Elijah mi doniesol veci a potom on aj Klaus niekam zmizli. Ostala som v tom veľkom dome sama s Nikom. Bola som si vziať dole niečo na jedenie, ale keď som sa vracala do izby objavila sa nejaká blondína."Niklaus, som tu. Elijah sa už vrátil? A kde je to dievča?" zakričala do ticha. Hneď ako vyslovila otázku pribehol k nej Nik a začal ju ťahať za nohavice."Nik, pusti ju," pribehla som k nim a snažila sa ho odtrhnúť. Po chvíli sa mi to podarilo aj keď sa Nik bránil statočne."Prepáč," ospravedlňovala som sa. "Ty musíš byť Rebekah," vyhŕkla som keď som si ju lepšie obzrela. Podľa opisu sedela."Poznáme sa?" zamračila sa."Vlastne nie. Volám sa Alison a ty si asi moja teta," vysvetlila som. Rebekah sa na mňa chvíľu len ohromene dívala."Roky som túžila spoznať moju neter," objala ma tak tuhu až mi Nik vypadol z rúk. Aj keď ma pustila ostala som šokovane stáť v rovnakej pozícii."Prepáč, nechala som sa uniesť," zasmiala sa Rebekah. Vyzerala, že je naozaj rada, že ma vidí. "Si nádherná. Ešte krajšia ako som si ťa predstavovala," pokračovala Rebekah keď videla, že nie som schopná nič povedať."Ďakujem, si milá," usmiala som sa. Konečne som sa zmohla na nejaké slová."A kto je toto?" pozrela na Nika."Pozor, hryzie," vyhŕkla som, ale kým som stihla dopovedať už ho držala na rukách a Nik jej spokojne lízal tvár. Asi sa mu páčila. Väčšinou nikoho neznesie."Mne príde celkom milý," položila ho na zem, "ako sa volá?""Nik, ale Elijah povedal, že ho mám premenovať," pokrčila som plecami."Len mu pekne nechaj meno také ako je. Môj brat sa s tým bude musieť zmieriť," vyhlásila. "Podobáš sa na mamu," pokračovala Rebekah."Keby som dostala dolár za každý raz čo som tento týždeň počula túto vetu bola by som milionárka," zasmiala som sa."Rebekah, smiem ťa o niečo požiadať?" opýtala som sa po chvíli."Samozrejme," povzbudivo sa usmiala. Nadobudla som vážne podozrenie, že si niečo dala. Celý čas sa len usmievala."Povedz mi niečo o mojej matke. Z Klausa ani z Elijaha som toho veľa nevytiahla," šepla som."Niekde by ešte mala byť jej fotka," zamyslela sa Rebekah. Zamierila na poschodie a kývla mi rukou aby som ju nasledovala. Nik išiel za nami. Rebekah ma zaviedla do nejakej izby plnej škatúľ a skríň s preplnenými poličkami. Sem zrejme odkladali všetky veci čo sa inde nezmestili. Rebekah zložila jednu škatuľu na zem a začala sa v nej hrabať."Tu je to," vyhlásila po chvíli a vytiahla starú fotku. Bola na nej Rebekah a nejaká bruneta. Musela to byť moja matka. Naozaj sme sa veľmi podobali. Bola krásna, na tvári mala žiarivý úsmev a oči sa jej nežne smiali. Aj keď som ju nepoznala zvláštne ma pichlo pri srdci. Ako keby mi chýbala."Ak chceš si ju nechaj," povedala Rebekah po chvíli."Ďakujem," šepla som."Rebekah chcem to vedieť. Mám na to právo. Ako zomrela? A prečo som sa dostala k náhradným rodičom? Prečo sa objavil Elijah po niekoľkých rokoch? Nedáva mi to zmysel. Vždy som si myslela, že ma moji rodičia nechceli, ale teraz mám pocit, že to tak nie je," vychrlila som na ňu."Si si istá, že tu Klaus nie je?" pozrela na mňa."On aj Elijah sú preč," vyhlásila som."Dobre lebo ak by Klaus zistil, že som ti to celé povedala skončila by som na pár rokov v rakve."
"V rakve?" zdvihla som obočie."Vysvetlím neskôr," povzdychla si a zaviedla ma do jej izby. Posadila som sa na jej posteľ a Rebekah si sadla oproti mne."Daj mi ruku. Ukážem ti to," povedala Rebekah."To asi nie je dobrý nápad. Nechtiac by som si toho prezrela viac ako by si mi chcela ukázať. Neviem to veľmi ovládať a zatiaľ som si vždy pozrela niečo čo som nemala," vysvetlila som."Tak dobre. Radšej ti to len porozprávam," Rebekah pokrčila plecami.
Rebekah:"Elijah," bežala som za bratom hneď ako som ho zbadala. "Elijah máme obrovský problém," zastavila som ho."Čo sa stalo Rebekah?" znepokojene na mňa pozrel."Stačí ak ti poviem, že pred niekoľkými minútami bola na party videná istá Katerina Petrova?" nervózne som si hrýzla pery."Nájdi Niklausa. Idem za Hayley a malou," prikázal mi Elijah."Nie," zamietla som, "ja za nimi pôjdem. Vy s Klausom zastavte Katerinu. Ukončite to s ňou raz a navždy.""Stretneme sa u Hayley v izbe," súhlasil Elijah a zmizol. Ja som sa rozbehla hore. Zamierila som rovno do Hayleyinej izby tak rýchlo ako som len dokázala, ale ani to nestačilo. Keď som vtrhla dnu Hayley ležala mŕtva na zemi s vytrhnutým srdcom. Okno bolo otvorené a celá izba bola hore nohami. No nikde som nevidela malú. Musela ju vziať Katherine.
ČTEŠ
Little Wolf
FanfictionDej je posunutý zhruba o 20 rokov od začiatku TVD. Jeremy a Bonnie sú manželia a adoptovali si dcéru Alison. Obyvatelia Mystic Falls už zabudli na upírov a považujú ich za vymyslené bytosti. Až dovtedy kým sa nenájdu ďalšie telá bez krvi. Alison si...