"Tomu nebudeš veriť," Meredith položila na stôl v knižnici starý novinový článok."Máš pravdu, neverím tomu, že sa v knižnici venuješ aj niečom inému ako chalanom," zdvihla som pohľad."Môžeš ma chvíľu brať vážne Alison?" zamračila sa a posadila sa ku mne."Dobre, prepáč," povzdychla som si, "tak aký úžasný objav si urobila?""Čítaj," prikázala mi Meredith. Pritiahla som si článok bližšie a očami prebehla obsah stránky. Pohľad mi padol na jednu z fotiek."Vidíš to?" opýtala sa Meredith, "vyzerá ako tvoja teta."Lepšie som sa zadívala na obrázok. Kučeravá brunetka v tmavých šatách ma prebodávala pohľadom. Naozaj mala niečo podobné s Katherine. Pozrela som na nápis pod fotkou. Philadelphia 1910."Trochu sa podobá," povedala som po chvíli."Trochu?" vyhŕkla Meredith, "Alison, vyzerajú ako dvojičky.""Tá fotka je viac ako 100 rokov stará. Určite to nie je ona," zasmiala som sa."Nehovorím, že je to ona," vyhŕkla Meredith, "len sa podobajú. A možno je to nejaká jej vzdialená rodina.""Mám dosť konšpiračných teórii," vyhlásila som, "vidíme sa zajtra." Vstala som a s tými slovami vyšla z knižnice.Domov som dobehla pár sekúnd pred začiatkom búrky. Mama ani otec neboli doma. Vybehla som po schodocha zabuchla za sebou dvere svojej izby. Zvalila som sa na posteľ a vzala k sebe Nika, malého, vždy nahnevaného psíka. Zapla som film a posadila sa pod okno. Nik sa mi spokojne uložil na kolenách. Pozorovala som kvapky bubnujúce na okno keď som si všimla neznámeho muža. Mal na sebe drahý oblek. Stál takmer bez pohnutia. Čierne vlasy mu prilepil dážď na čelo, ale jemu to neprekážalo. Zdalo sa, že niečo pozoruje. Na okamih sa naše pohľady stretli a ja som si uvedomila, že pozoruje mňa.Prudko som vstala a zastrela okno. Nik nespokojne zavrčal. Posadila som sa na posteľ a snažila zabudnúť na neznámeho muža. Párkrát som prešla k oknu aby som skontrolovala muža. Bol stále tam. Pršalo stále viac, ale jemu to nevadilo. Zmizol až keď sa na príjazdovej ceste objavili svetlá auta.Nasledujúce ráno nám škola odpadla. Na parkovisku sa našlo mŕtve telo matikára. Ležal len pár metrov od svojho auta s roztrhnutým hrdlom. Všetci sa zhodli, že ide o vraždu a školou sa okamžite začali šíriť najrôznejšie teórie. Polícia miesto ohradila a vyučovanie zrušili. Išli sme s Merdith a Tylor do Grillu."Nemôžem uveriť, že je mŕtvy," šepla Meredith, "nemala som ho veľmi v láske, ale aj tak. Je to desivé.""Je to prvá vražda v meste za posledných 20 rokov," vyhlásila Tylor."Nemám z toho dobrý pocit," povzdychla som si, "včera stál pred našim domom nejaký muž a pozoroval ma.""Kto to bol?" opýtala sa Meredith."Keby to vedela povie mu menom a nie nejaký muž," Tylor zdvihla obočie, "čo od teba chcel?""Neviem. Len tam stál v daždi a díval sa," pokrčila som plecami."Podľa mňa sa tým netráp," vyhlásila Meredith."Počula som, že telo bolo bez jediného škrabanca okrem dvoch malých raniek na krku. Hovoria, že to bol útok zvieraťa, ale bol úplne bez krvi," pokračovala Tylor."Útok zvieraťa znie logicky," ozvala sa Meredith."Ale čo tá krv?" nedala sa Tylor, "podľa mňa to bol upír.""Nebuď smiešna," rozosmiala som sa."Je to logické vysvetlenie," zamračila sa Tylor."Áno, nepočula som logickejšie vysvetlenie ako to, že nášho profesora matematiky zabila rozprávková bytosť," doberala si ju Meredith."Dokážem ti, že mám pravdu," vyhlásila Tylor. Postavila sa tak prudko, že takmer prevrhla stoličku."Dobre, skús to," Meredith pokrčila plecami, "večer nám prednesieš čo si zistila.""Súhlasím," usmiala sa Tylor a odišla."Neveríš, že niečo nájde, že?" zdvihla som obočie."Nie. Len som ju potrebovala dostať preč," zasmiala sa."Prečo?" zamračila som sa."Ten chalan v tmavej mikine, ktorý sedí pri bare sa na teba díva odkedy sme prišli. Páčiš sa mu," vyhlásila Meredith. Pozrela som tým smerom. Bol celkom pekný. Vysoký s tmavými vlasmi. Takých ako on je v meste žalostne málo."Nebuď smiešna," odbila som ju."Poďakuješ sa mi večer," uškrnula sa odišla.Mala pravdu, pár sekúnd po jej odchode si ku mne ten chalan prisadol."Ahoj, volám sa Josh," predstavil sa."Ahoj. Alison," povedala som mu svoje meno."Smiem ti niečo objednať? Napríklad kávu?" nadhodil."Môžeš," usmiala som sa a on objednal."Ešte som ťa tu nevidela," pokračovala som, "si tu nový?""Áno, prisťahoval som sa pred pár dňami," vysvetlil."Odkiaľ si?" opýtala som sa."New Orleans. Bola si tam niekedy?" zdvihol obočie."Nie. Celý život žijem tu, v Mystic Falls," povzdychla som si, "prečo si sa presťahoval? Je to malé mesto.""Moji rodičia zomreli keď som bol malý. Žijem s tetou a tá sem prišla za priateľom," vysvetlil."To ma mrzí," šepla som."Nemusí, bolo to už dávno," zasmial sa.V taške mi zavribroval mobil. Písala mi Tylor, že chce so mnou hovoriť a u Meredith sa stretneme o dve hodiny skôr ako sme mali. Pozrela som na hodinky. Stíham to len tak tak."Prepáč, ale už budem musieť ísť," pozrela som na Josha."V pohode," usmial sa, "ako si hovorila, je to malé mesto, určite sa ešte uvidíme.""Napríklad zajtra v škole," venovala som mu úsmev a odišla.
ČTEŠ
Little Wolf
FanfictionDej je posunutý zhruba o 20 rokov od začiatku TVD. Jeremy a Bonnie sú manželia a adoptovali si dcéru Alison. Obyvatelia Mystic Falls už zabudli na upírov a považujú ich za vymyslené bytosti. Až dovtedy kým sa nenájdu ďalšie telá bez krvi. Alison si...