A csillagUgyanazokat a ruhákat aggattam magamra ,amik voltak rajtam.Egyedül a pólót nem ,azt vettem a szekrényből.Ha eddig nem volt világos ,hogy mérföldekkel nagyobb Zachary mérete ,akkor mostmár igen.
Akaratlanul is leülök ,körbenézek és beleszagolok a pólóba ,ami az ő illatát hordozza.Annyiszor láttam filmekben ,hogy lányok beleszagolnak a fiú ruhadarabjába ,de nem gondoltam ,hogy egy nap én is itt kötök ki.
Fűszeres ,mint a hideg őszi szél.Sötét ,mint a fekete árnyék.Gyönyörű ,mint a friss nap sugara nyáron.
Egy illat kavalkádba kerültem ,úgy érzem.Kifejezetten odavagyok ezért az illatért.Bevallani is rossz ,de ez van.
Hirtelen egy ajtó nyitódásra leszek figyelmes.Mikor kitárulkozik az ajtó nagy hangzavarra rezzenek meg.Érdeklődve nézem ,hogy most mi is fog történni.Zachary Devil nem szokott annyira hangoskodni az ajtaja előtt.Nonszensz!
-Hagyjátok kint a seggeteket!Legyetek jó kutyák és várjatok!-hallom meg a hangját ,majd őt is megpillantom.A haja kicsikét vizes -biztos futott-rátapad a homlokára pár tincs.
-Zachary?-kérdezem tőle ,várva egy kis magyarázatra .
-Igen,Cicus?-kérdezi.Köhintek egyet az ajtóra nézve.-Ja!Csak a csipet csapat.Bejöhetnek?
Kicsit megrántom a vállam és bólintok.Gondolom ,azok a melákok ,akik a kosárpályán edzettek Zacharyval.
-Csipet csapat!Húzzátok ide a kurva beleteket!-kiált ki.Mielőtt bejönnek végignéz rajtam és a szeme megállapodik a pólómon,vagyis ...a pólóján.-Tetszik!-kacsint pajzánul.
-Na végre!-szól egy világos barna hajú fiú ,akit a múltkor a pályán piszkáltak.Ránézésre ő a csapat bohóca.Mókás arcán sok szeplő helyezkedik el.-Hölgyem!-tartja elém a kezét ,mire felállok.
Meg hajol és egy puszit nyom a kezem tetejére.Nagy mosoly rajzolódik a fejemre ,ami már régen volt látható.Valami pukedli féleséget alkotok előtte .-Rowan vagyok!A legérdekesebb,legcukibb...-számolja az ujján.-a csapat esze és a pia felelős.Én vagyok a fehér bárány ,aki a csapatban a legmenőbb.És nekem van a legnagyobb ...-Állj már le te fasz!-szól oda neki egy szőke fiú.-Még ő sem hisz neked.Elengedheted.Sawyer vagyok.-puszilja meg ő is a kezem.Ne is hallgass rá .Túl sokat maszturbál.-néz ezek szerint Rowanre.
-Be kussolhatsz!-akad ki ,mire nevetek egyet.A nevetésemre érzem Zachary tekintetét magamon.Ránézek és csillogó szemmel látom ,hogy ő is mosolyog...rajtam.
-Mielőtt mindenki összehordana mindenféle baromságot ,elmondanám a neveket.-lép előre Zachary.-Ő itt Ryker.-mutat egy másik óriásra.-Grant.-ő is megpuszilja a kezem.-Most pedig mindegyiket kinyírom a kéz puszik miatt.-jelenti ki.
-Mindjárt a tiéd is megpuszilom.Biztos illesz te ehhez a gyönyörűséghez?Őszike bír minket ,csak nem akarod bevallani.
-Őszike?
-Autumn.Ősz.Őszike.-magyarázza meg ,mire mosolygok egyet.Már két becenevem is van.Egyik Rowantől,a másik Zacharytól.Nagyon új.
-Ne flörtölj,Rowan.Egy,nem áll jól.Kettő,tudjuk ,hogy a fiúkra buksz.-mondja neki Ryker.
-Mindenki tudja ,hogy egy buzi vagy ,ember.-helyesel Zachary.Furcsa ,de kezdem jól érezni köztük magam.Felszabadultabban.
-Akkora köcsögök vagytok.Egyszer visszaadom ,nem is sejtitek.-fenyegetőzik Rowan.-Őszikével együtt kibaszunk veletek.-jön közelebb hozzám és a vállamon keresztül átkarol.Nevetve nézek Zacharyra.Szerencsére nem tűnik mérgesnek,biztos azért ,mert ők a barátai.Ők nem bántanak.Már csak a szeméből ki tudom következtetni ki akar bántani engem.
-Vigyázz ,álmodban nehogy lenyisszantsák az öcskösödet.-nevet Grant.
-Én meg azt a nagy lepcses szádat fogom,öreg.Egy nő társaságában pedig nem beszélünk így ,csak mondom.
-Egy nő társaságába nem szabad fogyatékos embereket vinni,csak úgy szólok.-mondja Grant.
-Bazdm...
-Elég!-szól rájuk Sawyer.-Kussoljatok egyszer az életben .
-Én...hozok egy hajgumit.-mondom nekik ,mire mindenki meglepetten néz.Nem akarom megzavarni ,hogy egymást fegyelmezzék.Legalább erre a kis időre is ki beszélhetik a mondanivalójukat.
-Oké.-mondja Ryker .
-Nehogy eless.-szólal meg utolsó percben a csöndben Rowan.Tág szemekkel és furcsa tekintettel nézek rá ,majd elsétálok.
-Te megőrültél,tesó?,,Nehogy eless"?Mi a faszom ez?-hallom meg Zachary hangját.
...
Mikor visszaérek ,konkrétan elhal a nagy zsivaj -a négy fiútól-és csak egyetlen egy áll a szoba közepén.A hajamat szoros lófarokba kötöttem ,amiből azonnal kicsúsztak a kósza babahajak.Eltűröm a helyükre és megpróbálom Zachary tekintetét állni.Azt a kiigazodhatatlan szempárt ,ami egyszerre rejt megnyugvást ,és félelmet.Tartani kéne tőle ,de...nem olyan könnyű.
-Eljössz a meccsemre?-kérdezi.
-Milyen meccsre?-kérdezem halkan.
-Szombaton lesz a Baker's ellen a fiúkkal.Utána el viszlek valahova.
-Hova ?-kérdezem azonnal ,hogy kiejtette.
-Titok.-suttog.-Adok mezt ,amivel megjelensz szépen és megmutatod a sok fasznak ,hogy kié vagy.Az én nevemmel a hátadon és a mellkasodon ,imádnivaló leszel.Csak az enyém.-mosolyog.
-Én...nem szeretnék...-azonnal eszembe jutott a nagy tömeg emléke.Hogy mindenki rajtam röhögött és sugdolózott.
-Nem kértelek,Cicus.Utasítottalak.-mondja és közelebb jön.-És te azt teszed ,amit én mondok,nem?-lép teljes egészében elém.Lehajol és az orrát az enyémre érinti.Hallom ,ahogyan levegőt vesz és kifújja.Mélyen a szemembe néz és megcsókol.
Hevesen falja ajkaim és becsúsztatja forró nyelvét a számba.Befurakodik.Engedem.
Csak úgy kutat a számban ,mintha valami érdekeset keresne benne.A nyálunk keresztezi egymást ,a fogunk fájdalmasan koccan össze.Zachary a kezét lejjebb vezeti a pólóm aljáig és megáll.
-Elmentek már?-kérdezem csók között nagy nehezen.Meg akarok bizonyosodni ,hogy elmentek innen a barátai.
-Már máshol idegesítik az embereket.A kocsiban ölik egymást.-mondja és a nadrágom szegélyével kezd el játszadozni.Túlzottan és idegesítően húzkodja rajta a kezét egyik oldalról a másikra.Belenyögök a csókunkba félve ,hogy rosszat csinálok ,de csak elmosolyodik miközben az ajka az enyémen van.Még mindig.Lassan bevezeti a kezét a nadrágomba és a megkeresi az átázott textilt.Elkezdek mozgolódni és összeszorítani a lábam ,hogy enyhítsem a forró érzést közötte.
Sebesebben kezdem venni a levegőt,a szoba hirtelen kietlen és fojtogató kezd lenni.Miközben falja az ajkaim a keze -enyhén -elkezd körözni a bugyin keresztül a csiklómon.Elválok a szájától ,mert levegőt kell vennem ,különben itt fogok megfulladni.
Beljebb csúsztatja a kezét a bugyi alá és ott kezdi előlről.Úristen!Nem bírom!Túl sok !Túl kevés!
-Még...
-Beljebb?-kérdezi,mire csak bólogatni tudok.Beljebb nyomja ujját a lábam közé.
-Ahh...-nyögök fel mikor megtalálja a csiklóm.
-Itt?-kérdezi mosolyogva.A plafont bámulom ,ezért nem látom az arcát ,de biztos egy önelégült képpel találkoznék ,ha ránéznék.Nem is válaszolok ,mert képtelen vagyok.
A percek egy örökkévalóságig telnek ,mintha sosem elveznék el.Egyre jobban nő bennem a vágy és a furcsa érzés a kielégülésre.Nem bírom...
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...