Aj keď sa ma od toho Tylor s Meredith celý deň pokúšali odhovoriť večer som išla za otcom. Verila som, že je správne aby mi o mojej vlkolačej časti povedal on. Podľa toho čo som sa o ňom dozvedela, ak by som išla za Elijahom, bral by to ako osobnú zradu a to som nechcela.No toto rozhodnutie som oľutovala hneď ako som vošla do miestnosti. Ešte ani nevedel, že som tam a už ma zneisťoval. Nie je to jeho vina, Klaus je proste desivý. Ale už sa nedalo cúvnuť. "Klaus," oslovila som ho. Obrátil sa a prekvapene si ma premeral skúmavým pohľadom."Máš pre mňa chvíľku? Chcela by som sa ťa niečo opýtať," pokračovala som. Zo všetkých síl som sa snažila aby sa môj hlas netriasol, no veľmi sa mi to nedarilo."Samozrejme," súhlasil Klaus a ukázal na gauč. Pomaly som sa posadila a on sa posadil oproti mne. Myslela som, že každú chvíľu skolabujem, celý čas som sa nervózne pohrávala s rukami. Klaus si to určite všimol, ale nepovedal nič za čo som mu bola veľmi vďačná."Čo si sa chcela opýtať?" pobádal ma Klaus."Som vlkolak?" vyvalila som na neho zrazu otázku."Nie, nie si vlkolak," pousmial sa Klaus. Zjavne som ho dobre pobavila."A si si tým úplne istý?" vyzvedala som."Alison, ak by si sa každý mesiac menila na vlka určite by si si to všimla," uistil ma Klaus."Dobre," zamyslela som sa, "tak potom mám asi ďalšiu otázku." "Prečo nie som vlkolak?" pokračovala som po chvíli, "myslím tým, ty si polovičný vlkolak a si môj otec takže logicky by som to po tebe mala zdediť nie? Veď aj ty si to predsa zdedil po svojom otcovi, nie?" Kým som si uvedomila, že som sa práve prezradila bolo neskoro."Teraz mám otázku ja," zamračil sa Klaus, "odkiaľ máš tieto informácie?""Od Tylor, niečo si naštudovala ešte doma," pokrčila som plecami a snažila sa dostať späť k pôvodnej téme, "prečo nie som vlkolak?""Máš v sebe vlkolačí gén, ale túto kliatbu musíš aktivovať," vysvetlil Klaus, "aktivuješ ju tým, že niekoho zabiješ. Nemusí to byť rovno vražda, stačí aj nehoda a potom sa už budeš každý mesiac meniť.""A aj ty sa každý mesiac meníš?" pokračovala som."Nie, ja som z polovice upír. Premením sa len keď to chcem," pokrčil plecami."Zdedila som po tebe aj upírsku časť?" zdvihla som obočie."Túto časť ešte nemám úplne overenú, ale čiste teoreticky by si nemala. Upíri nemôžu mať deti takže táto časť by sa na teba nemala preniesť," vyhlásil. Pri myšlienke, že len polovica niekoho môže mať deti som sa musela zasmiať."A môžem sa ešte niečo opýtať?" stisla som pery."Jasné," Klaus sa povzbudivo usmial."Vlastne to nie je úplne otázka. Chcem sa len uistiť. Moja stará mama bola čarodejnica. Túto časť som zdedila, že?" pozrela som na neho."Áno, túto časť rozhodne áno. A zrejme si zdedila značnú časť mágie mojej matky. To čo sa ti podarilo s Tylor, také kúzlo už zabilo veľa čarodejníc," povedal, "a ešte niečo. Nemôžeš byť naraz aj čarodejnica aj upírka.""Klaus, myslím, že som zdedila aj tú upírsku časť," šepla som po chvíli, "som silnejšia aj rýchlejšia. A je tu ešte čosi, myslím, že dokážem čítať myšlienky. Stalo sa mi to pri Elijahovi.""To je zaujímavé," vyhlásil Klaus, "pokúsim sa o tom niečo zistiť."
"Ďakujem," usmiala som sa. Vstala som a prešla k dverám no tam som sa zastavila. "Klaus, myslím, že ti to ide celkom dobre," obrátila som sa k nemu. Chcela som aby to vedel. Hlavne po tom čo som sa dozvedela o mojom starom otcovi."A čo?" prekvapene zažmurkal."Otcovstvo," usmiala som sa a odišla. Potom som sa vrátila späť do izby za Meredith a Tylor."Ako to išlo? Zrejme dobre keď ešte žiješ," uškrnula sa Tylor."Tylor prestaň," okríkla ju Meredith, "čo si zistila?""Že som poriadny mutant," povzdychla som si."Tak zlé to hádam nie je," Meredith sa ma snažila podporiť."Má to aj výhody. Zrejme som po starej mame zdedila moc, bola veľmi silná čarodejnica. Mohla by som sa naučiť využiť ju," tajomne som sa usmiala."Čo chceš robiť?" Tylor zdvihla obočie."Pomstiť sa Katerine Petrovej za to čo urobila mojim pravým aj adoptívnym rodičom," pokrčila som plecami. "A Klaus je síce znesiteľný, ale chcem svojich rodičov späť. Musím ich nájsť," dodala som šeptom.
ČTEŠ
Little Wolf
FanfictionDej je posunutý zhruba o 20 rokov od začiatku TVD. Jeremy a Bonnie sú manželia a adoptovali si dcéru Alison. Obyvatelia Mystic Falls už zabudli na upírov a považujú ich za vymyslené bytosti. Až dovtedy kým sa nenájdu ďalšie telá bez krvi. Alison si...