6. Kapitola: Sídlo Lockwoodovcov

245 18 0
                                    

Alison:
Ostalo mi ešte trochu času. Pozrela som von na záhradu. Nik mi takmer vypadol z rúk. Ten muž tam opäť bol.Ozval sa zvuk zvončeka a ja som pozrela na dvere svojej izby. Keď som opäť pozrela k oknu muž bol preč. Položila som Nika na posteľ a zišla dole. Josh ma čakal v hale."Ideme?" opýtal sa."Áno," usmiala som sa a vyšli sme z domu.Josh ma vzal na večeru. Celý večer bol skvelý. Pokazilo sa to až keď ma odprevadil domov. Nahol sa ku mne, nežne ma pobozkal a vtedy sa to stalo. Neviem čo presne, bolo to zvláštne. Akoby som mohla čítať jeho myšlienky, vidieť jeho spomienky. Videla som ta, aj toho muža čo ma sledoval.Prekvapene som sa odtiahla. "Prepáč, už musím ísť," šepla som a vybehla z jeho auta. Vbehla som do domu a ani raz som sa neobzrela. Išla som rovno do svojej izby a zabuchla dvere. Po tomto ma Josh už asi na rande nezavolá. Posadila som sa na posteľ k Nikovi a zavolala Tylor."Deje sa niečo?" ozvalo sa z telefónu."Verím tvojej teórii. Teta mi povedala, že dokonca mali zoznam mien upírov v meste. Zajtra ráno sa vlúpeme na pozemok Lockwoodovcov," vyhlásila som."Ty sa chceš naozaj k niekomu vlúpať?" zasmiala sa Tylor."Roky tam nikto nebýva," trvala som na svojom, "stretneme sa o 11:00. Daj vedieť aj Meredith.""Tak dobre," povzdychla si Tylor a zložila.Nasledujúce ráno sme sa všetky 3 stretli na pozemku Lockwoodovcov. V dome roky nikto nebýval. Celé sídlo len chátralo a všetci čakali kedy spadne."Nemôžem uveriť, že ste ma na to nahovorili," povzdychla si Meredith."Nekecaj a lez," vyštverala som sa na vysoký plot. Zoskočila som dole a pomohla Meredith. Ako posledná preliezla Tylor. Prešli sme okolo domu a vkĺzli dnu cez rozbité dvere. Nábytok bol zakrytý látkou a všade bolo plno prachu."Kam ideme?" opýtala sa Meredith."Musí tu byť nejaká pracovňa alebo tajná miestnosť," uvažovala som."Tak ju poďme nájsť," vyhlásila Tylor a s Meredith sme išli za ňou. Pracovňu sme našli rýchlo. Keď sa Tylor potkla o pokrčený koberec a objavila tajnú skrýšu v podlahe. Otvorili sme ju a Tylor vytiahla nejakú starú listinu."Je to naozaj pravda, je tu zoznam," vyhlásila keď položila papier."Ukáž mi to," Meredith jej vzala papier a začala čítať. Ja som jej celý čas pozerala cez plece. "Katherine Pierce, to mi niečo hovorí," zamračila som sa, "aj tú Pearl poznám. Jeden môj predok bol do nej zamilovaný.""Dobre, je to trochu podozrivé," konečne pripustila Meredith."Mali by sme prezrieť mestský archív," vyhlásila Tylor, "možno niečo nájdeme.""Hlavne by sme mali ísť kým nájdu nás," zamračila sa Meredith, "Tylor, vráť to späť a odchádzame.""Dobre," povzdychla si Tylor a vrátila všetky veci do pôvodného stavu."Idete dnes na party v štýle 20. rokov?" opýtala som sa keď sme opäť preliezli plot."Jasné," vyhlásila Tylor, "pôjdeš s Joshom?""Asi nie," povzdychla som si, "naše rande nedopadlo zrovna podľa predstáv.""Čo sa stalo?" Meredith zdvihla obočie."Všetko šlo dobre až kým sme sa nepobozkali," povedala som."To znamená, že sa zle bozkáva," vyhlásila Tylor."Nie, bozkáva sa dobre. Keď sme sa dotkli perami bolo to ako keby som mohla čítať jeho myšlienky, prezerať si jeho spomienky. Videla som v nich aj toho muža v obleku," vysvetlila som."To je celkom zaujímavé," nadhodila Tylor, "čo to znamená?""Neviem, ale bolo to naozaj zvláštne," povzdychla som si. "Nechajme to tak. Radšej sa poďme prichystať na večierok," vyhlásila som.

Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat