Amir secara diam-diam telahpun berada di dalam bilik tidur utama di dalam rumah rehat.Shazuan yang ditemuinya tadi sedang lena tidur di dalam bilik ini.Sebenarnya Amir ada meletakkan sebotol air mineral yang sudah dilarutkan dengan ubat tidur di dalam peti sejuk di pejabat pengurusan.Shazuan yang meneguk minuman itu berasa mengantuk selepas itu dan sebab itulah dia kembali ke rumah rehat untuk tidur sebentar.
Amir merasakan nafsunya seksnya mula bergelora ketika ini,apatah lagi apabila Shazuan yang termasuk dalam perangkapnya berada di hadapan matanya ketika ini.Sebelum ini dia telah pun berjanji dengan Wafi bahawa tidak akan sesekali menyentuh sesiapa di sini terutamanya pada Shazuan.Tapi dia sememangnya tidak dapat menahan nafsunya yang telah lama terpendam.
Apatah lagi apabila hanya mereka berdua sahaja yang berada dalam rumah rehat ini.Dengan berhati hati dia mula baring di sebelah Shazuan yang sedang berdengkur.Kemudian dengan penuh waspada dia meramas benjolan dari seluar jeans yang dipakai Shazuan.Dia dapat merasakan batang Shazuan bersaiz 6 inci itu telah pun tegang di dalam spender.Menyedari Shazuan masih tidak sedar,Amir kemudiannya memasukkan tangannya ke dalam spender Shazuan.
Kali ini dia dapat memegang batang Shazuan yang tegang itu.Batang yang selama ini menjadi idamannya di sekolah dahulu.Dan kerana mengingkinkan tubuh Shazuanlah dirinya dihukum dibuang dari asrama dahulu.Amir juga dapat merasakan bulu bulu halus milik Shazuan ketika dia meramas batang adik angkat Wafi itu.Amir kemudian melurutkan seluarnya sendiri bersama spender belang hitam merah yang dipakainya.Seluar dan spender Shazuan juga dia lucutkan dan batang pemuda berusia pemuda berusia 25 tahun itu telah pun tegak berdiri.
Amir melancapkan batangnya menggunakan tangan Shazuan yang berurat itu.Dia betul-betul menghayati permainan tangan Shazuan ketika itu,meskipun dia sendiri yang mengerakkan tangan.Bibirnya terbuka luas seperti merasai kesedapan,tidak lama selepas itu dia memuntahkan air maninya pada tangan Shazuan.Cukup pekat dan likat airmaninya.
Shauki kemudian melumurkan airmaninya tadi pada batang milik Shazuan.Dia kemudian melancapkan batang adik angkat kawannya itu yang baru tamat pengajian di luar negara.Air maninya tadi dijadikan sebagai pelincir dan Amir melancapkan batang Shazuan dengan cukup laju.Wajah tampan Shazuan sepertinya sedang berkerut menahan sesuatu,dan akhirnya air mani Shazuan terpancut keluar.
Gelora nafsu Amir mendorong dirinya menjilat air mani Shazuan yang berselerak ketika itu.Tangannya pula dalam masa yang sama memicit micit telur Shazuan.Batang Shazuan tadi yang kendur kini tegang kembali di dalam mulut Amir.Amir terus mengulum dan menjilat sehinggalah punggung Shazuan seperti terkena renjatan elektrik.Air maninya tersembur sekali lagi di dalam mulut Amir dan dia menelan kesemua air mani tersebut.
Batang Amir telah pun dilumurkan dengan air mani Shazuan.Kaki pemuda itu kemudian dikangkang dengan luas dan kemudian wajahnya berkerut menahan kesakitan saat batang Amir mula menekan ke dalam lubang punggungnya.Di sebakan batang Amir tidaklah terlalu besar,maka mudahlah dia menyorongkan batangnya ke dalam lubang punggung Shazuan yang sempit itu.
Dayungan Amir semakin laju,dia menampar-nampar wajah Shazuan yang berkulit cerah itu.Hajatnya untuk menikmati tubuh adik angkat Wafi ini akhirnya tercapai pada hari ini selepas 11 tahun.Amir mula berada di puncak keghairahan.Batangnya mula dicabut dan air maninya dilepaskan pada wajah Shazuan.Amir begitu puas sekali apabila wajah tampan Shazuan menjadi tapak dia membuang air maninya.
YOU ARE READING
GURU 2018
RomanceAKU MENGANTIKAN CIKGU AMIN SELAKU KETUA WARDEN DI ASRAMA SELEPAS TERJADI BEBERAPA PERKARA YANG TIDAK DIINGINI. JUGA MELIBATKAN PERKENALANKU DENGAN SYAFIQ DAN AKIFF. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.