13. Kapitola: Kto prežije

221 14 0
                                    

Keď sme sa s Joshom rozlúčili vrátila som sa do sídla mojej novej rodiny. Nechcela som to volať domov, svoj domov som mala. Aj svoju rodinu. Toto bolo len prechodné bydlisko. Vkĺzla som do domu a vzala Nika na ruky. Bol celý od blata a ja som nemienila dovoliť mu aby zašpinil vyleštenú podlahu. Chcela som prekĺznuť do kúpeľne a umyť ho tak aby si to nikto nevšimol, ale to bolo asi v dome plnom upírov nemožné."Alison," ozval sa za mnou Elijah keď už som bola na schodoch."Áno?" obrátila som sa s ustaraným výrazom."Poď sem na chvíľu," kývol na mňa, "musíme sa porozprávať.""Ja viem, ospravedlňujem sa," zakňučala som a zišla opäť dole. Nepochybne už odhalil čo Nik urobil. Hneď ako som sa priblížila k Elijahovi Nik začal vrčať a pokúšal sa mi vykrútiť."Musíme sa porozprávať o Nikovi," povzdychol si Elijah. Presne som vedela čo bude nasledovať. Teraz bude mať prednášku o tom aký je Nik nezvládnuteľný a že bude lepšie preč ak sa ho zbavím. Moji nevlastný rodičia to už skúšali niekoľkokrát."Elijah prosím, nedávaj ho preč," prosebne som na neho pozrela, "viem, že je nevychovaný, ale pokúsim sa s tým niečo urobiť.""Nechcem ho dať preč," Elijah prekvapene zažmurkal, "len som ti chcel navrhnúť aby si ho skúsila dať vycvičiť. A tiež som sa chcel uistiť, že je zaočkovaný."
"Prečo by nemal byť zaočkovaný?" teraz som nechápala ja."Premýšľal som či nemá besnotu. Jeho správanie by tomu nasvedčovalo," vysvetlil Elijah."Besnotu určite nemá. A dám ho určite aj vycvičiť. On sa dá celkom zvládať kým nie je pri tebe. Naozaj neviem prečo ťa tak nemá rád," nervózne som si hrýzla pery."Ja bo som o niekoľkých dôvodoch vedel," z obývačky vyšiel Klaus. Na tvári mal spokojný úškrn. Nezdržala som sa a musela som sa pousmiať. Klaus asi svojho brata nemá veľmi v láske. Elijah sa tváril, že jeho poznámku nepočul."Počul som o tvojich kamarátkach," pokračoval Klaus, "môžu tu na pár dní ostať, ale teraz hlavne umy toho psa.""Jasné, umyjem, ale asi by ste sa radšej mali vzdialiť. Býva nervózny keď sa kúpe," stisla som pery."Alison, mohla by si mi prosím povedať kedy Nik nebýva nervózny?" zasmial sa Elijah."Počas jedla máva dobrú náladu," pokrčila som plecami."Dobre, Elijah sa vzdiali a Rebekah ti pomôže," vyhlásil Klaus."Prečo ja?" na schodoch sa objavila moja nová teta."Teba sa ešte nepokúsil zabiť," Elijah pokrčil plecami a ja som sa opäť musela rozosmiať."Dobre, idem ho umyť," pevnejšie som zovrela Nika a vyšla na poschodie kde ma už čakala Rebekah."Naozaj ho treba poriadne umyť. To skočil do každej mláky v New Orleans keď je taký špinavý?" povzdychla si Rebekah."Zvládnem ho umyť aj sama, nemusíš mi pomáhať," nadhodila som."Prečo mám pocit, že ma tam nechceš?" zdvihla obočie."Možno by som si potrebovala zavolať. Musím hovoriť s Meredith. Aj s Tylor majú prísť už zajtra ráno. Mohla by si na ten čas dostať svojich bratov z domu?" opýtala som sa."Niečo vymyslím," zasmiala sa Rebekah a odišla. Ja som vzala Nika do kúpeľne a zavrela dvere aby mi nemohol nikam ujsť. Až potom som ho položila do vane. Okamžite sa pokúsil ujsť, ale na moje šťastie okraj vane bol pre neho príliš vysoký a tak len pobiehal hore dole a nervózne vrčal."Ty si vážne chodiaca pohroma," pustila som vodu a vzala šampón. "Poď sem Nik," pevne som ho zovrela a pokúsila sa z neho dostať všetku špinu. Kým sa mi to podarilo jemu sa trikrát takmer podarilo uhryznúť ma. Nakoniec som ho osušila a pustila na zem. Nik sa rozbehol k dverám a začal na ne zúrivo škriabať labkami až kým so ho nepustila. Rozbehol sa čo najďalej od kúpeľne, zamieril do mojej izby a skryl sa pod posteľ. Ja som išla za ním a zvalila sa do malého kresla pri stene. Vytiahla som mobil a zavolala Meredith. Zdvihla takmer okamžite."Ty stále žiješ," povedala so smiechom, "aké to tam je? A čo tvoj otec?""Aj ja ťa rada počujem Meredith," odsekla som, "a je to tu celkom zaujímavé. New Orleans je veľmi pekné mesto a Nikovi sa tu hneď zapáčilo. Hlavne sa mu páčia Elijahove obleky, každý deň ich roztrhá hneď niekoľko.""Nik mal vždy vkus," zasmiala sa Meredith."A vieš niečo o tvojich biologických rodičoch? Stretla si sa s nimi?" opýtala sa opatrne Meredith."Stretla som otca, ale viac ti porozprávam zajtra keď sa stretneme. Nemám najmenšiu chuť rozoberať to na dvakrát," povzdychla som si."Chápem," súhlasila Meredith."Kedy zajtra asi prídete?" zmenila som tému."Vlak nám ide skoro ráno. Ale mala by si si sa na nás poriadne pripraviť. Tylor si so sebou berie asi všetky veci. Má tri kufre a ešte neskončila s balením. Som zvedavá ako to chce všetko odtiahnuť," zasmiala sa Meredith, "tvoj nový otec z nej bude mať obrovskú radosť.""Hlavne mi zavolajte keď prídete do mesta. Klaus je pomerne výbušný," povzdychla som si."Aspoň vieme po kom to máš," vyhlásila."Ja nie som výbušná," skríkla som."Jasné Alison, ty si ten najpokojnejší človek akého poznám," doberala si ma Meredith."Daj mi vedieť keď prídete," odsekla som a zložila.


Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat