3. Kapitola: Sen

295 22 0
                                    

Zobudila som sa uprostred noci a už som nemohla zaspať. Po chvíli som vyšla von na záhradu. Nechcela som nikoho budiť a dúfala som, že čerstvý vzduch mi pomôže zaspať. Šťastie, že z Meredithinej izby sa dá ísť rovno von.Posadila som sa do jedného zo záhradných kresiel a pohľadom prechádzala po nočnej záhrade. Pri strome som zbadala tmavý tieň. Keď som prišla bližšie zistila som, že je to ten muž z predošlého dňa. Mal na sebe rovnaký tmavý oblek a bez slovama pozoroval. Pozbierala som odvahu a prešla ešte bližšie."Kto ste?" opýtala som sa. Chvíľu panovalo ticho. Potom sa obrátil ku mne a slabo sa usmial. "Môžeš byť pokojná. Len na teba dozerám. Tvoj pravý otec ma o to požiadal," povedal."Poznáte mojich pravých rodičov?" vyhŕkla som, "kto to je?""Všetko sa čoskoro dozvieš Aison," prešiel ku mne a zasunul mi vlasy za ucho. Jeho prsty boli úplne ľadové. Až ma zamrazilo."Viete ako sa volám?" prekvapene som zažmurkala."Je to tvoj sen Alison. Viem všetko čo mi ukážeš," opäť sa usmial a ešte viac sa priblížil, ale nebála som sa ho. Pôsobil dôveryhodne a ochranársky.Náhle zafúkal vietor a ten pocit zmizol. Mužovu tvár osvetlil svit mesiaca a ja som zbadala ostré tesáky. Vrhol sa ku mne nadľudskou rýchlosťou a pevne ma zovrel."Alison," začula som svoje meno. Zobudila som sa na to ako mnou niekto trasie. "Vstávaj lebo zmeškáme," zasmiala sa Tylor."Sníval sa mi zvláštny sen," pretrela som si oči, "o tom mužovi čo ma pozoroval.""Povieš nám to cestou," povedala Meredith a vytiahla m a na nohy.Obliekli sme sa a rýchlo do seba nahádzali raňajky. Bleskovou rýchlosťou sme sa ponáhľali do školy. AK by nás Tylor neodviezla jej autom nestihli by sme to. Do triedy sme vbehli tesne pred zvonením a posadili sa na svoje miesta. Prvý sme mali dejepis.Ale neboli sme posledné, niekto prišiel ešte neskôr. Josh prišiel zarovno s učiteľom. Ten ho predstavil a Josh sa posadil do prázdnej lavice vedľa mňa."Pán profesor, mohli by ste nám povedať niečo o bitke o Willov Creek?" Tylor zdvihla ruku."Možno nabudúce," zasmial sa učiteľ, "teraz to nemáme v osnovách.""Prosím. Blíži sa deň zakladateľov," nedala sa Tylor."No tak dobre," povzdychol si a porozprával nám dobre známy príbeh.

Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat