5. Kapitola: Teta Elena

281 21 0
                                    

"Vždy sú takéto?" opýtal sa Josh."Len keď majú dobrý deň," zasmiala som sa."A čo ty? Je dnes dobrý deň aby som ťa pozval večer von?" nadhodil."Ten najlepší," pokrčila som plecami."Dobre. Tak ťa vyzdvihnem o 20:00?" opýtal sa. Jeho slová prerušil zvuk zvončeka."Áno," vytrhla som papier a načarbala tam ulicu a číslo domu. "Moja adresa," podala som mu papierik a odišla.Keď som sa vrátila domov čakalo ma tam prekvapenie, teta Elena. Nechodievala k nám často, ale vždy som ju rada videla."Teta Elena," so smiechom som sa jej hodila okolo krku."Alison," opätovala mi objatie."Mňa si ani nevšimne," povzdychla si mama a objala Elenu. Aj ocko ju objal a potom prešiel k mame."Stále nemôžem uveriť, že môj malý braček si vzal moju najlepšiu kamarátku," zasmiala sa Elena. Občas som zabúdala koľko má rokov. Vyzerala tak mlado. Ako keby ani nestarla.Z chodby sa vyrútil Nik a vrhol sa na Elenine šaty, Zahryzol sa pevne zubami a odmietal ich pustiť. Nikdy ju nemal veľmi rád. Možno to bolo preto, že na neho párkrát stúpila keď bol ešte šteniatko."Ten pes ma nemá rád," povzdychla si Elena."Poď sem Nik," zasmiala som sa a vzala ho na ruky."Poďme jesť," zasmial sa otec a prešli sme k stolu. Otec sa posadil vedľa mami a ja vedľa Eleny."Alison, nie, že budeš Nikovi zase dávať zbytky," povedala varovným tónom mama."Prepáč Nik," pokrčila som plecami a položila ho na zem. Nik zakňučal a posadil sa k mojej stoličke."Dnes nám profesor na dejepise rozprával o bitke o Willov Creek," nadhodila som, "nevedela som, že tam bolo toľko civilných obetí.""Vojny bývajú kruté," ozvala sa Elena."Tylor je presvedčená, že to bol lov na upírov. Čo si o tom myslíš ty?" pozrela som na otca."Alison, sú to rozprávky pre malé deti," zasmial sa otec, ale jeho smiech nebol veľmi pôsobivý."Ja tomu verím," ozvala sa Elena."No tak Elena," zasmiala sa mama, "nestraš ju." Všetci sa snažili znieť vierohodne, ale ja som sa stále viac prikláňala k Tylorinej teórii."Je to len historka, ale mali to riadne premakané. Lockwoodovci mali dokonca údajný zoznam upírov," zasmiala sa Elena."Ty by si sa skôr mala zamerať na Miss Mystic Falls," vyhlásila mama."Neviem či sa chcem uchádzať o titul Miss Mystic Falls," nadhodila som."To ani nehovor. Teta Caroline ťa zabije," zasmiala sa Elena, "si jej jediná nádej."Caroline Forbes, ona si na to vždy potrpela. Už keď som sa narodila básnila o tom celé hodiny. Náhle som si uvedomila jeden fakt."Teta Caroline žije v New Orleans, že?" opýtala som sa."Áno. Prečo sa pýtaš?" prekvapene na mňa pozrela mama."Máme nového spolužiaka. Je z New Orleans," povedala som, "večer s ním idem von.""Dobre, kedy sa vrátiš?" opýtala sa mama."O jedenástej," pokrčila som plecami. "Idem sa prichystať," povedala som a vstala od stola. Išla som do svojej izby a Nik bežal za mnou.


Elijah:
Počkal som na Josha v jednej z tmavých opustených uličiek cestou k Alison."Aké príjemné stretnutie mladý Joshua," objavil som sa za ním."Elijah," obrátil sa. Bol nervózny. Čakal, že ho každú chvlíľu zabijem."Mám na teba pár otázok o tvojej mladej priateľke," pokračoval som."Neprišiel si ma zabiť?" prekvapene na mňa pozrel."Nie, mal by som, ale ešte sa mi môžeš hodiť," povzdychol som si, "zistíš mi o Alison všetko čo sa bude dať. Máš čas do dňa zakladateľov.""Čo ak odmietnem?" zamračil sa."V tom prípade by to pre teba nedopadlo dobre," v momente som bol pri ňom. Pevne som mu zovrel srdce."Zabiješ ma, rozumiem," vyhlásil."Nie Joshua, nezabijem ťa," zasmial som sa, "privediem ťa Niklausovi. Môj brat nemá rád zradcov.""Dobre, urobím to," vyhŕkol."Múdre rozhodnutie. Teraz choď," pustil som ho a on zmizol.

Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat