A szadistaMég csak ettől is kikészült.Nem vesztettem el a reményt közel sem vele kapcsolatban.
Autumn a kocsi hátsó ülésén alszik.Amikor belevájtam a bőrébe az első betűmet ,akkor elájult.Szép kis gyilkosság lett volna így,de ő a kihúzottam.
Azt érzem ,hogy soha az életben nem volt ennyire fent a farkam.Nem bírom!
Lenyúlok a nadrágomba és megmarkolom magam.Már csöpög a vége ,annyira be vagyok indulva,az egész teljesen feláll.
Hátranézek és elkezdem rajta húzogatni a kezem.
Azok a szőke tincsek.Azok a szép kis szemek ,félelemmel átitatva.Fogható ,kerek mellek,csupasz punci.
Cseppfolyós test ,ami szinte összefolyik a kezeim közt.Mindenét széttörném ,utána pedig megenném.Felfalnám egyesével azokat az édes húsait.Olyan ártatlanul fekszik ott ,ténylegesen ,mint egy kisbaba.Fehér bőre csak úgy sugárzik .Elég késő van ,úgyhogy nem láthatom,hogy megy át rajta a nap sugara ,de még így is felemelő az érzés.
A teste kell nekem ,nem a lelke.Azt eldobom és évekkel később újra előveszem ,hogy megint rácsodálkozzak ,mennyi érzés és kedvesség zárult bele.
Annyira különbözünk ,hogy már az maga a sötétség.Hirtelen elélvezek és gyorsan veszek egy papírzsebit,hogy ne gecizzek szét mindent.Majd Autumn puncijába megy az összes lé ,erről saját magam fogok gondoskodni,megígérem.
A mocskos gondolataimból egy telefon csörgés szakít ki.Fújtatok egyet hátranézve ,és utána nyúlok is ,hogy mi hamarabb elhallgattassam azt a kurva telefont.Nem tudom kinek van akkora pofája ,hogy a rendezvény után hív ,de úgy fel fogom baszni ,hogy arról koldul.
-Igen?-kérdezem unottan ,egyáltalán nem kedvesen.
-Hol vagy te fasz?-kérdezi Weston.
-Na ,találd ki ,hülyegyerek.Vajon hol lennék?
-Nem jössz vissza?-kérdi.
-Minek jönnék vissza?-tudakolom értetlenkedve.
-A megjelölésre.-mondja ,mintha olyan szokványos beszélgetés lenne ,ami közöttünk van.
-Már megtettem.
-Ó,értelek!Akkor most egy jó nedves helyen van a farkad.
-West...
-Ne!Várj!Kitalálom.-kezdi nagyon is felhúzni az agyam.-Odahívtál egy szoki kurvát is .Melyik hol dolgozik ?Megint tízesével csinálod ?-nevet .
-Bekussolsz már ,te nagyszájú köcsög?
-Soha.-röhögi el magát.
-Kidőlt.-magyarázom.
-Ki?Te?-értetlenkedik.Elgondolkodom ,hogy lebaszom a földre a telóm ,majd rálépek nehogy egy másodperccel is többet hallgassam West hangját.
-Szerinted ,bazdmeg?Autumn.Beleszúrtam és elájult.
-Azta kurva!-hüledezik.-Most hol van?
-Hátul.
-A csomagtartóban?Azt hittem nem érsz fel az én szintemre.-mondja.
-Kuss!A hátsó ülésen alszik ,vagy mit csinál ilyenkor?!Ájuldozik?
-Fasz tudja.Nem értek én az ilyen esetekhez,de jó boldogulást vele.Tényleg.Kelleni fog.A múltkor láttam ,és...nem mondok inkább semm...-nem tudja befejezni ,mert lebaszom a telefont megszakítva a vonalat.
Ilyenkor próbáld bemagyarázni ,hogy épeszű vagy ,mikor a testvéreiddel beszélsz.Az egyik egy szép napon a falon fog lógni.Nekik úgy is mindegy .Kisértenek így is ,és úgy is ha megdöglenek.
A sírkövükre egy orbitális faszt fogok rajzolni ,hogy tudják mennyi érzést táplálok irántuk.De...most a Cicámmal kell foglalkoznom.
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...