Postanowiłam to zrobić w oddzielnym rozdziale, bo troszkę się tego nazbierało, a jak przeglądałam te wszystkie pytania, to odpowiedzi mogą być dosyć rozwinięte 😅
Tak więc nie przedłużając:
1. Jak się czujesz?
Jak to jedna osoba zauważyła, jest to rzadko zadawane pytanie, ale bardzo istotne. Powiem po prostu, że nie jest źle, bo bywa różnie jak przystało na 2 klasę liceum.
2. Ile będzie rozdziałów w książce?
Nie potrafię tego do końca określić, bo czasami jedno wydarzenie się ciągnie na dwa lub trzy rozdziały. Wydaje mi się, że zmieszczę to wszystko w max. 30 rozdziałach. Tu mogę się odnieść też do pytania: "W którym rozdziale odnajdą Fausti?" - nie wiem xD
3. W jakie dni się pojawiają rozdziały?
Jak narazie pilnuję się regularności, że wstawiam co drugi dzień. Do tego momentu się jeszcze nie zdarzyło, żeby coś się opóźniło, więc jestem z siebie zadowolona ✨
4. Czy Rafał i Kamila z 18 rozdziału będą razem?
Oczywiście, że tak, a Marcelina wszystkiego dopilnuje 😏
5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
To pytanie mogłabym podzielić na dwie kategorie - piosenki z uniwersum Ekipy oraz te pozostałe.
Tak więc z uniwersum mam kilka ulubionych, w tym:
- Halloween i Twój Wzrok (Genzie)
- Bungee i Presja (Mortal)
- Nóż i Tyrka (Qry, do tej pierwszej ma większy sentyment)
- Piętrowe Łóżko (Wersow)
- Mały Wóz, Zobacz Mamo (Trzech Króli)
A z tych pozostałych to ciężko cokolwiek wybrać, bo mój gust muzyczny jest bardzo zmienny xD6. Czy Bartek wyjdzie z załamania psychicznego?
Jak zobaczy Fausti, to tak, ale na jak długo, niestety nie zdradzę 😉
7. Czy główni bohaterowie spotkają się jeszcze z tymi widzami?
Ogólnie to nie planowałam dalszych ich losów, bo ten rozdział był na spontanie pisany, ale może kiedyś coś wymyślę
8. Skąd się wziął pomysł na fabułę książki?
Ojj to jest długa historia xDD
Zacznijmy może od tego, że zanim powstała "Hipotermia", to z nudów sobie pisałam w notatkach takie krótkie fragmenty dotyczące tej dwójki (mam je do tej pory, a wyszło tego łącznie 11). I pewnego pięknego dnia wieczorem do głowy przyszedł jeden pomysł na właśnie moment zaginięcia Fausti. I uwaga, głowa podsunęła mi ten pomysł, kiedy się myłam, a akurat wtedy miałam włączoną zimną wodę xD więc ciekawy zbieg okoliczności.
Napisałam sobie taki krótki fragment, w którym brakowało mi cały czas końcówki, i to się tak ciągło, ciągło, dopóki nie stwierdziłam, że fajnie by było napisać z tego pełną książkę.9. Jakie jest twoje ulubione danie?
Ostatnio przerzuciłam się na wszelkiego rodzaju makarony, w tym głównie carbonara ✨
10. Czy będzie 2 tom "Hipotermii"?
Szczerze mówiąc, nie miałam tego w planach, żeby napisać drugą część, aaale niektóre komentarze podsunęły mi pewne pomysły na dalsze losy, może już nie Fartka, ale tej trójki widzów.
Dajcie znać, co o tym sądzicie, bo mi osobiście ten pomysł się podoba.11. Czy Fausti i Bartek będą razem?
No błagam, co to za pytanie, oczywiście, że tak xD Ale na jak długo...?
(Przepraszam, ale nie przywykłam do pisania spojlerów ;-;)12. Czy w dalszej części będzie dalej rozwijany wątek Fartka?
✨Tak.✨
13. Jak oceniasz swoją książkę w skali od 1 do 10 pod względem satysfakcji?
Powiedziałabym, że takie na pograniczu 8 a 9, ponieważ, jeszcze nie skończyłam hahah 😅 Niee no, pewnie będzie 10, bo to jest pierwsza książka, przy której mam wenę do samego końca i trafia w całości na Wattpada.
14. Kiedy odkryłaś, że lubisz pisać książki?
W momencie kiedy odkryłam takie coś jak Wattpad, czyli na zdalnym nauczaniu w 2021 roku, byłam wtedy w 7 klasie podstawówki i bardzo dużo czytałam fanfików jeszcze przez przeglądarkę.
I jak łatwo się domyśleć, to nie jest moja pierwsza książka napisana w całości, ponieważ miałam jeszcze jedną, podzieloną na dwie części (kiedyś może powiem, o kim był ten fanfik). Z niej też byłam zadowolona, ale niestety mi przepadła, bo mi się telefon zresetował na lekcji rok później ;-; znicz dla moich notatek15. Czy Fausti i Bartek wezmą ślub i będą mieli dzieci?
Tak bardzo chciałabym odpowiedzieć na to pytanie, ale nie chcę spojlerować końcówki 😭
I teraz to najważniejsze pytanie:
16. Czy Fausti przeżyje?
To zostawię bez odpowiedzi, bo dowiecie się w trakcie ✨
(Jakby ktoś nie zdążył jeszcze zadać pytania, a chce je zadać, to odpowiem na nie w komentarzu)
~Do następnego!
CZYTASZ
❄️ℍ𝕚𝕡𝕠𝕥𝕖𝕣𝕞𝕚𝕒 [Fartek]
FanfictionMiał to być tylko urodzinowy wyjazd - niespodzianka na tydzień, a pobyt wydłuża się 3-krotnie ze względu na powikłania podczas jednego z wypadów na stok narciarski. Czy ratownicy zdołają odnaleźć poszukiwaną Faustynę Fugińską pod wielkimi zaspami śn...