P10 : FAKE LOVE

326 10 0
                                    

Aliff mula sedar dan dia hanya melihat syiling di atasnya.Dia cuba bergerak tetapi gagal.Rupanya tangan dan kakinya telah diikat di setiap penjuru katil.Dia cuba menjerit meminta bantuan dan memanggil Mubin dan Aliff,tetapi gagal kerana mulutnya di sumbat dengan spender.Dirinya mula ketakutan,dia mula tidak faham apa yang terjadi sebenarnya.Di tepi katil terdapat satu kamera video sedang merekodkan dirinya.

Ariff dan Mubin masuk sambil memandang wajahnya dengan tenungan yang tajam.Di tangan Ariff ada lilin yang sudah dinyalakan,dan cairan lilin tersebut di jatuhkan di atas tubuhnya.Aliff meronta kerana sakit tetapi suaranya tidak keluar.Mubin juga sudah mula cuba utk memasukkan sesuatu ke dalam lubang punggungnya.

Pungungnya rasa bergetaran,lubangnya dia rasa sangat sakit.Rupanya Mubin memasukkan "dildo vibrate" ke dalam lubang punggungnya.Kakinya cuba menujah tetapi ternyata kakinya juga diikat dengan kemas.Ariff membiarkan sahaja cairan lilin itu jatuh ke tubuh Aliff sambil kakinya memijak mijak muka Aliff yang sedang menahan kesakitan.

Mubin mula menghisap batang Aliff sambil terus menekan "vibrate dildo" dalam punggung kekasihnya itu.Ariff pula mula menampar muka senior asramanya itu dan memaksa Aliff membuka mulut.Tamparan Ariff begitu kuat sehingga kesan kemerahan jelas kelihatan pada pipi Aliff.Dia juga berjaya memasukkan batangnya ke dalam mulut Aliff yang kini mula meronta kerana berasa tercekik.

Batang Mubin mula menujah lubang punggung Aliff dengan kasar.Aliff tidak mampu berbuat apa-apa kerana batang Ariff sudah memenuhi mulutnya.
Meskipun dia berasa amat kesakitan,
dia tidak mampu melawan memandangkan kaki dan tangannya di ikat dengan kemas.Ariff terus menujah batangnya ke dalam mulut Aliff sehingga wajahnya pucat.Hayunan Mubin juga semakin laju sehingga dia sudah berasa mahu klimaks,dia kemudian mengeluarkan batangnya dan memancutkan air maninya ke atas badan Aliff.

Ariff pula mengambil alih posisi Mubin sekarang,batangnya telah masuk ke lubang punggung Aliff.Mubin pula menggunakan air mani yang dipancutnya tadi sambil melancapkan Aliff.Aliff berasa sakit sekali kerana dalam pada masa yang sama kaki Mubin menekan kepalanya.Tidak ubah seperti pelacur murahan diri Aliff diperlakukan ketika ini.

Air mani Aliff telah pun terpancut selepas dilancapkan dengan paksa oleh Mubin.Kemudian Mubin mengambil tali pinggang yang berada di seluar jeans lalu melibas badan kekasihnya yang terikat kemas itu.Aliff menjerit kesakitan dengan kuat sekali.Ariff pula semakin melajukan henjutannya ke lubang punggung Aliff tanpa ada langsung rasa belas kasihan.Jeritan sakit Aliff menambahkan lagi rasa ghairah Ariff.Akhirnya dia memancutkan semua air maninya ke dalam punggung Aliff.

"Alaaa sial lah kau pancut dalam,gampang tul", marah Mubin.

"Elok la tu,lagi senang kau henjut", jawab Ariff sambil tertawa.

Mubin meletakkan kembali batangnya ke lubang punggung Aliff sebelum menekannya ke dalam.Kali ini Mubin menyarung kondom berduri pada batangnya.Aliff tersentak dengan henjutan Mubin terus melaungkan jeritan meminta tolong.Kerana jeritan Aliff yang kuat,Ariff terus sahaja menumbuk muka Aliff bertubi tubi sehingga tiada lagi jeritan yang keluar dari mulutnya.Air najis beserta air mani Zairol dan Mubin yang dipancutkan sebelum ini perlahan lahan mengalir keluar dari lubang punggung Aliff.Mubin terus sahaja mendayung batangnya tanpa mengendahkan bau busuk yg keluar,dan dia kemudian melepaskan air maninya ke dalam kondom itu.

"Lepaskan aku Mubin.Kau kata kau ikhlas sayang aku,kenapa kau buat aku macam ni?", Rayu Aliff ketika itu.

"Hei sial !! Kau ingat semua benda kau dunia ni percuma ke? Aku dah banyak melabur tau untuk kau !! Kali ni aku nak untung balik", jawab Mubin sambil menumbuk perut Aliff dengan kuat.

GURU 2018Where stories live. Discover now