17.Kapitola: Plán pomsty

183 15 0
                                    

Ráno som sa opäť stretla s Joshom v zátoke. Keď sme s Nikom prišli už tam bol.
"Zistil si niečo?" prešla som k nemu a pobozkala ho. Potom som sa sklonila k Nikovi a pustila ho z vodítka. Okamžite začal okolo nás lietať ako divý no obaja sme ho ignorovali.
"Pozri Alison, nemyslím si, že by bolo múdre pomstiť sa jej sama," povzdychol si Josh.
"Som silnejšia ako si myslíš," zamračila som sa.
"Tak dobre. Nepodarilo sa mi nájsť tvojich rodičov no zistil som niečo o tej Katerine Petrovej. Poviem ti, má sa tvojmu otcovi za čo pomstiť."

"Čo jej urobil?" prerušila som ho.
"Bola dvojníčka a on ju chcel obetovať aby zrušil tú kliatbu."
"To od neho nebolo veľmi pekné," pripustila som.
"A to nie je všetko," pokračoval Josh, "ušla mu."
"No a čo?" zdvihla som obočie.
"Keď sa Klausovi nepodarilo chytiť ju pomstil sa na jej rodine. Trvalo to takmer 8 rokov, ale nakoniec našiel jej domov a zabil každého člena jej rodiny. Nechal ich naaranžovaných v dome kým ich Katerina našla," vysvetľoval Josh.
"To hádam nie," zdvihla som obočie. Nechcelo sa mi veľmi veriť tomu, že by niekto mohol byť až taký krutý.
"Je mi to ľúto Alison, ale hovorím ti pravdu," odhrnul mi vlasy z tváre.

"Nie, neverím ti," odsekla som. Chcela som odísť no pevne ma držal v náručí.
"Alison prosím," Joshovo zovretie ešte zosilnelo.
"Pusti ma," skríkla som a Josh odletel o niekoľko metrov dozadu. Trvalo mi niekoľko sekúnd kým som si uvedomila, že som to spôsobila ja. "Si v poriadku?" rozbehla som sa k nemu keď mi to konečne došlo.
"Áno," Josh sa z námahou posadil.
"Prepáč, nechcela som," vytiahla som ho na nohy.
"To nič, myslím, že to prežijem," zasmial sa Josh. Oprášil si oblečenie a potom ma pobozkal.
"Už by som mala ísť," šepla som, "stretneme sa pozajtra presne na tomto mieste. Do tej doby zisti čo sa dá. Pomstím sa Katerine či sa ti to páči alebo nie. Zabila mi matku."
"Len buď opatrná," súhlasil Josh a ešte raz ma pobozkal. Potom som vzala Nika a odišla.


Elijah:
Josh ma požiadal o stretnutie v zátoke. Nechcel som konať za bratovým chrbtom, ale tvrdil, že ide o Alison. Kvôli svojej neteri som sa rozhodol na stretnutie prísť. Do zátoky som prišiel skôr ako sme boli dohodnutí. Počkal som kým Alison odišla a potom som vyšiel zo svojho úkrytu medzi stromami."Joshua," ozval som sa, "o čom si chcel so mnou hovoriť?"
"Počúval si náš rozhovor s Alison?" opýtal sa Josh.
"Áno Joshua, počúval," pripustil som, "a ani trochu sa mi to nepáči."
"Mne tiež nie," vyhŕkol Josh, "záleží mi na Alison, nechcem aby jej niekto ublížil."
"Ubezpečujem ťa, že to sa nestane," vyhlásil som s istotu.

"Ďakujem," Josh si s úľavou vydýchol.
"Ale nemyslím si, že je vhodné aby ste sa s Alison ďalej vídali," nadhodil som.
"Nie," okamžite zamietol Josh.
"Len dočasne. Alison bude v bezpečí len ak bude s nami. Niklaus svoju dcéru ochráni, ale ak sa k nej priblížiš zabije ťa. To by Alison veľmi nepotešilo," vysvetlil som.
"Ak sa s ňou nestretnem bude Alison v poriadku?" opýtal sa Josh po chvíli.
"Áno, o to sa postarám," vyhlásil som.
"Dobre, ak to znamená ochrániť Alison už sa s ňou nestretnem," súhlasil nakoniec Josh, "no nemôžem len tak zmiznúť z jej života. Bude chcieť nejaké vysvetlenie."
"Teraz ma dobre počúvaj Josh. Teraz ti udeľujem výnimočné a jednorázové povolenie zlomiť mojej neteri srdce pre jej vlastné dobro. Aspoň do tej doby kým sa to všetko vyrieši. Ak to niekedy urobíš znova nájdem ťa nech sa ukryješ kdekoľvek a zabijem ťa. Rozumel si mi?" pozrel som na neho.
"Áno. A s Alison to vyriešim," šepol Josh takmer nečujne. Predstava čo by som mu urobil ak by Alison ublížil ho asi poriadne vystrašila.
"Teraz urob čo musíš," prikázal som mu a odišiel.


Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat