A csillagNagy fényre nyitom ki a szemem .
-Mit gondolsz a feminizmusról?-hallok meg egy hangot valahonnan .
Még a szemem sem tudom teljesen kinyitni ,nem ,hogy még felismerjek egy hangot.Megdörzsölöm szemeim ,reménykedve ,hogy kijön belőle minden fáradtság .Pislogok párat és elkezdek visszaemlékezni a tegnap történtekre.
A szégyen azonnal átsöpör az egész testemen .Összébb húzom magam.Bűnösnek érzem magam ,hogy beengedtem Zachary kezét a bugyimba.Konkrétan egy sírkövön ujjazott és ...nyalt ki.Ez...eléggé degradáló ,bárhogyan is nézzük a dolgokat.
Ez már sokkal több ,mint amit el tudtam képzelni.Istennek hála még nem járt bennem a lába közti dudor.Ezek után már elvesztettem a reményt bármi iránt is.Az iránt meg végképp ,hogy elenged.
Olyan érdekes és sötét volt belenézni azokba a mély szemekbe.Olyan ,mintha sosem találnál ki belőlük.Ijesztő és izgató érzés.
-Tessék?-kérdezem suttogva ,mert még mindig nem térképeztem fel a körülöttem lévő teret.
Körbenézek és egy eléggé pompás szobát látok meg.Minden tiszta csicsa és csillogás.Még álmodni sem mertem ilyenről és gondolni sem.Megtanultam ,hogy ne álmodozzak olyanról ,ami nekem soha sem lesz.
Az arany legvilágosabb árnyalata keveredik a fehérrel.Sok helyen van bolyhos és puha szőnyeg ,párnák -egy szép párnán fekszem-most is .Milliókat érő csillárok lógnak a rengetegből a fejem fölé.
Kitűröm a szememből a szőke tincset ,majd Zacharyra pillantok.
-Kigyönyörködted magad,Cicus?-kérdi.Pajzán mosoly jelenik meg arcán ,stimmelve a tekintetéhez.
-Ez a tiéd?-kérdezem.
-Igen.Itt van mellettem a koli.-célozgat .
-Nagyon szép.-nézek újra körül.
-Egy olcsó szartelep.-rántja meg a vállát undorral körül nézve a helyiségben.-Elég béna.
-Ne mondj ilyeneket.
-Miért ne?Szánalmas.-neveti el magát ,majd újra rám tekint.-Kitértél a kérdésem alól.
-Te tértél ki.-emlékeztetem halkan.
-Hogy felvágták valakinek a nyelvét itt hirtelenjében.-csodálkozik.
-Akkor is te tértél el a tárgytól.
-És most ki tér el?-kérdez vissza.Belém szorult a szó.-Gondoltam.Mégegyszer megismétlem.Mit gondolsz a feminizmusról?
-Hát...
-Akkor te is egy ilyen kurva nagy feminista vagy.Értem .-fordul hátra és elkezd valamin tevékenykedni.
-Én ...nem...
-Te nem.-nevet .Vörös szín keletkezik az orcáimon ,a lábam között pedig a szokásosnál is nagyobb a forróság.-Kurva feministák!-üvölti el magát.Összerezzenek a hirtelen zajtól .
Nem tudom mit tevékenykedik ott ,de kíváncsisággal tölt el.Mit csinálhat már megint?Zacharyról át vándorol a szemem a mellette lévő órára.Nyolc óra.
-Nyolc óra van!-kiáltom el magam.Még magam is meglepődöm a hangomtól.Legalább kiskorom óta nem adtam ki a suttogásnál hangosabb hangot.
-Ülj le!-parancsolja ,mire megdermedek.-Azt mondtam ,ülj le!-így is teszek.-Ma nem mész .Már szóltam.Más terveim vannak veled.-jelenti ki.
-Kinek szóltál?
-Senkinek.Az enyém.-válaszolja.-Leszarom a többieket.-rántja meg a vállát.
Csak tágra nyílt szemekkel nézem őt.Elkezdek fázni -meztelen vagyok-,ezért be takarom a testem.
-Szereted a sötétet?-teszi fel a váratlan kérdést.Már tényleg nem tudom mit higgyek vele kapcsolatban.Olyan...kiigazodhatatlan .
-Nem.
-Akkor ideje meg szeretned.Szeretsz játszani ?Mert most pont azt fogjuk csinálni.-tájékoztat ,mire elkezdek félni.A libabőrök a testemen külön életet élnek számításaim szerint .-Néztél már olyat ,hogy mások izgatják egymást?Hm?
-Nem...-ülök fel és a támlának dőlök ,próbálva félre húzódni .Elbújni a külvilág és főleg Zachary Devil elől.
-Ilyen édesen szűz kislány vagy ?Mond meg nekem.
Nézem ,ahogy odamegy a függönyhöz és elhúzza mind a kettőt.Olyan sötét lett a szobában ,hogy meg nem lehetne mondani ,hogy este ,vagy reggel van e.Nem látok semmit ,csak Zachary sebes levegővételeit hallom.Most úgy lennék máshol ,mint itt.
-Kezdhetjük?-kérdezi.
-Nem.
-Olyan édes vagy ,Kiscica!-neveti el magát.
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...