22. Kapitola: Posledné kúzlo

192 13 0
                                    

Premerala som si Esther skúmavým pohľadom. Nemala som z nej veľmi dobrý pocit. "Nemala by si byť sama v lese," pokračovala žena, "poď, vezmem ťa k sebe a potom zavoláme tvojim rodičom." Vyzerala priateľsky, ale niečo mi na nej nesedelo. Esther, to meno mi bolo známe. Náhle som si uvedomila, kde už som ho počula. Od Tylor. Esther, matka pôvodných upírov. Mocná čarodejnica, ktorá ich premenila. Keď som sa lepšie zadívala objavila som istú podobu s Rebekah a aj so mnou. Esther musí byť za tým všetkým. To o nej Katerina hovorila.
"Nemusíš sa báť miláčik. Len poď so mnou," Esther ku mne vytrela ruku.
"Dobre," súhlasila som a podala jej ruku. Ak je za tým všetkým dovedie ma k mojim rodičom. "Kto ste?" opýtala som sa cestou, "a odkiaľ viete o vlkolakoch?"
"Kedysi dávno som jedného poznala," pousmiala sa čarodejnica.
"Bolo to strašné," predstierane som vzlykla.
"To nič. Už je to v poriadku," objala ma okolo pliec a zastavila pred budovou školy.

"Tu bývate?" zdvihla som obočie.

"Tvojim rodičom ľahšie vysvetlím ako sa dostanú sem. Ku mne je to ďaleko. Len poď," otvorila dvere a kývla mi aby som vošla.

"Dobre," súhlasila som a obe sme vošli dnu. Esther ma viedla školskými chodbami až do kotolne. Ja som bez slova išla s ňou. Náhle zastala a obrátila sa ku mne. "Stačilo predstierania Alison. Obe vieme, že ma dobre poznáš," povedala Esther.
"Ja len chcem späť svojich rodičov," šepla som.
"Na to už je trochu neskoro," zdvihla ruky a v miestnosti sa rozhoreli sviečky. V kúte ležali mŕtve telá Bonnie a Jeremyho. "Nie," skríkla som a vrhla sa k nim. "Nie, nie," rozplakala som sa.
"Ak dovolíš ukončím tvoje utrpenie srdiečko," zatiahla Esther.
"Prečo? A prečo tu?" plakala som.
"Musí to tak byť Alison. Zabijem teba a potom aj tvojho otca. Musí to byť tu. Ešte pred tvojim narodením sa stali 3 masakre. 12 hybridov, čarodejníc a ľudí. Toto je stred trojuholníka. Ak ťa zabijem tu napravím rovnováhu," pohladila ma po vlasoch.
"Dobre," vstala som.

"Si múdre dievča Alison," usmiala sa Esther. Vzala nejakú dýku a namierila mi ju na srdce. Pokojne som sledovala ako sa neúspešne snaží vraziť mi ju do hrude. Z tváre sa jej vytratila všetka farba a venovala mi zmätený pohľad.
"Ale také ľahké to nebude," pokrčila som plecami.
"Nie, miestnosť je zabezpečená kúzlami. Tvoja moc je tu nulová," Esther prekvapene zalapala po dychu.
"Ako som už povedala, také ľahké to nebude. Naozaj si myslíš, že som taká hlúpa? Zdedila som po tebe aj tvoju moc. Dokážem zrušiť každé tvoje kúzlo," vytrhla som jej dýku skôr ako sa stihla spamätať a namierila som ju na jej srdce. "Mala by si byť na mňa hrdá. Teraz uvidíš čo dokážem. Stará mama," zašepkala som a vrazila jej dýku do brucha. Nechcela som ju zabiť, len zastaviť. Klaus už bude vedieť čo s ňou. Navyše ak zomrie už ju nebudem môcť použiť na súkromné účely. Esther zlostne zavrčala. Zalapala po dychu, zviezla sa na zem a stratila vedomie. Ja som sa rýchlo sklonila k rodičom. Ak som dokázala zachrániť Tylor, musím priviesť späť aj ich. Každého som vzala za jednu ruku a sústredila som sa len na to aby žili. Pri tom som nevedomky šepkala nejaké slová. Ani som nevedela, že poznám také kúzlo. Nezadalo sa, že to zaberá. No potom Jeremy otvoril oči a prudko sa posadil. "Alison," prekvapene zažmurkal.
"To nič, som tu," usmiala som sa aj keď ma to kúzlo veľmi vyčerpalo.

"Si v poriadku?" ustarostene sa opýtal.
"Áno, to nič," ubezpečila som ho a sústredila sa na Bonnie. O niekoľko sekúnd aj ona otvorila oči.
"Alison, nemala si to robiť," do očí sa jej tisli slzy.
"Musela som," skĺzla som na zem. Bola som veľmi unavená. Cítila som ako zo mňa uniká život. Tak veľmi sa mi chcelo spať.

"Alison, nie," vzlykala, ale ja som ju nepočúvala. Zavrela som oči a stratila vedomie.




Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat