14. Kapitola: Privítanie v štýle Mikaelsonovcov

240 18 2
                                    

Ráno ma zobudil hlasný výkrik. Rýchlo som vybehla z izby a bežala dole po schodoch. Nik išiel za mnou. Keď som zišla dole uvidela som Klausa ako sa pokúša zabiť Meredith a Tylor. Každej jednou rukou zvieral hrdlo a držal ich niekoľko centimetrov nad zemou. Ako som neskôr zistila tie dve dostali skvelý nápad, že sa tajne priplížia do domu plného upírov a prekvapia ma. Myslím, že boli skôr prekvapené ony keď sa ich Klaus pokúsil zabiť. Elijah sa mu v tom snažil zabrániť, ale veľmi sa mu to nedarilo. Celú scénu ešte doplnil Nik, ktorý okamžite pribehol k Elijahovi keď ho zbadal a začal mu trhať nohavice. Ja som rýchlo prešla k nim a snažila sa Nika odtrhnúť."Môžem vedieť čo to stvárate?" na schodoch sa ozval Rebekhin smiech. Všetci sme okamžite prestali."Klaus sa práve snaží zabiť moje najlepšie kamarátky, Elijah mu v tom chce zabrániť a ja sa pre zmenu pokúšam zabrániť Nikovi aby roztrhal Elijahovi ďalší oblek. Ako môžeš vidieť veľmi neúspešne," vysvetlila som."Teraz keď sme si to všetko vysvetlili mohol by si ich prosím konečne pustiť Niklaus?" Elijah pozrel na brata. Síce sa Klaus stále mračil, ale položil obe na zem a odišiel."Ďakujem," šepla som."To nestojí za reč. Mohla by si prosím nejako zariadiť aby ma Nik pustil?" opýtal sa Elijah."Jasné," vyhŕkla som sa a odtrhla Nika od jeho obleku. Vzala som ho na ruky a pevne zovrela aby sa mi nemohol vyšmyknúť. Potom som vzala Meredith s Tylor hore do svojej izby a zavrela za sebou dvere."Myslím, že sa ma práve pokúsil zabiť psychopat," vyhlásila ohromene Tylor a zvalila sa na moju posteľ."Hej, ten psychopat je môj otec," zamračila som sa."Veľmi sympatický človek," uškrnula sa Meredith, "a pokojný."
"Ja som ťa varovala. Povedala som ti, že je výbušný a dohodli sme sa, že mi najskôr zavoláte," pokrčila som plecami."Chceli sme ťa prekvapiť," povzdychla si."Videli ste to aj vy alebo sa mi to len zdalo?" opýtala sa Tylor, "naozaj mal tesáky?""Tvrdila si, že upíri sú skutočný. Teraz máš dôkaz," povzdychla som si."Mne úplne stačil ten predošlý upír," mračila sa Tylor."Počkaj, ak je tvoj otec upír znamená to, že si aj ty?" opýtala sa opatrne Meredith."No dúfam, že nie," zhrozene som vyhŕkla."Myslíte, že je to moja vina?" opýtala sa Tylor, "ak by som sa vás tak veľmi nesnažila presvedčiť, že upíri sú skutočný možno by sa nič z toho nestalo. Asi sme to mali nechť tak.""Nie je to tvoja vina," ubezpečila som ju, "deje sa tu niečo oveľa väčšie, čo ide mimo nás. Len musíme zistiť čo to je.""Vy dve sa asi nikdy nepoučíte," povzdychla si Meredith."No tak Meredith, za tie roky si si už mohla zvyknúť," vyhlásila Tylor a všetky sme sa rozosmiali.Ozvalo sa zaklopanie na dvere a dnu vošiel Elijah. Okamžite som zovrela Nika skôr ako mi stihol ujsť."Ospravedlňujem sa za to nemilé privítanie," povzdychol si Elijah."Môžeme si za to aj samé. Nemali sme sa sem len tak vplížiť," vyhlásila Meredith."Som si istá, že po tejto skúsenosti to už nikdy neurobíme," uškrnula sa Tylor."Tak tomu verím," zasmiala som sa. "A Elijah, radšej nechoď do kúpeľne. Nik mal takú menšiu nehodu, ale ja to upracem," dodala som po chvíli."Ďakujem za varovanie," zasmial sa Elijah a odišiel."Čo znamená, že Nik mal menšiu nehodu v kúpeľni?" zaujímala sa Tylor."Choď sa pozrieť a uvidíš," kývla som hlavou na chodbu a Tylor sa rozbehla preč. O pár minút sa z kúpeľne ozval smiech. "Tomuto ty hovoríš malá nehoda?" zakričala Tylor."Kúpala som Nika," vysvetlila som keď som uvidela Meredithin prekvapený pohľad."To mnohé vysvetľuje," zasmiala sa."Som zvedavá ako to chceš upratať," vrátila sa Tylor."Najskôr tých troch potrebujem dostať z domu. Zvyšok vyriešim neskôr," pokrčila som plecami, "a vy dve mi rady pomôžete.""O tom by sa dalo diskutovať," Meredith zdvihla obočie."Len si daj pozor aby to nezistil tvoj otec," uškrnula sa Tylor. Vtedy ako na povel zakričal Klaus z chodby moje meno."Že ty si zabudla zavrieť dvere na kúpeľni," pozrela som na Tylor."Prepáč," pokrčila plecami a ja som vykĺzla z izby. Zavrela som dvere aby sa Nik nedostal von a išla za Klausom."Volal si ma?" opýtala som sa."Alison, vybuchla nám v kúpeľni bomba?" opýtal sa Klaus. V hlase mal ľadový pokoj. Ako nehybný aligátor, krotý sa chystá zabiť svoju obeť. To nebolo dobré. Desilo ma to viac ako keby na mňa kričal."Ak odpoviem áno pomôže to?" nadhodila som."Ak upraceš pomôže to," zavrčal Klaus."Áno, upracem. Pôvodný plán bol dostať vás z domu kým si to všimnete a za ten čas to upratať, ale Tylor je veľmi nepozorná," šepla som."Dobre. A Alison, nabudúce toho psa nekúp. Hoď ho rovno do bazéna," vyhlásil."Ale on nevie plávať," vyhŕkla som."Pes a nevie plávať?" zasmial sa Klaus."No možno vie, ale nikdy sa nám nepodarilo dostať ho na takú vzdialenosť k väčšiemu množstvu vody aby sme to mohli skúsiť," pokrčila som plecami. "Počkaj, vy tu máte aj bazén?" dodala som po chvíli."Alison, sme pôvodní upíri. My tu máme všetko na čo si len spomenieš," vyhlásil Klaus s tajomným úsmevom. Nemohla som sa zbaviť podozrenia, že sa chystá Nika utopiť. A Elijah mu veľmi rád pomôže. "Hlavne to uprac," povedal po chvíli Klaus a odišiel.


Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat