A csillagOlyan sok az ember ,hogy egy kicsit még a szám is megremegett.Irdatlanul nagy a tömeg a lelátó részen.
Legszívesebben visszafordulnék és bebújnék az ágyamba elveszve a csöndben ,de úgy érzem miatta itt kell lennem.Törődést nyújtott felém és megértést ,és ez felfoghatatlanul jól esett.A mi sötét kapcsolatunkban van valami különleges.Valami megfoghatatlan és felfoghatatlan.
Mélyen mindketten sebezhetők vagyunk bármennyire is hihetetlen.Mindkettőnket bántották más módszerrel.Mindkettőnknek elhunyt az anyja ,felesleges és gyötrelmes módon.Van valami törés pont ,ahova nem kell benézni.
Tartozom neki.
Nem egészséges ,de végezze el rajtam mindenét.Élvezze ,fájjon neki minden ,ami velem kapcsolatos.Haljon meg értem...
Óvatos léptekkel közeledem a lelátóhoz ,mikor egy hang megállít.
-Őszike!-szólít meg ,mire azonnal tudom ki az.Rowan.Mellém fut ,miközben tapsolnak és éjjeneznek az érkezése miatt.-Imádom a mezed.-fogja meg a szélét és kicsit meghúzza.Na,igen.A színe-ki gondolta volna?-fekete.
Néhol keresztek ,máshol csak sima koponyák.Mindegy is ,ijesztő.
-Szerinted jó?-kérdezem őt.
-Amin mi vagyunk az mind jó ,én azt mondom.-válaszol.-Kurva jó!-mondja suttogva ,hogy csak kettőnk közt maradjon.
Kicsit elpirulok és megint végignézem a mezt.
-Ja,és hoztam neked valamit.-ránt elő valahonnan egy hajpántot ,amin egy ördög szarv van.-Így jobban kitűnsz a többi barom közül.-rakja a fejemre .Végignéz rajtam.-Perfecto.-mondja ,mire nevetek kicsit.
-Héj!Rowan!Hagyd a csajom!Te csak a kurvákra buksz.-hallom meg Zachary ismerősen csengő erős és mély hangját.Mikor mellénk ér őt sokkal jobban elkezdik éjjenezni és fütyülni.-Szia,Cica.-karolja át a nyakam.Már kosaras mezben van ,vérbeli kosárlabdázónak néz ki.
-Fúj.Eltekintetek a csóktól ,hogy ne hányjam össze magam?Létszi.-kérlel Rowan ,mire váratlanul Zachary az ajkamra illeszti az övét.Belenevetek a csókba.Érzem ,ahogyan minden tekintet ránk irányul ,de valahogy most nem izgat különösebben.
-Rád erőszakolta a kabalát?-kérdezi megpiszkálva a szarvaim.
-Ő akarta ,nem én.-mentegetőzik Rowan.-Attól még ,hogy neked rossza ízlésed van ,attól még neki nincs.Egoista barom.-szól le.
-Ja.Akkor pofára megyünk?-kérdezi Zachary.
-Azt már megnyertem.-rántja meg a vállát.
-Azért ,mert pofa játék ,nem arc játék.Ezt beszoptad!-nevet Zachary ,Rowan morcos arcot vág.-Azt aztán biztos megnyered!
-Tudod mit?Remélem kivágják a mocskos szád és többet nem tudsz pofázni.-hagy el minket.
Én csak összehúzódva nevetgélek Zachary mellett .
-Hülyegyerek!Egyébként szexi vagy!-jegyzi meg ,mire még jobban kivörösödöm.-Gyönyörű és az enyém.Jézusom ,de büszke vagyok!-emeli az ég felé a tekintetét.-Nekem van itt a legszebb nőm.
Elkezd a székek felé húzni ,és úgy nézem kinézett egyet ,ami pontosan elől van és rá lehet látni a pályára.
Zachary a fiúra néz .-Húzz már innen ,te taknyos!-szól rá degradálóan.
A fiú ijedten megy azonnal arrébb.Leültet a székre és megcsókol újra.Csak nézek Zacharyra ,hogy mi ütött belé ,de látszólag nem érez semmit a fiúval kapcsolatban.
-Ez kicsit durva volt.-jegyzem meg csöndesen ,mire el is húzódik.
-Az a durva ,amit ma fogok veled csinálni,Cicus.-mondja .-Kész csoda ,hogy nem végeztem azzal a löttyedt seggűvel.-néz a fiú után ,aki sírva fut el a bokor felé.
-Zachary!-szólítja meg egy teljesen ismeretlen hang őt.Mindketten egyszerre fordítjuk oldalra a fejünket.
-Nate.-néz úgy a fiúra ,mintha egy perc és a nyakának ugrana.Elém áll ,hogy ne nagyon lásson a másik fiú -ezek szerint-Nate.
-Zachary Micah Devil.Nem is üdvözölsz?-kérdezi nevetve ,de látszik ,hogy sok hátsó szándék uralkodik mögötte.
-Nem,Nate.Nem üdvözöllek.-húzza össze kicsit a szemét ,így nézve Nateet.Keresztbe helyezi a kezeit és még jobban elém nyomul.
-Ilyen tiszteletlen...-egy pillanatra találkozik a tekintetünk.-Várj!-néz a szemembe egészében ,amihez arrébb kell húzódnia ,mert annyira eltakar Zachary.-Neked...
-Hagyd békén őt.-szól rá Natere.-Komolyan...
-Nagyon örülök.-nyújtja a kezét ,de Zachary rácsap ,mire elhúzza.-Most miért?
-Ha egy újjal is hozzá érsz ,véged!-mondja fenyegető aurával.
-Jól van ,na!Nem kell drámát csinálni ,haver.-emeli égnek a kezeit.-Én csak köszönni akartam...
-Autumn Morgan.-segítek neki ,de Zachary rám sem néz.
-Autumn.Autumnnak.
-Menjél inkább a pályára és ott flörtölgessél ,ne a nőmmel,Singh.-mondja Zachary neki.
-Ha ekkora farok vagy ,hogy be sem mutatsz ,akkor hajrá.-fordul meg ,de utolsó percben visszafordul.-Te baszd meg.-néz Zacharyra.-Nagyon örültem.-pillant rám és elmegy.
-Kurva szarcsimbók!-dühöng Zachary ,izmai megfeszülnek .
-Ki volt ez?-kérdezem tőle.
-Nate Singh.A Baker's-ben játszik ellenünk.Még a szaros fenekét sem tudja kitörölni a fasz.
-Akkor most ellenetek fog játszani?
-Igen.-válaszol.
Bevallom ,nem nézett ki nagyon barátságos és kedves emberi lénynek.Pontosan olyannak nézett ki ,akitől egy életre kiráz a hideg.
-Autumn.
-Igen?
-Ha hozzád szól ,akkor nézd levegőnek.Érthető vagyok?
-Igen.-helyeslek.
-Okos kislány.-csókol meg.-Most mennem kell.-közli.-Találkozunk ,azután ,miután megnyertem.-kacsint.-Szia,Cicám!-fordul meg és elsétál.
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...