Sejak menamatkan pengajiannya di UiTM,Aliff terus menetap di Kuala Lumpur dan tinggal bersama kekasihnya Mubin.Di sini segala perbelanjaannya ditanggung oleh Mubin yang bekerja sebagai tukang masak di sebuah hotel yang terkenal di ibu kota.
Pada awalnya dahulu Mubin berjanji mahu nencarikannya pekerjaan di sini.
Disebabkan itulah Aliff bersetuju dengan pelawaan kekasihnya itu untuk tinggal bersama di unit kondominium mewah ini.Lama kelamaan berita tentang peluang pekerjaan itu mulai senyap.Aliff tidak mahu bertanya kepada Mubin mengenai perkara itu, bimbang jika soalannya boleh merosakkan hubungan mereka berdua.Kehidupan Aliff dan Mubin di rumah ini ibarat suami isteri.Mubin boleh dikatakan hampir setiap hari meminta dirinya dilayan oleh Aliff.Pemuda yang berasal dari Rembau itu hanya menunaikan sahaja permintaan daripada kekasihnya itu.
Ketika Mubin cuti,pasti mereka berdua akan ke Zouk Club untuk berhibur dan menikmati minuman keras di sana. Mereka akan menari mengikut rentak muzik bersama kawan-kawan Mubin yang lain.Tiada lagi nama Nizam atau Wafi dalam senarai sahabatnya,kini hanya Mubin sahaja.
Pintu rumah Mubin diketuk,ternyata Ariff telah pun sampai ke sini.Ariff merupakan junior mereka berdua di asrama dahulu.Dia juga merupakan adik angkat kepada Zairol.Mereka bertemu kembali dengan Ariff semasa berhibur di kelab malam.Sudah banyak kali juga Ariff datang ke sini untuk melepak bersama Mubin dan Aliff.
Mereka bertiga ketika ini sedang rancak berbual sambil menikmati minuman keras yang dibawa oleh Ariff tadi.Mubin kemudiannya bangun dan meminta diri sebentar menuju ke dapur untuk menyediakan minuman sampingan yang lain.Sempat juga dia mengambil sesuatu dari tangan Ariff tanpa disedari oleh Aliff.
Setelah membancuh minuman tersebut,dia menghidangkan minuman itu kepada Ariff dan Aliff yang semakin rancak berbual.Mereka berbual tentang sebuah club malam baru yang akan dibuka tidak lama lagi di sekitar kawasan ini.Lama kelamaan percakapan Aliff semakin celaru dan berat.Pandangan matanya mulai kabur dan dia berasakan mungkin dia minum terlalu banyak.
Ariff dan Mubin tersenyum melihat Aliff telah pun tumbang.Sebenarnya mereka berdua telah pun berbincang rancangan untuk menikmati tubuh Aliff bersama.Mereka berdua juga bercadang untuk merakamkan adegan tersebut untuk dijual dalam internet.
Hasil jualan tersebut bolehlah mereka berdua menampung gaya kehidupan mereka yang mewah itu.Aliff bukanlah lelaki pertama yang masuk ke dalam perangkap mereka. Banyak lagi lelaki lain yang telah menjadi mangsa tipu daya mereka berdua.Kebanyakkan mangsa mereka berdua adalah remaja berusia 16 tahun sehinggalah pemuda yang berusia 27 tahun.
Helah yang digunakan mereka adalah sama pada semua mangsa.Salah seorang daripada mereka akan mengambil berat pada pasangan masing-masing,mendapatkan kepercayaan mereka dan apabila langkah itu berjaya,mereka akan dikorbankan untuk mendapatkan wang.
"Short dengan video dia ni kena panjang ngan padu,duit aku dah banyak habis kat dia ni", Luah Mubin kepada Ariff selepas melihat Aliff pula tidak sedarkan diri.
"Kau lah lama sangat buat kerja.Budak lain kejap je kau tibai", Kata Ariff pula.
"Hahahaha.Aku jaga dia lama sebab aku nak henjut adik dia si Ain tu.Dah dapat adik,baru aku bedal si abang ni", Kata Mubin tertawa.
"Sial,adik dia pun kau tibai gak?Layan ke?", Soal Ariff lagi.
"Hahaha aku dah tibai dah.Layan babi burit ketat.Dengan Aliff pun tibai adik dia sendiri.Video semua ada kat aku,nanti bolehlah jual harga keras", Jawab Mubin lagi.
YOU ARE READING
GURU 2018
Roman d'amourAKU MENGANTIKAN CIKGU AMIN SELAKU KETUA WARDEN DI ASRAMA SELEPAS TERJADI BEBERAPA PERKARA YANG TIDAK DIINGINI. JUGA MELIBATKAN PERKENALANKU DENGAN SYAFIQ DAN AKIFF. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.