4. Kapitola: Josh

267 20 3
                                    

Celý deň som veľmi nedávala pozor. Viac ma zaujímal Josh ako učivo. Aj on na mňa párkrát pozrel. Chcel mi niečo povedať, ale zazvonilo a všetci sa rozbehli na obed."Pri obede nám porozprávaš o tom sne," Meredith ma vzala za ruku a ťahala do jedálne. Všetky tri sme si nechali poctivo naložiť hnusnú žbrndu a posadili sa zo stôl v rohu.""Čo to je?" znechutene sa opýtala Tylor a vidličkou sa hrabala v obsahu taniera."Myslím, že sú to francúzske zemiaky, "pohľadom som skúmala masu na jej tanieri."Ja som to typovala skôr na štrudľu," zamračila sa Meredith."V každom prípade to vyzerá tak, že už to raz niekto jedol," vyhlásila Tylor."Len jedz," zasmiala sa Meredith a vzala si príbor."Povieš nám o tom sne?" opýtala sa Tyler."Vyšla som na záhradu. Bol tam ten muž. Najprv sa so mnou normálne rozprával, ale potom na mňa zaútočil ostrými tesákmi," povzdychla som si."Vidíš, to má z tých tvojich rečiach o upíroch," Meredith venovala Tylor zamračený pohľad."Čo ti povedal?" Tylor jej poznámku ignorovala."Že ho môj otec požiadal aby na mňa dozrel," povedala som."Nič si z toho nerob. Pred spaním sme hovorili o upíroch a tvojom otcovi. To bude z toho," vyhlásila Meredith."Možno áno, ale on hovoril o mojom biologickom otcovi," šepla som."To je zvláštne," pripustila Meredith.Myslíte, že ten muž vie kto sú moji biologický rodičia?" opýtala som sa."To neviem," povzdychla si Tylor."Niečo by som vám mala povedať," ozvala sa Meredith, "včera keď sme išli spať sa mi zdalo, že na záhrade som videla muža. Mal na sebe oblek."Tmavý a veľmi drahý?" vyhŕkla som."Áno ako to vieš?" prekvapene zažmurkala."To je ten muž čo ma sledoval," šepla som."Ak ho ešte uvidíš mala by si to niekomu povedať," vyhlásila Tylor."Ale v podstate nemám ani čo. Myslím tým, nič zlé nerobí a mám pocit, že by mi neublížil," vysvetlila som."Ako chceš," povzdychla si Meredith."Porozprávaš sa večer s otcom ako sme sa dohodli?" opýtala sa Tylor."Áno," povedala som, "pri večeri.""Ahoj," ozval sa niekto za mnou. Keď som sa obrátila uvidela som Josha."Ahoj," usmiala som sa."Môžem si prisadnúť?" opýtal sa."Jasné," vyhlásila Meredith a posunula sa aby mu urobila miesto. Josh sa posadil vedľa mňa."Toto sú Meredith a Tylor," predstavila som ich."Volám sa Josh," usmial sa."Už pôjdeme," usmiala sa Meredith a ťahala Tylor od stola, "rady sme ťa spoznali.""Ja som ešte nedojedla," zagánila na ňu Tylor."Po škole ti niečo kúpim," vyhlásila Meredith a odtiahla ju preč.

Little WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat