25

90 15 289
                                    












100 yorum olmazsa gelecek bölüm yok hehe muck💋










Yunho terasın duvarına kolunu yaslamış elinde tuttuğu çayı içerken valizi ile avlunun ortasında dramalara boğulan kaynanasını izliyordu. Oh canıma değsin demeyi unutmuyordu tabi. Geldiğinden beri her boku yapmıştı ama giden oydu. Yunho ona dönen kadınla keyifle sırıtırken saçını savurup göz kırptı. Hırsla konaktan çıkan kadın kahkah atmasına sebep olurken kızının sesiyle bardağı sehpanın üstüne koyup kızına döndü.



" Babam." Minik kızını kucağına alınca tombul yanaklarını öptü ilk. Ardından gül kokulu saçlarını öptü. Minicik bir canı nasıl verebilirmişti gerçekten? Hangi cani, kalpsiz, gözü dönmüş bunu yapabilirdi ki?



" Çilek istiyorum çilek." Kızının söylediği şeyle duraksadı çileklerini uzun zamandır görmemişti. Jongholarda kaldığı sürede kardeşinin '  yoğun, iyi satışlar ' yapıyoruz demesine şahit olmuştu. Ama ekmek teknesini gidip görmek fena olmazdı.



" O zaman Jongho Dayıya gitmeye ne dersin." Hızla başını sallayan kızını kucaklayıp ayağa kalkınca merdivenlere ilerledi. Odaya girince Mingi'nin telefonla konuştuğunu gördü.
" Ne oldu?" Telefonu kapatıp sinirle nefes alıp veren eşiyle tek kaşı havaya kalktı bu kadar sinirlenecek ne vardı ki?



" Orospu çocuğu Sanghyuk alacağımız ihalede bizden önce davranmış."



" Bir dakika sen onu öldürmedin mi?" Başını iki yana sallayan Mingi'nin yatağa oturup gömleğinin kollarını sıvamasını izledi. O öldürdü sanıyordu bir bakıma öldürmediğini duymak iyi gelmişti ama öyle rahat ederdik dedi içinden.



" Öldürmedim. Hongjoong öldürme dedi o gece. Tek suç bunda mı? Yunho da da suç var görmüyor musun dedi. Bende Yunho ile ilgisi yok nasıl kızımı kaçırır dedim. Abim de öz babası o dedi dava bile açıp alır dedi. Ve açmışta."





Yunho sessizce Mingi'nin yanına çöktü. Küçük kızlarını ortalarına otutturunca Yunho dolan gözlerini geriye itmeye çalıştı. Kızımızı asla vermeyiz dedi. Başını Mingi'ye çevirince gözleri birbirine değdi. Yüzünü avuçlarının arasına alan elle gözyaşları akarken alnına konan öpücükle gözlerini sımsıkı yumdu.




" Yvarum hele bak bana. Sözüm sözdür he benim. Kızımızı alamaz bizden. Kaçırdığını söyleyecez. İyi bir insan olmadığı aşikar ama sen. Örnek bir babasın. Kurulu düzenin bir ailen var. Ben varım biz varız yavrum. Boşa akıtma gözyaşlarını."



" Kocamsu bey ya dediğin gibi olmazsa? Ya yalancı şahitler bulursa o pislik?"



" Gerekirse önceden yapmam gereken şeyi yaparım. Ama şuan devlet önünde savaşmalıyız tamam mı?" Yunho başını aşağı yukarı salladı. Zaten Mingi'nin katil olmasını istemezdi. Hem bütün avantajlar bendeydi dedi içinden.





Mingi'nin elleri yüzünden çekilince gözlerini sildi hemen. Dik duracaktı ne zaman yıkılmıştı ki şimdi yıkılsın. Kızına baktığında sıkıca Mingi'ye sarılmıştı.
" Sana aşık olan tek ben değilim anlaşılan." Yunho kahkah atan eşiyle gülümsedi. Kızının saçlarını okşayınca uzanıp öpücük kondurdu miniğine ardından ayağa kalkıp dolaba adımladı.

Çilek / YungiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin