyleyeyim dedim.

Gelecek bölüm görüşürüz diyemiyorum bu sefer. ;)

°Vote vermeyi unutmayın°

VAKTİM YOK / YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin