A szadista-Szopj le!Most!-szólok rá az egyik földön fekvő lányra.Teste tele van lila foltokkal ,és sebekkel ,amikre undorítóan rászáradt a vére.Biztos nem volt valaki farka szimpatikus neki ,vagy csak úgy kedve volt valakinek szétbaszni őt.Nézem ,ahogyan száját ráilleszti a farkamra és be kapja a makkomat.Szopogatja ,mint egy selejtes kurva .Előre nézek és végig pillantok a többin.
-Ruhát le!-imitálom a mozdulatot ,mire mindegyik teljesen meztelenre vetkőzik.Már mindenkinek a lábán folyik le a nedve értem.Nincs kedvem lenyalni róluk.Nincs miért.Csak azért ,hogy egy szar löttyöt kóstolgassak ?Kösz nem.Inkább kihasználom őket magamra.Egy kis megbánást ,vagy talán sajnálatot sem érzek irántuk.Mindenfelé szeletelhetik őket ,vagy még mocskosabb dolgokat is művelhetnek velük ,meg sem rezzenek.Szeretem ha valaki szenved ,ez vitathatatlan.Valakinek idegen ,vagy szürreális az ha egy ilyen mérgező embert ismernek meg mint én .
-Beljebb!-parancsolom a lánynak ,akinek a szájában van a farkam.Próbálja beljebb engedni és egy torkost kreálni ,de kudarcba fullad.-Kotródj!-lököm el .
-De...-próbál visszamászni ,könnyes szemekkel és nyáltól ázó arccal ,de intek az őrnek.Közelebb jön és kicipeli a lányt.Még egy-két sikolyt hallok ,de nem is figyelek rá.Szenvedjen csak ,sírjon ,ahogyan kedve tartja .
-Következő!-intek egy másiknak .
-Jessnek hívnak!-nyújtja a kezét ,mire elnevetem magam.Kurva szánalmas!
-Kérdeztem?-vágok unott pofát.
-Bocsánat ...
-Inkább alul engesztelj ki ,és kussolj a faszba !-rántom le selymes hajánál fogva.-Száj!-szólok ,mire kinyitja a száját.Azonnal beledugom a farkamat tövig .Elkezd fuldokolni ,de csak még jobban nyomom.A helységet betölti a köhögése és a zihálásom.Tőlem meg is fulladhat ,itt helyben ,de ha én el akarok menni ,akkor elmegyek.Vagy én fojtom meg .
-Gyere ide !-intem le a következőt.Mikor meglátja,hogy neki mondtam ,fal fehér lesz az arca ,és elkezdi a körmét piszkálni.Ez mindig is egy ilyen pót cselekedet mindenkinél.Csak az csinál ilyet ,akinek nincs önbecsülése és egy kurva nagy beszari.Ilyen a sírás is.Na attól vagyok rosszul.Én még szerintem életemben nem sírtam semmin.Nem volt min.Enyém a hatalom és az utolsó szó.Nem mutatom ki az érzéseimet ,amik nincsenek.Egy ragadozó vagyok ,akinek nem kellenek érzések és nyálas monológok.Nekem punci, és én kellek.Más nem érdekel ,magamon kívül és egy jó kis baszáson kívül.
Lehet valakinek akármennyire elbaszott élete ,én nem segítek neki.Mindennek oka van.-Nyald ki!-mondom neki a szopó kurvára mutatva.
Elkezd folyni a könnye ,mikor a kurva fenekére tekint.
-Valami baj van?-kérdezem tőle ,mikor nem akar nyalni.Retkes picsa!-Csináld!-üvöltök rá ,mire a másik seggébe dugja a nyelvét.Hallom a hangokat ,hogy mennyire nedves már.A nyaló kurva alatt már patakokban áll a nedv.Olyannyira be van gerjedve ,hogy nem bírja magát türtőztetni.A jobb kezét levezeti a pinájára és rányomja a csiklójára az ujját.Engem az ilyenek nem zavarnak ,inkább jobban rásegítenek az orgazmusomra.
-Mi van?Ennyire be vagy gerjedve ,te luvnya?-kérdezem nevetve .Leintem a következőt is ,és oda parancsolom a csöpögő nyalóhoz.-Újazd meg !-mondom neki ,erre kötelességtudóan odamegy ,törökülésbe ül és elkezdi ujjazni az előtte ülőt.
Csak nézem ,ahogyan az előttem ülő ,vagy fekvő prostik ,hogy kényeztetik egymást.Felettébb izgató ez a helyzet.Még jó ,hogy ez nem egy vérbeli feminista klub.A faszomba az összes feministával!Itt mi vagyunk a királyok!Vagyis...én.Nem mindegy.
-Ügyes kutyák vagytok!-mondom nekik.Ezután még idehívok pár kurvát ,akiket beosztottam ,hogy éppen kit nyaljanak ,vagy ujjazzanak.-Őt ujjazd !-mutatok egyre.-Őt meg nyald közben!-parancsolom.
-Mit csinálsz?-hallok meg egy hangot közelről.Azonnal rájövök ki az.
-Szerinted?-sóhajtok.Nézem ,ahogyan Weston beljebb jön és leül mellém.Ő a következő Ördög a Devil családból.Idén rajtam van a sor ,hogy kihúzzanak nekem egy lányt ,akit majd be kell kerítenem.Hamarosan itt lesz a Rendezvény ,úgyhogy mindneki nagy nyüzsgésben van.Én szopatok.Ennyi.
-Olyan undorítóan...-kezdi.-Ügyes vagy haver.-illeszti nagy tenyerét a kezembe.-Még ölj meg valakit ,hogy még több kurvát kelljen eltávolítanom.-morog.
-Szívesen.-mondom.
-Legalább elmennél ,de az sem megy.
-Valami orgazmus komplexusod van?-kérdezem.-Egyszer próbáld ki a tízes szexet ,és soha többé nem akarsz mást.
-Én húszasával csinálom ,úgyhogy kussolhatsz a gecibe,Zachary.
-Inkább nem is idézem fel a múltkorit ,amikor be nyitottunk hozzád.-nevetek.
-Fogd be!-szól rám ,de folytatom.Nagyon szeretek kibaszni valakivel ,főleg ha azok a bátyáim.
-Ott nyaltad azt a szerencsétlent ,miközben próbáltad kiverni magad.-röhögök ,de ő csak morcos pofával ül mellettem.
-Kiélvezkedted magad?-kérdi.
-Megdögölnék ,mire elsorolnám ,mennyi minden faszságot csináltál világ életed során.-válaszolom.
-Nevess csak ,de nem én ujjaztam meg a barátnőm anyját.-mondja.Hát...nem volt egyszeri alkalom az biztos.Az anyja jobban nézett ki.Van ilyen.
-Az csak egyszeri alkalom.-hazudom.-Nagyobb csöcse volt a lányánál.-rántom meg a vállam.
-Ja ,neked pedig nagyobb a farkad ,mint nekem.
-Miért mondasz igazat?Mindannyian tudjuk ,hogy nekem a legnagyobb ,West.Hozzám jönnek a lányok sorban.
-Sorba ,mi?Faszság.Ha neked az a sor ,hogy a lábad közé néznek ,akkor hozzám az összes jön.
-Bevagy rúgva?-kérdezem .
-Nem.Mert?
-Azt hallottam ,hogyha valaki iszik ,az igazságok mellett ,sok hazugságot is mond.Ezt basztad!
-Mert te annyit beszélgetsz emberekkel ,hogy sok dolgot szoktál hallani.
-Az igazság fáj ,West ,ez van.
-Kapd be!-néz előre.-Mikor lesz a meccsed egyébként?-vált témát.
-Jövő szombat.
-Összeszedted már Grantéket?-kérdezi.
-Még nem ,de biztos itt csajoznak valahol.-válaszolom.
-A szar ízlésed a barátaidra is kihatott.-mondja.
-Hagyjad a barátaimat ,te fasz!-szólok.
Itt is vagyok ezzel !Jó olvasást hozzá ,és Bocsi ha durva.😁🥹🫣
Eddig bejön Zachary?❤️
Puszi!😘❤️
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...