"Angkat dia atas meja", Arah Fendi kepada kawan-kawannya yang lain.
Nuri yang lemah longlai itu kemudiannya di angkat di atas meja.
Darah pekat mengalir keluar dari hidungnya apabila mukanya tadi turut disepak oleh Fendi."Maafkan aku Pendi,aku tak sengaja", Rayu Fendi dengan suara yang lemah.
"Tak sengaja kepala otak kau !! Pasal kau lah aku malu sial !! Pasal kau lah aku rugi besar !!" Marah Fendi yang terus menumbuk wajah kawannya itu.
"Kita nak buat apa kat dia ni Pendi?", Soal Harris kepada ketuanya itu.
"Kita kendurikan dia", Jawab Fendi ringkas.
"Apa maksud kau?", Soal Safuan dengan mulut tercenggang.
Fendi mula membuka tali pinggang pada seluar Nuri.T-Shirt yang dipakai Nuri diselak hingga ke paras dada.
Kemudian Fendi mula membuka dan melucutkan seluar sekolah yang dipakai Fendi.Butang boxer Nuri mula dicabut dan batangnya yang kendur itu dikeluarkan."Jangan buat aku macam ni,aku bukan gay.Tolonglah Pendi",Rayu Nuri ketika itu.Selepas itu dia tidak mampu berkata apa-apa lagi selepas perutnya ditumbuk sekali lagi oleh Fendi.
Seluar dan boxer pelajar Tingkatan 5 itu mula ditanggalkan.Kini tangan Fendi meramas manja batang Nuri yang semakin lama semakin tegang itu.
Harris yang melihat perlakuan Fendi hanya tergelak sahaja.Ramasan Fendi ke atas batang Nuri mula kasar,tidak lama kemudian air mani Nuri terpancut."Sial lah,sampai pancut kau kan? Kau gay ke sial?", tanya Safuan sambil menampar wajah Nuri ketika itu.
Entah mengapa Fendi seolah terangsang apabila melihat Nuri memancutkan air maninya tadi.
Tambahan pula air mani Nuri tadi masih melekat di tangannya.Fendi kemudian menanggalkan seluar dan spender yang dipakainya.Batangnya yang tegang itu dilumurkan dengan air mani Nuri yang terpancut tadi.Punggung Nuri mula dirapatkan ke arahnya.Harris dan Safuan seolah tidak percaya apa yang dilakukan Fendi ketika ini.Batang Fendi yang tegang itu mula ditekan masuk ke dalam lubang Nuri yang sempit itu.
"Err arghh arghh sakit !!!", Jerit Nuri ketika itu.Fendi terus melajukan henjutannya ke atas lubang punggung Nuri.Batangnya yang bersaiz 5 inci itu terus menikmati kesedapan lubang punggung kawannya itu.Sedang dia khusyuk menikmati kesedapan lubang punggung Nuri,
Harris yang tadi hanya melihat mula mengeluarkan batangnya yang bersaiz 6 inci itu dan mula menyumbat batangnya ke dalam mulut Nuri."Kulum la babi", arah Harris ketika itu.
Nuri kini diliwat tanpa belas kasihan oleh Fendi dan Harris.Punggungnya terpaksa menerima henjutan Fendi manakala dalam masa yang sama dia terpaksa mengulum batang Harris yang besar itu.Air matanya terus mengalir ketika ini apabila dirinya diperlakukan sebegitu.
Henjutan Fendi semakin laju,dia langsung tidak mempedulikan keadaan di sekelilingnya.Apa yang dia lihat Harris kini telah pun memasukkan batangnya ke dalam mulut Nuri manakala Safuan hanya berdiri sahaja di tepi sudut sambil melihat perbuatan kawan-kawannya itu.
Lubang punggung Nuri juga seolah olah sudah dapat menerima henjutan dari Fendi.Dia terus melajukan dayungannya sampai pada tahap dia dapat merasakan batangnya berdenyut, secara tidak sengaja dia terus memancutkan air maninya ke dalam lubang punggung Nuri.
Fendi mula duduk di lantai kerana keletihan.Air maninya yang bersisa itu dibiarkan sahaja jatuh di atas mozek.
Harris menumbuk-numbuk perut Nuri ketika ini apabila kawannya itu tidak mahu berada dalam posisi doggie. Akibatnya Nuri semakin lemah dan tidak berdaya untuk melawan dan hanya menuruti sahaja arahan kawannya itu."Ermm arghh arghhh arghh", dengus Nuri apabila batang Harris yang berukuran 6 inci itu mula menceroboh lubang punggungnya.
Henjutan Harris semakin laju,
pergerakan batangnya semakin laju menghentam lubang Nuri yang tidak berdaya itu.Air mani Fendi yang dipancutkan ke dalam lubang Nuri tadi memudahkan batangnya yang besar itu memasuki lorong sempit punggung Nuri itu.Harris memejamkan batangnya menikmati lubang punggung Nuri ketika ini.Setiap hentamannya akan disambut dengan rintihan kesakitan yang terkeluar dari mulut Nuri.Dia mula berada di puncak ghairah,segera dia mencabutkan batangnya dari lubang Nuri.
"Bukak mulutlah babi",Herdik Harris kepada Nuri.
Batangnya mula disumbatkan ke dalam mulut Nuri dan dia mula melepaskan kesemua benih air maninya sehingga Nuri terbatuk.Harris dan Fendi ketika ini masing-masing berpandangan sesama sendiri sambil tersenyum kepuasan.
YOU ARE READING
GURU 2018
RomanceAKU MENGANTIKAN CIKGU AMIN SELAKU KETUA WARDEN DI ASRAMA SELEPAS TERJADI BEBERAPA PERKARA YANG TIDAK DIINGINI. JUGA MELIBATKAN PERKENALANKU DENGAN SYAFIQ DAN AKIFF. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.