25. Kapitola: Moje rozhodnutie

170 13 0
                                    

"Klaus?" vošla som do jeho izby. Chcela som mu povedať otec, ale nenabrala som odvahu. Stál pri okne a díval sa von. Keď som vošla prudko sa obrátil. Na tvári sa mu objavil nepatrný úsmev.
"Môžeme sa porozprávať?" opýtala som sa a posadila sa na gauč.

"Samozrejme," súhlasil Klaus a posadil sa ku mne.

"Čo mám robiť?" vychrlila som zo seba otázku skôr ako som si to stihla premyslieť. Klaus na mňa chvíľu len prekvapene pozeral no potom mu došlo čo sa pýtam. "Je to tvoje rozhodnutie Alison," odhrnul mi vlasy z tváre.

"Ale je zložité. Prečo ho za mňa nemôžeš urobiť ty?" do očí sa mi tisli slzy.

"Mohol by som," pripustil, "no neurobím to."
"Predpokladám, že nemá zmysel presviedčať ťa," povzdychla som si. "Môžem ťa aspoň o niečo poprosiť?" pozrela som na neho.

"Jasné," Klaus sa povzbudivo usmial.

"Mohol by si mi niečo povedať o mame? Aká bola alebo tak. Veď vieš, také tie klasické veci," nervózne som si hrýzla pery.

"Jej meno bolo Hayley," zamyslel sa Klaus, "bola rovnako tvrdohlavá ako ty. Ak si niečo zaumienila nikto jej to nemohol vyhovoriť."

"Veľmi si ju nepamätám," povzdychla som si.

"Niečo ti nechala," Klaus prešiel k stolu a podal mi list. Na obálke stálo: môjmu dievčatku. "Písala ho tesne pred tým ako si sa narodila," vysvetlil Klaus.

Už pri prvých slovách sa mi do očí tisli slzy. Kým som list dočítala plakala som ako dieťa.

"Si v poriadku?" opýtal sa Klaus.

"Áno. Ja len, že vždy som si myslela, že moji rodičia o mňa nestáli. Je skvelé vedieť, že vám na mne záležalo a stále záleží," snažila som sa potlačiť slzy. "Myslím, že už som sa rozhodla," povedala som po chvíli, "ak s tým budeš súhlasiť."

"Budem rešpektovať tvoje rozhodnutie," ubezpečil ma Klaus aj keď to nehovoril veľmi presvedčivo.

"Dobre. Takže tu môžem ostať ocko?" opýtala som sa.
"Alison Mikaelson," vzal ma za ruku, "budem ten najšťastnejší otec na svete ak tu ostaneš."

"Ďakujem," pousmiala som sa, "musím ísť. Dnes ma čaká ešte jeden nepríjemný rozhovor."
"Dobre," súhlasil Klaus a ja som odišla.


Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat