Mubin mengosokkan batangnya dengan "Magic Tisu" untuk membolehkan batangnya tegang semula,begitu juga dengan Ariff.
Kemudian mereka berdua menutuh lubang punggung Aliff dengan serentak.Jeritan Aliff terus kuat.Mereka berdua melakukan dayungan yang laju.Kerana berasa kesakitan ditutuh 2 batang sekaligus,Aliff terkencing dan
membuatkan Ariff dan Mubin terus ketawa.Aliff semakin lemah,lubang punggungnya semakin besar.Kini dia tidak lagi mampu bersuara hanya riak wajahnya sahaja ditunjukkan tanda menahan kesakitan.Dia teruk dikerjakan pada hari itu oleh Mubin dan Aliff.Setiap kali mereka berdua memancutkan air mani,Aliff berharap itu adalah yang terakhir.Tapi perkara itu tidak terjadi,mereka berdua terus merobek punggung Aliff tanpa simpati.Berkali juga Aliff meminta tolong,air matanya juga mengalir di pipi kerana tidak dapat lagi menahan kesakitan yang dia rasai,tetapi ianya tidak dipedulikan oleh Mubin dan Ariff.Tompokan najis Aliff dan air mani mereka berdua sudah kelihatan jelas pada cadar katil di dalam bilik ini.
Malah Aliff juga berbelas kali memancut kerana batangnya turut dilancap menggunakan "Magic Tisu".
Kerana terlampau kepenatan dan kesakitan,akhirnya dia terus pengsan.
Bagaimanapun ini tidak menghentikan terus nafsu mereka berdua,malah mereka tetap menutuh lubang punggung Aliff ketika dia pengsan pada posisi yang berlainan pula.Mubin dan Ariff terus mengerjakan Aliff selepas itu sehinggalah mereka berdua betul-betul kepenatan.Adegan ranjang di atas katil dalam kondominium mewah ini direkodkan oleh video kamera kepunyaan Mubin.
Selepas itu mereka berdua tertidur bersama Aliff yang masih terikat ketika itu.Aliff mulai sedar dari tidurnya.
Badannya berasa amat sakit dan penat sekali.Lubang punggungnya berasa amat pedih.Dia melihat dirinya ketika ini berada di atas bangku batu dalam keadaan terbaring di Bus Stand Pudu.
Pakaiannya begitu kotor sekali dan beg galasnya berada di bawah bangku tersebut.Hanya ada sedikit pakaian sahaja di dalam begnya.Dompetnya langsung tiada,yang ada hanyalah ic dan wang saku berjumlah RM20.Handphone yang digunakan olehnya sebelum ini juga telah tiada.Semuanya telah dikebas oleh Mubin dan Ariff.Lebih malang lagi dirinya ditinggalkan di sini oleh mereka berdua.
Seperti yang dirancang oleh Mubin, akhirnya video milik Aliff dijual kepada peminat gay tempatan.Begitu juga dengan video lucah yang membabitkan adik kandungnya iaitu Ain.Malah jelas sekali wajah Aliff dalam video tersebut ketika menutuh burit adik perempuannya itu.
Malu dengan klip videonya yang tersebar,Ain membuat keputusan untuk membunuh dirinya dengan terjun dari bangunan tempat dia belajar.
Keputusan luar jangka gadis comel bertubuh kecil itu mengejutkan keluarga dan rakan-rakannya yang lain.Aliff terus menanggung malu akibat penyebaran videonya di internet.Dia terus membawa dirinya dan tidak pulang ke kampung.Malah dia sendiri tidak hadir semasa upacara pengebumian adik perempuannya itu.
Wafi yang ketika itu sedang bertugas di sekolah begitu terkejut dengan apa yang terjadi kepada Aliff dan adiknya selepas dimaklumkan oleh Nizam.Tapi mereka berdua tidak mampu untuk berbuat apa-apa kerana semuanya sudah terlambat.
Mubin dan Ariff terus menikmati gaya hidup mewah mereka dari hasil kerja yang haram ini.Malah tidak timbul langsung rasa serba salah di hati mereka meskipun kes bunuh diri Ain itu tersebar di media elektronik dan surat khabar.Mereka masih memburu dan mencari mangsa masing-masing.
YOU ARE READING
GURU 2018
RomanceAKU MENGANTIKAN CIKGU AMIN SELAKU KETUA WARDEN DI ASRAMA SELEPAS TERJADI BEBERAPA PERKARA YANG TIDAK DIINGINI. JUGA MELIBATKAN PERKENALANKU DENGAN SYAFIQ DAN AKIFF. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.