9. Kapitola: Odchod

250 24 0
                                    

Keď som sa ráno zobudila hneď mi bolo jasné, že to nebol len sen. Meredith a Tylor išli domov a u nás ostal len Elijah. A samozrejme Nik, ktorý sa zobudil obzvlášť nepríjemne naladený. Išla som do kúpeľne, obliekla sa a vzala Nika na ruky. Vrčal na mňa a pokúšal sa vykrútiť, ale ja som ho držala pevne. "Zabudni Nik. Nebudem riskovať, že mi zmizneš aj ty," okríkla som psíka a zišla s ním dole. Keď som vošla do kuchyne na stole ma už čakali raňajky, ale Elijah tam nebol. Posadila som sa za stôl a začala jesť. Nik mi celý čas sedel na kolenách. Sem tam som aj jemu niečo hodila. Využila som, že mama nie je doma, ona by mi to nikdy nedovolila. Bola to úbohá útecha, ale nechcela som myslieť na to čo sa stalo včera. Keď som dojedala objavil sa Elijah. Bol prekvapený, že ma vidí."Nevedel som, že vstávaš tak skoro," prešiel ku mne. Pozrela som na hodinky. Bolo len šesť hodín."Nedalo sa mi spať," pokrčila som plecami, "ďakujem za raňajky Elijah.""Nemáš za čo Alison," pousmial sa."Elijah, ako sa volá môj otec?" opýtala som sa po chvíli. Bola to hlúpa otázka, ale niečím som začať musela."Niklaus.""Tak to môže byť trošku problém," vyhlásila som."Prečo?" Elijah na mňa prekvapene pozrel."Vidíš toto?" zdvihla som psa do vzduchu. Veľmi sa mu to nepáčilo, ale nemal na výber."Alison, ja už som videl psa," uškrnul sa Elijah."To je mi jasné, ale ide o to, že je to náš pes a tiež sa volá Nik," vysvetlila som."Čo najrýchlejšie ho premenuj.""A môžem si ho vziať so sebou?" opýtala som sa."Nevidím v tom problém," pokrčil plecami, "dnes ráno som hovoril s tvojimi kamarátkami a ovplyvnil som rodičov. Zajtra ráno prídu Meredith aj Tylor do New Orleans."
"Prečo až zajtra ráno?" zamračila som sa."Musím na to Niklausa pripraviť," povzdychol si. Stále viac som začínala mať pocit, že môj otec bude nejaký veľmi nebezpečný sériový vrah."Elijah, môžem ešte pred odchodom hovoriť s Joshom?" dostala som sa k otázke, ktorá ma najviac zaujímala."Alison, nemyslím si, že je to vhodné," zamračil sa Elijah."Prosím, aspoň na pár minút," nedala som sa odbiť."Nie, je to pre tvoje dobre," trval na svojom. Túto vetu počúvam od malička, ale ešte nikdy ma nezastavila."Dobre. Idem sa pobaliť," povzdychla som si a vrátila sa do izby. Zamkla som dvere, položila Nika na posteľ a prešla k oknu. "Odpusť mi to Elijah," potichu som ho otvorila a vyliezla von. Prešla som po streche k stromu a zliezla po ňom dole. Vždy ma prekvapilo keď som sa pri tejto časti útoku nezabila, ale veľmi som to neriešila. Vzala som bicykel, ktorý bol opretý o stenu a išla do mesta za Joshom. Našla som ho v Grille."Josh," prešla som k nemu."Alison, čo tu robíš?" prekvapene zažmurkal, "myslel som, že už si na pol ceste do New Orleans.""Ušla som Elijahovi. Chcela som s tebou hovoriť," posadila som sa k nemu."A o čom?" opýtal sa."Pôjdeš so mnou? Viem, že môj otec ťa chce zabiť, a viem aj to, že si upír, ale ukryješ sa a ja sa ho pokúsim presvedčiť aby to nerobil," vzala som ho za ruku.
"O tom nemusíme ani hovoriť Alison. Jasné, že pôjdem s tebou. Chcem byť s tebou stále," zasmial sa Josh.
"Ja tiež," usmiala som sa. "Ty poznáš môjho otca, že? Chcem vedieť aký je," pozrela som na Josha."Pravdu alebo ti mám nechať nejaké ideály o dokonalom oteckovi?" uškrnul sa."Ja mám dokonalého otecka. Adoptívny, ale je skvelý. Chcem len vedieť aký je Niklaus," pokrčila som plecami."Dobre. Niklaus Mikaelson je paranoidný psychopat, ktorý zabíja ľudí len pre zábavu alebo ak má zlú náladu," vyhŕkol Josh."Dobre, tak toto som vedieť asi nechcela," povzdychla som si, "idem kým si Elijah všimne, že som preč. Stretneme sa v New Orleans?""Sľubujem," usmial sa Josh a pobozkal ma.Keď som sa vrátila domov chcela som vliezť naspäť cez okno, ale zrovna keď som odkladala bicykel otvorili sa dvere."Ako bolo na výlete?" mračil sa Elijah. Vyzeral veľmi nahnevaný."Prepáč," stisla som pery, "musela som s ním hovoriť.""Celá po mame," Elijah pokrútil hlavou a vrátil sa dnu."To znamená, že sa nehneváš?" chcela som vedieť."O päť minút nech si v aute," povedal Elijah a ja som vybehla hore do izby. Elijah išiel za mnou. Asi sa chcel uistiť, že mu opäť neujdem. "Neber si toho veľa. Len základné veci. Všetko ostatné ti zoženiem," posadil sa na moju posteľ. Nik sa na neho okamžite vrhol a začal mu trhať sako."Nik, prestaň," snažila som sa ho odtiahnuť."Milý pes," povzdychol si Elijah a odložil ho na bok."Aj on je temperamentný," pokrčila som plecami. Vytiahla som veľký kufor a začala dnu hádzať veci. Keď som ho zavrela zbalila som si ešte cestovnú tašku."Hotovo?" opýtal sa Elijah keď som skončila."Áno," šepla som a vložila si do tašky fotku rodičov. Elijah mi zniesol veci dole a ja som vzala Nika. Naložil všetko do auta a sadol si za volant. Ja som sedela vpredu s Nikom na kolenách. Bol ako na ihlách. Celý čas nespokojne vrčal. Ja som to vnímala rovnako. Ani mne sa nechcelo ísť preč. Ale nemali sme na výber.

Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat