Kore'nin Mardinin de botanik kafesi olan Yunho. İki yaşında kızı var. Erkek kardeşi var. Yirmi yedi yaşında.
Koredeki Mardinin sahibinin oğlu. Abisi olmasına rağmen o ağa! Yirmi yedi yaşında ve daha evlilik yapmadı. İki tanede kardeşi var.
Koredeki Mardinin taşlaşmış duvarlarında yıllardır yaşıyor. Abisine kafede açmaya yardım etmiştir. Abisi büyük şehre gidip bir buçuk yıl kucağında kızıyla gelince cok şaşırmıştı. Yirmi beş yaşında hem.
Koredeki Song aşiretinin en küçük kardeşi. İstemediği adamdan kurtulmak için biricik taşralı Jongho ile kaçar. Bu da yirmi beş yaşında olsun.
Koredeki Mardinde Song aşiretinin üçüncü oğlu. Yirmi altı yaşında. Altı yıllık evliliği var. İki kızı bir oğlu var maşallah.
Bu da Song aşiretinin en büyük abisi. Kardeşinin ağa olmasını önemsemedi. Eşiyle mutlu mesut geçinip şirkette çalışıyor. Yirmi dokuz yaşında buda.
Song aşiretinin üçüncü oğlu San ile evli. Yirmi beş yaşında. Jung aşiretinin ise ikinci oğluydu. Severek evlendiler yaa.
Song aşiretinin en büyük oğlu Hongjoong ile evli. Yirmi yedi yaşında. Park aşiretinin en büyük oğluydu. İki aşiretin arasında ateşkesi sağlamış oldular.
♡♡♡♡♡
Evet yeni kitabımız.
Çilek Yungi'ye bolca sevgi gösterin.
Rüyalar alemine hoşgeldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilek / Yungi
Fanfic" Benim Yunho'm." " Yo ben kızımın Yunho'suyum." Aşiret ficidir! Tamamen hayal ürünüdür! Gerçekle ilgisi yoktur! Yan karakterler ve shipler; jongsang seongjoong woosan