Sürprizz 🎀
Bu özel bölüm tamamen ısrarınızdan dolayı yazıldı.
Bende veda etmiş oldum tamamen Burak ve Büge'ye 🤧
İyi okumalarr
__Büge'den
Gözlerimi araladığımda vücudumda ağrı vardı. Zar zor yataktan kalkıp lavaboya gittim. İşlerimi hallettikten sonra mutfağa indim. Burak'ın sabah erkenden işe gitmesi gerekmişti belli ki.
Kendime kahvaltılık olarak ne hazırlasam diye düşünürken buzdolabına dakikalardır bakmak durumundayım.
Son iki gündür canım bir şey çekiyordu ama ne çektiği hakkında pek bir fikrim yoktu.
Kahvaltılık bir şeyler olduğu kesindi ama tam kestiremiyorum.
Biraz un ve birkaç malzeme daha çıkarıp krep yapmaya başladım. Kahvaltıda krep yemek çok hoşuma gidiyordu. Tabii Burak yanımda olduğunda yapamıyordum. Birlikte spor yapmaya başlamıştık çünkü. O zaten üniversite zamanında kas yapmıştı kendisine.
Kocam diye diyorum mükemmel kasları vardı. Şimdi de birlikte yapıyorduk. Benim vücudum güzeldi fakat biraz güçlendirmek için, aynı zamanda da Burak ile birlikte yapılacak bir aktivite aradığım için yapıyordum.
Krepler hazır olduğunda bir tabağa aldım. Yanında da yemek için kahvaltılıkları da arkamda kalan ve yemek kısmını ayıran tezgaha dizdim. Yanında duran yüksek taburelerden birini de çekerek oturdum.
Çayı da aldığımda kahvaltım hazırdı. Krepin arasına birkaç kahvaltılık sürdüm. Bir dilim aldığımda çiğnerken bir süre sonra midem bulanmaya başladı.
Kalkıp lavaboya koştum hemen. Lokmamı da çıkarırken daha hiçbir şey yemediğim için midemden sadece acı su gelmişti.
Kalkıp elimi ağzımı yıkadım. Mutfağa geri geçtiğimde mide bulantısı devam ediyordu. Normalde krepe bayılan benim şimdi gördükçe midem bulanıyordu. Aynı zamanda kahvaltılıkları da yiyebilecek potansiyelde değildim.
Her şeyi tamamen topladım. Daha sonra da evden çıktım. Yolda bir simit alırdım. Boşluk olduğu zaman da yerdim.
**
Uykum vardı.
Mide bulantısı da devam ediyordu.
İşe geleli birkaç saat olmuştu. Gelirken aldığım simiti de yiyememiştim.
İşe evden çalışma kararı alarak bilgisayarımı ve çizimleri alıp çıktım.
Mimarlık.
Asıl amacım farklı olsa da daha sonradan karar değiştirmiş ve mimar olmaya karar vermiştim. Özel bir yapı şirketinin baş mimarı olarak da iş yapıyordum. Evden çalışma hakkım da nadiren de olsa oluyordu.
Burak da cerrah olmuştu.
Operatör Doktor Burak Aras.
Bende Mimar Büge Aras.
Mükemmel ikiliydik gerçekten de.
İş yerinden çıkmadan telefonu alıp Burak'a mesaj attım.
Büge: Burak.
Büge: Bugün işten erken çıkıyorum.
Büge: Beni almana gerek yok.
Büge: Endişelenme hemen.
Büge: Sadece evden çalışacağım.
Büge: Arayıp haber edecektim, fakat belki ameliyata olursun diye mesaj atıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAKTİM YOK / YARI TEXTİNG
RomanceBurak: Ne istiyorsun? 055*: Bu kadar kaba olma ya. 055*: Alt tarafı bir soru soracaktım. Burak: O zaman sor, ders çalışmam lazım. 055*: Alıkoyduysam özür dilerim. 055*: Ama bu kadar kaba olmana gerek yoktu. Burak: Kaba değilim, ne soracaksan sor. **...