"Ospravedlňujem sa," stiahla som ruku.
"Rozsah tvojich schopností je vskutku impozantný," povedal uznanlivo. Nepovedala som nič. Len som sa snažila nepozerať sa na Tylor v bezvedomí. Chcela som ísť k nej, ale niečo mi hovorilo, že bude v poriadku.
"Podobáš sa viac na mamu ako na môjho brata," pokračoval Elijah.
"Čo sa stalo s mojimi rodičmi?" opýtala som sa."Tvoja matka zomrela keď si sa narodila," povzdychol si. Z jeho tónu som vedela, že mu na nej záležalo. "Počúvaj ma Alison. Tá čo dala zabiť tvoju kamarátku po tebe pôjde. Musíš odtiaľto odísť. Vezmem ťa za tvojim otcom," povedal Elijah.
"Ja nikam nejdem," vyhŕkla som, "nie bez Meredith. Nie bez Tylor. Nie bez toho aby o tom vedeli moji rodičia."
"Dobre, vezmem ťa k tebe domov a potom za Meredith," súhlasil Elijah.
"A čo Tylor?" zamračila som sa."Bude v poriadku," prešiel k jej nehybnému telu a vzal ju na ruky. Išla som za ním k jeho autu. Položil Tylor na zadné sedadlá a ja som sa posadila dopredu. Elijah sa posadil za volant a naštartoval. Vybrala som z tašky mobil a napísala Meredith, že sa stretneme u nás.
"Elijah," pozrela som na môjho nového strýka, "prečo si tu ty a nie môj otec?"
"Môj brat má veľa práce a hlavne by sa veľmi hneval na tvojich adoptívnych rodičov," povzdychol si Elijah.
"Aký je môj otec?" pokračovala som.
"Je temperamentný," zamyslel sa Elijah. Zastal pred našim domom a ja som vybehla z auta. Dvere domu boli otvorené. To nevyzeralo dobre. Rýchlo som vbehla dnu. Celý dom bol hore nohami, všade boli škvrny od krvi a moji rodičia zmizli."Mami, oci, teta Elena," zakričala som do ticha."Alison, drahá, si v poriadku?" objavila sa pri mne Elena. Okolo úst mala krv.
"Čo to je?" cúvla som, "a kde sú moji rodičia?"
"Pokoj Alison," prešla ku mne, "nebude to veľmi bolieť.""Pusti ju Katerina," objavil sa Elijah.
"Nóbl Elijah Mikaelson prišiel po svoju neter," zasmiala sa Elena, "trvalo vám dosť dlho kým ste ju našli."
"Neopováž sa jej ublížiť," skríkol Elijah a jeho tvár sa zmenila. Oči sa mu sfarbili do červena a vyceril ostré tesáky.
"Priblížiš sa a zabijem ju," vyhlásila Elena. Pevne ma zovrela a premiestnila sa so mnou na poschodie. Zdvihla ma do vzduchu a prehodila cez zábradlie. Kopala som nohami a kričala, ale nepomohlo mi to. Jej zovretie bolo pevné. "Buď zachrániš Alison alebo ma zabiješ. Výber je na tebe Elijah," zasmiala sa. "Tvoji rodičia nie sú mŕtvy, ale zabudni, že ich ešte uvidíš," obrátila sa ku mne a pustila ma. Padala som rovno k tvrdej podlahe, ale v poslednej chvíli ma zachytil Elijah. "Mám ťa Alison," usmial sa a postavil ma na zem. "Ďakujem," šepla som, "čo to malo znamenať? Prečo ma moja teta chcela zabiť? Čo sa to s Elenou stalo?"
"Toto bola Katerina Petrova. Zrejme Elenu už dávno zabila a zaujal jej miesto," povzdychol si Elijah."Chceš povedať, že miesto mojej tety u nás bola sériová vrahyňa?" vyhŕkla som.
"Upokoj sa Alison. Všetko bude v poriadku," Elijah sa ma snažil upokojiť.
"Mám byť pokojná?" kričala som, "moji rodičia zmizli, moja najlepšia kamarátka takmer zomrela, moja teta je vrahyňa a navyše mi niekto zničil ďalšie rande s Joshom." Odniekiaľ pribehol Nik a začal ma lízať. "Aspoň, že ty si stále tu," vzala som ho na ruky. Bola som rada, že aspoň on je v poriadku.
"Alison, tvoji rodičia budú v poriadku a Katerina bude potrestaná," ozval sa Elijah.
"Alison, čo sa tu stalo?" vo dverách sa objavila Meredith.
"Meredith," pustila som Nika a objala ju, "moji rodičia niekam zmizli, dnes sa ma už dvakrát pokúsili zabiť, zachránila som Tylor a mám nového strýka.""Počkaj, pekne poporiadku," Meredith sa vyslobodila z môjho zovretia. Porozprávala som jej všetko čo sa stalo."Alison, si v poriadku? Ak chceš môžeš ostať u nás," ponúkla mi Meredith."Vezmem ju do New Orleans. K jej otcovi," vyhlásil Elijah."Ja nechcem ísť preč," vyhŕkla som, "musím hovoriť s Joshom.""Alison, je nebezpečné aby si tu ostávala," trval na svojom Elijah.
"Tvoj strýko má pravdu Alison," pridala sa Meredith, "s Tylor pôjdeme s tebou."
"Už vidím ako ťa mama púšťa do New Orleans," odsekla som."To by som mohol zariadiť," ozval sa Elijah, "ovplyvním Meredithinych rodičov.""A čo Josh?" zamračila som sa."Josh je upír Alison," povedal Elijah."Výborne. Ešte nejaké prekvapenia?" uškrnula som sa."Tvoj otec by ho veľmi rád zabil," povzdychol si môj nový strýko."To je naozaj skvelé. Idem do svojej izby a budem dúfať, že keď sa ráno zobudím zistím, že toto celé bol len zlý sen," postavila som sa a zamierila na poschodie.
ČTEŠ
Little Wolf
FanfictionDej je posunutý zhruba o 20 rokov od začiatku TVD. Jeremy a Bonnie sú manželia a adoptovali si dcéru Alison. Obyvatelia Mystic Falls už zabudli na upírov a považujú ich za vymyslené bytosti. Až dovtedy kým sa nenájdu ďalšie telá bez krvi. Alison si...