P35 : HADIAH SEBUAH KESABARAN

423 15 0
                                    

Shazuan sebenarnya masih memikirkan ayat untuk menundukkan Shauki.Dari dahulu lagi dirinya teringin untuk menikmati tubuh kawannya itu.Dia sedar masa sudah semakin suntuk.Bertahun dia memendam perasaannya kepada Shauki.

Dia tidak pasti sama ada Shauki akan datang berjumpa lagi dengannya atau pun tidak.Apatah lagi Shauki telah pun berkerjaya sekarang.Lesung pipit pada pipi Shauki menambahkan lagi rasa geramnya untuk mengucup bibir rakan yang seusia dengannya itu.Sedang rancak mereka berbual,Shazuan mula memeluk Shauki dan membuatkan dirinya berasa amat terkejut.

Pelukan Shazuan semakin kemas pada tubuh Shauki.Hembusan nafas Shazuan yang kuat kedengaran di telinga Shauki.
"Wan,kau okay ke tak ni?",Tanya Shauki yang berasa bimbang dengan kelakuan Shazuan yang tiba-tiba begini.

Shazuan hanya mendiamkan diri sahaja.Dia terus merapatkan wajahnya pada telinga dan leher Shauki.Shauki cuba bangun,tetapi kaki Shazuan pantas mengunci pergerakannya.

Batang Shauki mula tegang ketika ini.
Dia seolah khayal dalam pelukan manja Shazuan.Lehernya mula diserang dengan jilatan manja oleh Shazuan,dia hanya membiarkan sahaja dan mula merasai keseronokan.Melihat Shauki seolah memberi lampu hijau,tangan Shazuan terus menjalar dan mula meramas batang Shauki.

Shauki cuba mengalihkan tangannya,
tetapi selepas itu Shazuan kembali meramas batangnya.Shauki memandang wajah Shazuan dan kawannya itu hanya tersenyum manja.
"Boleh tahan jugak eh tebal batang kau",Puji Shazuan ketika itu.

Tangan Shazuan mula memasuki spender Shauki dan kemudian dia mengusap cendawannya yang sudah mengembang dari tadi.Shazuan juga merapatkan bibirnya dan memberikan ciuman manja di bibir Shauki dan dia mula membalas.Kedua rakan seusia itu mula bermain dan menyerang lidah masing-masing.Tangan Shauki juga mula meramas lembut batang Shazuan dari luar.

Mereka berdua kemudian berada pada posisi 69.Entah bila seluar dan spender yang disarung mereka berdua terlucut.Keduanya sedang menjilat dan mengulum batang sesama mereka berdua.Keduanya mempunyai saiz batang yang hampir sama,cuma batang milik Shauki kelihatan lebih tebal.

Sudah hampir 10 minit mereka melakukan aksi itu.Kedua duanya mula merasakan getaran pada tubuh masing-masing.Air mazi milik mereka berdua mula terasa.Mereka melajukan kuluman masing-masing dan akhirnya air mani mereka muntah keluar.Kerana terlalu asyik,kedua-dua mereka menelan air mani yang dipancutkan dalam mulut masing-masing.

Shauki kemudian terus menyerang bibir Shazuan,rasa ghairahnya tiba-tiba membuak meskipun baru sahaja dia memancutkan air maninya.Kemudian dia berbisik kepada Shazuan supaya memasukkan batang ke dalam punggungnya.Shazuan terkejut mendengar permintaan Shuki kerana perkara yang sebelum ini diidamkan tercapai akhirnya.

Shaukie kini dalam posisi doggie,
Shazuan menjilat dulu punggung kawannya itu.Shauki mula berasa kegelian.Lentik punggungnya membuatkan Shazuan tidak sabar menikmati lubang keramat Shauki.Dia kemudian meludah ke muka pintu lubang punggung Shauki lalu batangnya perlahan lahan menekan lubang punggung kawannya itu.
"Arghh argghhh arghhh sedap Wan" kata Shauki.

Shazuan melakukan henjutan ke dalam lubang punggung Shauki yang ketat itu.
Dayungannya semakin laju apabila Shauki mula merintih.Jeritan Shauki membakar lagi semangatnya untuk menghenjut lubang punggung Shauki dengan lebih laju.Shauki mula merintih kesedapan dengan kuat,mujurlah Shazuan sempat menutup kemas mulut Shauki.Shazuan bimbang jeritan Shauki didengari oleh pengawal keselamatan yang meronda ketika ini.

Shazuan sudah mula merasakan kenikmatan dan kesedapan luar biasa daripada cengkaman punggung Shauki yang ketat itu.Dia melajukan lagi dayungan sehingga dia memancutkan air maninya yang banyak ke dalam lubang punggung Shauki.

Air mani Shauki turut terpancut apabila henjutan batang Shazuan mengenai g-spotnya.Dia tidak menyangka Shazuan juga bernafsu songsang seperti abang angkatnya Wafi.
Mereka berdua terdampar keletihan,
akhirnya kedua mereka tertidur dalam keadaan telanjang.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GURU 2018Where stories live. Discover now