21. Kapitola: Pretože ju miluje

194 12 0
                                    

Elijah:
"Musí tu niekde byť. Necítiš ju?" pozrel som na brata.
"Vyzerám snáď ako stopovací pes?" zavrčal Niklaus, "a aj keby Alison nechce byť nájdená. Používa kúzlo na zamaskovanie."
"Hlúposť, odkiaľ by také kúzlo poznala?" do rozhovoru sa zapojila Rebekah.
"Zrejme sa učí rýchlejšie ako sme si mysleli," povzdychol som si.
"Musíme ju nájsť skôr ako sa to podarí Katherine," vyhlásila Rebekah.
"Ak jej ublíži je to len tvoja vina," Niklaus ma prebodol vražedným pohľadom. Nepovedal som nič, vedel som to. Vedel som, že ja môžem za to môžem ja. Ja som nechal Katerinu ísť. "Katerina sa jej ani nedotkne," vyhlásil som po chvíli.

"V to dúfaj," odsekol Klaus.
"Klaus," niekto zakričal jeho meno tak hlasno ako sa len dalo. Bol to Josh. Nechápal som čo tam robí, Klaus ho určite zabije. Obzvlášť ak sa dozvie, že s Alison spolu chodili.

"Čo chceš?" Klaus bol v momente pri ňom a zvieral mu hrdlo v pevnom zovretí.
"Chcem jej pomôcť," zachrčal Josh a pokúšal sa vykrútiť z Niklausovho zovretia, ale zbytočne, "viem kde je."

"Kde je?" v momente som bol pri nich, "bol si s Alison?"

"Áno, bol," pripustil Josh a stále sa snažil Niklausovi vytrhnúť, "zabila Katerinu, spustila tým vlkolačiu kliatbu. Chcel som ostať, ale odohnala ma. Pochopte, bál som sa, že ma zabije."
"Teraz ťa zabijem ja," skríkol Niklaus a silno ním zatriasol, "čo si spravil s mojou dcérou?"
"Nič som jej nespravil. Milujem ju," vyhŕkol Josh.
"Čo?" Niklausovo zovretie na moment povolilo, ale rýchlo sa spamätal a zvieral Josha ešte silnejšie. Bál som sa, že ho naozaj zabije. To by mu Alison neodpustila. "Niklaus prosím, pusti ho," snažil som sa upokojiť brata, ale veľmi sa mi to nedarilo.

"Nie, ja ho zabijem," vrieskal Niklaus a pokúšal sa z neho vytriasť dušu ak upíri vôbec nejakú majú.
"Pusti ho," snažil som sa ho od neho odtrhnúť, "privedie nás k Alison."
"Zabiť ma môžeš aj neskôr. Teraz ju musíme nájsť. Je to moja vina, že odišla," vyhŕkol Josh. To nemal robiť. Niklaus ho z celej sily odsotil preč. Preletel niekoľko metrov, vrazil chrbtom do stromu a zviezol sa na zem. Niklaus prešiel k nemu a pevne mu zovrel srdce. "Nie, Elijah povedal, že ju tým ochránil," vydýchol Josh.
"Dovoľ mi to vysvetliť," vyhŕkol som. Niklaus niekoľko sekúnd striedavo pozeral na mňa a na Josha, ale nakoniec sa jeho pohľad ustálil na mne a vyzval ma aby som pokračoval."Keď som prišiel za Alison Josh tu už bol. On a Alison spolu chodili. Alison na ňom záležalo a aj jemu na nej, nechal som veciam voľný priebeh. Josh nemal v pláne Alison ublížiť, nejako ju neohrozoval, navyše ani nevedel kto Alison je. Naozaj ju miloval."

"Miluje," prerušil ma Josh, "prítomný čas."
"Dobre," povzdychol som si, "naozaj ju miluje. A keď Aison odišla nasledoval ju do New Orleans. Stretávali sa tajne aby si Josha nezabil. Párkrát som na nich dozrel."
"Už ma neprekvapuje, že ušla," tento raz ma prerušila Rebekah, "je to ešte len dievča Elijah. Nemôžeš ju špehovať počas rande."
"Môžeš sa už dostať k pointe?" zavrčal Niklaus.
"Áno. Alison povedala Joshovi, že nájde Katerinu a zabije ju. Josh ju v tom podporil lebo ju miluje. Vtedy som Joshovi vysvetlil, že pre Alison bude lepšie ak ju nechá ísť. No žiaľ práve to Alison motivovalo k tomu aby Katerinu skutočne našla."
"Elijah mi prikázal aby som sa s ňou rozišiel. Urobil som to po telefóne, osobne by ma odhalila. Zavolal som jej hneď ten večer. A na ďalšie ráno Alison zmizla," pokračoval Josh.
"Rozhodnuté, zabijem vás oboch," skríkol Niklaus a pevnejšie zovrel Joshovi srdce.
"Mrzí ma to Niklaus," povedal som, "a Josha určite tiež aj keď to nebola jeho vina."
"Áno, sledoval som ju až sem. Katerina by ju zabila už ju takmer mala. Musel som Alison pomôcť a spoločne sme Katerinu zabili aj keď srdce jej prebodla ona. Potom spustila tú kliatbu a ja som sa vzdialil. A potom ju našla ona, Esther. Alison s ňou niekam odišla. Som si istý, že vie kto Esther je, ale aj tak potrebuje pomoc," vysvetľoval Josh.
"Najskôr zabijem matku a potom teba," Niklaus pustil Joshovo srdce a v momente bol preč.


Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat