P1 : ATTENTION

853 17 8
                                    

Terima kasih kepada semua pembaca dan follower yang menanti kehadiran naskah terbaru daripada aku.Buat semua FOLLOWER & PEMBACA,anda digalakkan untuk mengikuti dan membaca naskah dari ASRAMA 2005 hinggalah ke GURU 2017 untuk memahami jalan penceritaan yang sebenar.

Kisah yang aku ceritakan ini merupakan rantaian pengalaman yang membabitkan diriku sepanjang berada di asrama sehinggalah ke alam pekerjaan.Kebanyakkan watak dalam naskahku adalah sama dan berulang ulang kerana kisah ini sememangnya diinspirasikan dari pengalamanku yang sebenar.Aku berharap agar semua pembaca tidak boring membaca naskah yang aku keluarkan dan terus menyokongku.

Aku faham,mungkin ada yang tertanya tanya mengapa aku aku menerbitkan setiap jilid dengan cepat,jawapanku hanya satu.Aku hanya perlu mengingati semua dan menceritakan semua yang pernah terjadi dalam hidupku disini.
Sebab itu aku tidak perlu mencari idea ataupun  mereka reka cerita yang pasti akan memakan masa yang lebih lama.

Namun aku terpaksa menggunakan nama samaran dalam kebanyakkan watak dalam cerita ini kerana mahu menjaga kerahsiaan dan aib mereka yang terlibat.Nama sekolah dan tempat juga merupakan samaran.Namun segala kejadian dan perkara yang terjadi adalah daripada kisah benar.

Terima kasih kepada semua follower dan pembaca setia.

GURU 2018Where stories live. Discover now