Počkala som kým sme ostali v dome samé. Trvala som na to, že to nemôžem upratať kým sú doma lebo by nemal kto strážiť Nika a ten by roztrhal Elijahovi všetky obleky, teda všetky, ktoré mu ostali. Tento argument nakoniec zabral. Elijaha predstava, že by prišiel aj o zvyšok svojich neskutočne drahých oblekov vystrašila na toľko, že okamžite vzal oboch súrodencov a aj s nimi zmizol."Som zvedavá ako to chceš upratať," nadhodila Tylor. Opierala sa o stenu a sledovala ma ako do kúpeľne vláčim najrôznejšie druhy čistiacich prostriedkov aké som len našla."Ja nie, vy," spokojne som sa usmiala a položila na zem veľké vedro."Na to zabudni," zamietla okamžite Meredith."Prosím Meredith. Toto je moja príležitosť ako zistiť viac o mojej matke. Chcem sa prehrabať v tetiných veciach, ale ak tá kúpeľňa nebude uprataná keď sa vrátia nadobudnú podozrenie," vyhŕkla som."Zdá sa ti, že sme sem prišli na brigádu?" vyhŕkla Tylor."Myslela som, že ste mi sem prišli pomôcť," zdvihla som obočie."Áno, prežiť, ale nie upratovať," mračila sa Tylor."Zachránila som ti život, mám to u teba," vyhlásila som a strčila jej do ruky čistiaci prostriedok."Bývame tu, mohli by sme Alison trochu pomôcť," podporila ma Meredith. Obe sme na ňu prekvapene pozreli. "Úprimne sa priznám, že aj mňa by zaujímalo niečo o tvojich rodičoch," pokrčila plecami."Tak dobre," povzdychla si Tylor a pustila sa do upratovania. Ja som zatiaľ vkĺzla do Rebekhinej izby. Nebolo to odo mňa pekné, ale chcela som o mame zistiť viac. Prehľadala som každý jeden kút, ale nič konkrétne som nenašla. Už som chcela odísť keď som si na jednej z poličiek všimla starú zaprášenú knihu. Vyliezla som na stolík a vzala ju. Posadila som sa na zem, odfúkla prach a otvorila knihu. Bolo to niečo ako starý rodiný denník. Desiatky storočí zapísaných na zažltnutých stránkach. Bolo tam všetko. Od príchodu mojej rodiny do New Orleans až po súčasnosť. Všetko napísané úhľadnm písmom a zoradené podľa dátumov. Autorovi to muselo dať veľa práce. Rýchlo som pretáčala staré stránky a zastala som až na dátume môjho narodenia. Bol tam krátky zápis no ja som čítala len vety s podčiarknutými slovami.
Dnes sa Nikovi narodila dcéra...Je rozkošná a stále sa usmieva, podobá sa na Hayley...Už teraz je to Nikovo malé dievčatko...Myslím, že mu otcovstvo prospelo...Alison je jeho nádej na záchranu.
Potom som sa vrátila o niekoľko strán späť. Asi tak deväť mesiacov. Tam už bol dlhší zápis. Takmer na celú stranu.
S rodinou sme sa opäť vrátili do New Orleans. Niklausa sem priviedla informácia, že miestne čarodejnice proti nemu niečo plánujú a ja som išiel samozrejme za ním. No našli sme tu niečo úplne iné. Mesto ovládli upíri, vlkolakov vyhnali za hranice, čarodejnice sú utláčané vo francúzskej štvrti a medzi tým všetkým jedna vlčica, ktorá s Niklausom strávila noc. Napriek všetkým legendám, ktoré sme mali overené z vlastnej skúsenosti sa stalo niečo neočakávané. Toto dievča čaká Niklausovo dieťa aj keď nikto z nás úplne nechápe ako je to možné. Verím, že to dieťa, ktoré Hayley čaká je Niklausova nádej na záchranu. Pre neho je to len neočakávaný následok jednej noci no v skutočnosti to dieťa znamená oveľa viac. Ponúka nám všetkým v čo sme už ani nedúfali, rodinu. Verím, že keď sa Niklaus stane otcom zmení ho to k lepšiemu. Je to jeho šanca aby konečne našiel po tisícročí pokoj. Keď ho prejde prvotné rozčúlenie pochopí čo mu to dieťa ponúka. A aj napriek všetkým skúsenostiam verím, že nakoniec bude dobrým otcom. Už len kvôli tomu čo všetko si vytrpel s naším otcom. Niklaus bude chcieť byť lepším otcom ako bol ten náš. Bude to dlhá cesta, ale s Rebekah mu pomôžeme. Verím, že Niklaus môže byť zachránený.
"Alison," z čítania ma vyrušila Tylor."Čo je?" prudko som zdvihla hlavu.
"Kúpeľňa je uprataná. Našla si niečo?" posadila sa ku mne."Počkajte, aj ja to chcem vedieť," pribehla Meredith a posadila sa k nám, "tak čo si zistila?""Zatiaľ veľa nie. Len to, že som bola výsledkom romániku na jednu noc a môj otec bol pravdepodobne impotent lebo všetkých veľmi prekvapilo keď zistili, že bude mať dieťa," povzdychla som si."Nebol impotent. Ide o to, že upíri nemôžu mať deti," ozvala sa Tylor."Ty to odkiaľ vieš?" aj s Meredith sme na ňu skúmavo pozreli.
"Našla som si pár informácii. Nemohla som sem ísť predsa nepripravená," pokrčila plecami, "no to je teraz jedno. Zistila si ešte niečo?"
"Klaus informáciu, že bude otcom nevzal zrovna najlepšie, ale nakoniec bol rád. Elijah si myslí, že som pre Klausa nádejou na záchranu. Spomenul to hneď niekoľkokrát. A ešte to, že môj starý otec bol zrejme psychopat," vyhlásila som."A na to si ako prišla?" uškrnula sa Meredith."Čítam medzi riadkami," pokrčila som plecami."Ako som už povedala aj ja som pátrala," prerušila nás Tylor, "možno teraz je správny čas povedať vám čo som zistila."
"Hovor," vyhŕkli sme s Meredith takmer naraz."Dobre, ale Alison, nebude sa ti to veľmi páčiť," Tylor si nervózne hrýzla pery."Chcem to vedieť," ubezpečila som ju."Tak dobre. Trochu som sa vlúpala do mestského archívu, bola som aj v knižnici a ešte raz na tom starom pozemku," vysvetľovala, "našla som tam niečo o histórii upírov, ale neviem či je to pravda. Podľa toho denníku prvých upírov premenila mocná čarodejnica. Ich matka čiže tvoja stará mama, Esther. Premenila svojich 5 detí a manžela Mikaela aby ich ochránila pred vlkolakmi. Najskôr šlo všetko dobre, ale potom sa to pokazilo. Upírstvo obnášalo aj obrovský hlad. A ešte je tu tá vec s tvojim otcom. Vyzerá to tak, že je polovičný upír a polovičný vlkolak, hybrid. Prvý svojho druhu. Esther Mikaela podviedla a z toho romániku je Klaus. Potom tam pár strán chýbalo, ale zistila som ešte, že s Mikaela sa stal lovec. Celé storočia prenasledoval svoje deti a chcel ich zabiť. No Nakoniec Klaus zabil jeho.""Počkaj, to znamená, že aj ja som polovičný vlkolak?" prerušila som ju."Vyzerá to tak, že ty si toho zdedila poriadne veľa. Z 3/4 si vlkolak, z 1/4 upírka a z polovice aj čarodejnica," vyhlásila Tylor."Výborne, to už ma rovno môžu vystaviť v zoologickej," zamračila som sa."Neber to tak tragicky. Stále si to ty. Alison Gilbert, jedno z najúžasnejších dievčat aké poznám," snažila sa ma povzbudiť Meredith."Presne tak Alison," pridala sa Tylor."Nevadí. Každý máme nejakých predkov, jediný rozdiel je ten, že moji z väčšej časti nie sú ľudia. Veď čo je na tom?" vyhŕkla som."Sebaľútosť k tebe nejde Alison," Meredith zdvihla obočie."Ale myslím, že týmto sa vysvetlilo ako je možné, že som zachránila Tylor," uvažovala som."Mňa by na tvojom mieste skôr trápila tá vlkolačia časť. Meniť sa každý mesiac na psa nie je zrovna niečo po čom by každý túžil," nadhodila Tylor."O tejto časti si musím zistiť viac informácii," povzdychla som si a vrátila knihu na miesto."Mala by si sa porozprávať s otcom," vyhlásila Meredith."Radšej s Elijahom. On sa ju nepokúsi zabiť, aspoň myslím," zamračila sa Tylor."Hlavne odtiaľto poďme lebo nás zabije Rebekah a to všetky tri ak nás tu nájde," zavelila som a ťahala ich z miestnosti.
ČTEŠ
Little Wolf
FanfictionDej je posunutý zhruba o 20 rokov od začiatku TVD. Jeremy a Bonnie sú manželia a adoptovali si dcéru Alison. Obyvatelia Mystic Falls už zabudli na upírov a považujú ich za vymyslené bytosti. Až dovtedy kým sa nenájdu ďalšie telá bez krvi. Alison si...