O rok neskôr:
Auto zastalo pred domom a ako prvá z neho vyskočila Meredith. Vzala si svoj jediný kufor a prešla k dverám. "Alison poď," pobádala ma kým som sa ja trápila s množstvom batožiny.
"Radšej by si mi mohla pomôcť," zložila som ťažké kufre a vliekla ich za sebou k dverám.
"Myslela som, že máš super silu," dobehla ma Tylor, ktorá mala ešte viac vecí ako ja.
"Nechce sa mi veriť, že ideme na prázdniny," zatiahla Meredith keď sme sa konečne s Tylor dovliekli k nej.
"Mne sa zase nechce veriť, že sme naozaj preliezli cez všetky skúšky," zamyslela som sa.
"Občas sme mali namále," pripustila Meredith, "no teraz je čas na zaslúžený odpočinok."
"Presne tak," pridala sa Tylor, "no do začiatku ďalšieho školského roka musíš zistiť ako ovplyvňovať ľudí Alison."
"Ako prvú ovplyvním teba," vyhlásila som, "páčia sa mi tie topánky."
"Ja si vezmem jej kabelku," vo dverách garáže sa objavila Rebekah."To v žiadnom prípade," Tylor sa zamračila a pritiahla si kabelku bližšie k telu. Ak ide o kabelky ani upír by Tylor neporazil.
"Ako deti," povzdychla si Meredith a vypustila Nika z auta. Ten po dlhej ceste vytrielil z garáže ako splašený, prebehol okolo Rebekah a hnal sa rovno do domu. Ja som pustila veci a bežala za ním, no bolo neskoro. Nik sa zastavil až pri Elijahovi a spokojne mu trhal nohavice. "Vidím, že apetít má stále rovnaký," Elijah sa nad tým len pousmial.
"Prepáč," pokúsila som sa tú obludu odtrhnúť, no Nik sa držal pevne."Ten pes mi už začínal chýbať," z obývačky vyšiel otec. On sa na celej scéne bavil veľmi dobre.
"Len ten pes?" zdvihla som obočie.
"To sa ešte uvidí láska," prešiel ku mne a tuho ma objal.
"Musím uznať, že aj mne ten pes chýbal," objavila sa Rebekah spolu s Meredith a Tylor.
"Som rád, že si si ho tak obľúbila sestrička," povzdychol si Elijah, ktorému sa konečne podarilo Nika odtrhnúť od jeho obleku. No Nik sa nenechal odradiť. Vyštveral sa na stoličku a zavesil sa Elijahovi na sako."A treba mu pridať aj nejaké body za vynaliezavosť," nadhodila Tylor.
"Nanešťastie aj za vytrvalosť," Elijah si opäť povzdychol a my sme sa rozosmiali."Mali by ste sa ísť vybaliť, mám pre vás na večer prekvapenie," povedala po chvíli Rebekah.
"Aké prekvapenie?" zamračil sa Klaus.
"Nič pre teba," odbila ho Rebekah a zmizla v kuchyni. Klaus uvažoval či to vôbec chce vedieť, ale nakoniec sa rozhodol, že bude lepšie ak sa to nedozvie. Radšej mi pomohol vyniesť veci hore do izby. Keď som otvorila dvere na posteli som uvidela nádherné ružové šaty aj s lístočkom od Rebekah. "Obávam sa, že je to súčasť jej prekvapenia," povedal Klaus a zložil kufre na zem.
"Také prekvapenie sa mi páči," spokojne som sa usmiala. "Neboj oci, budem dobrá," dodala som so smiechom keď som si všimla jeho ustaraný pohľad."Viem, obávam sa skôr o New Orleans," povzdychol si.
"Ďakujem za dôveru," uškrnula som sa.
"Si moja dcéra Alison," pokrčil plecami, "viem čoho si schopná." Na to som nemohla povedať nič, mal pravdu, tak pokračoval on. "Odpočiň si trochu. Rebekah pre vás naplánovala dlhý večer," vtisol mi bozk do vlasov a potom odišiel. Zavrela som dvere a spokojne sa zvalila na posteľ. Nemohla som sa dočkať poriadneho spánku. Ležala som tam niekoľko sekúnd až kým mi vo vrecku nepípol mobil. Pozrela som na obrazovku a prečítala si správu.
"Nemôžem sa ťa dočkať. Už aby bol večer. Josh." Spokojne som sa usmiala a chcela mu napísať, že aj ja sa teším no mobil pípol ešte raz a objavila sa ďalšia správa od Josha. "A milujem ťa Aliosn."
"Ja tiež," odpísala som mu a odložila mobil. Nemohla som sa dočkať kedy ho opäť uvidím. Spokojne som sa usmiala pri predstave leta stráveného s mojou dokonalou rodinou a Joshom. V tej chvíli by som šťastie mohla rozdávať. Všetko bolo presne tak ako má byť. Nič viac som si nemohla želať.
Takže poviedka je na konci. Musím sa priznať, že mi bude chýbať. Obľúbila som si Alison, Meredith, Tylor, Nika aj Klausa v úlohe otca. Myslím, že mu to išlo celkom dobre. Nechce sa mi veriť, že už máme za sebou epilóg. No v každom prípade moc vám ďakujem. Ďakujem všetkým čo čítali aspoň jeden riadok tejto poviedky aj za každý komentár, moc si to vážim. Táto poviedka vznikla aj vďaka vám. Bez vás by to nemalo zmysel. Ste tí najlepší čitatelia na svete a mne ostáva dúfať, že sa vám poviedka páčila aj že ste si ju užili rovnako ako ja. Mám vás moc rada
Katherine
ČTEŠ
Little Wolf
FanfictionDej je posunutý zhruba o 20 rokov od začiatku TVD. Jeremy a Bonnie sú manželia a adoptovali si dcéru Alison. Obyvatelia Mystic Falls už zabudli na upírov a považujú ich za vymyslené bytosti. Až dovtedy kým sa nenájdu ďalšie telá bez krvi. Alison si...