22.fejezet

596 23 3
                                    




A szadista


-Miért basztad el ,fiam?Ide is be hozhattak volna azt a kurva hullát ,de nem ez az első húzásod.-kezdi el mondani felemelve a hangját apám.Bármennyire is érzem ,vagy nem ezt a család szeretet faszságot szívesen le ütném. A hanglejtéseitől a szőr feláll a hátamon.

-Csak egy ember látta...

-Nem is érdekel ki látta.Az érdekel ,hogy egy kicsit vegyél vissza a népirtásból ,mert ennyi hullát nem tudok eltüntetni,bazdmeg!-csattan fel.

-Senkinek sem hiányzik az az ütődött.Eggyel több.Ki számolja?-rántom meg a vállam.-Irritált a pofája.-vágok undorodó képet.

-Teljesen megértelek ebben,de a takarító képességedben kételkedem.-válaszol.-Ölj ,amennyit akarsz ,leszarom.De bizonyíték nélkül tűntesd el.A rendőrök nem foglalkoznak vele ,mert a zsebemben vannak,de az emberek méginkább.-köhintek egyet.-Ha jó vezető akarsz lenni és átvenni a Devil céget ,akkor ezt tudnod kell.Mivel Brayden lemondott erről ,rajtad a sor,Zachary.-hajol előrébb.

-A Halloweent szervezted már?-térek el a témától.Rám emeli tekintetét ,majd a tollával kezd el játszani.

-Már stabil lábakon áll.-mondja.

-Ennyi?

-Igen ,ennyi.Jól haladunk vele ,ne aggódj.Most pedig mehetsz.-felállok ,de megállít.-Ja,és?Hogy állsz a kihúzottaddal?

-Baszottul.-válaszolom és kilépek az ajtón,vissza sem nézve.Nem érdekel apám.Egyébként sem lehet engem irányítani ,azt meg végképp nem ,hogy bárki is megmondja mit csinálhatok.Nem volt ott velem ,ezért ez kölcsönös.Mindenki azt érdemli vissza ,amit adott ,sem kevesebbet ,sem többet.

A folyosón sétálok mikor egy kopogásra leszek figyelmes a hátamon.Megállok és hátranézek.
Autumn.

-Mi az?-kérdezem ,mélyen a szemeibe nézve.Szomorúságot vélek felfedezni azokban az édes szempárokban.

-Én...csak...

-Te?

-Semmi.Nem is kellett volna...-csöppen le egy könnycsepp a szeméből.

-Gyere!-nézek körül a sok vizslató tekinteten.-Nincs jobb dolgotok,barmok?-kérdezem az egyik bandától.Megfogom a csuklóját és arrébb húzom egy beeső folyosóra ,ahol egy lélek sincs.

Ránézek és kérdő tekintettel kérdezem:

-Mi a baj ,Kiscica?

-Én...semmi.

-Mondd.-adom ki.Nem szeretem ha nem tudok ,vagy nem vagyok képben valamiben.De valahogyan ez az erőszakos énem elbújt valahova legbelülre.Nem szeretném belőle erőszakosan kiszedni a dolgot ,mert látszik rajta ,hogy valami kemény.Ha nem sikerül meg tudnom ,majd én utána járok.

-Tényleg.-mondja és még jobban összehúzza magát,szemét lesütve.

-Bántott valaki?Én esküszöm...-húzom fel az agyam.

-Nem.Dehogy.-mentegetőzik.Hirtelen megszólal a csengő és ő már szakad is ki a kezeim közül.-Nagyon késő van.Órára kell mennem.-sziszegi és már itt sincs.

Nem tudom miért engedtem el.Nem tudom miért nem tudtam kiszedni belőle bármit is ,de ha így játszunk ,akkor oké.Nem kell megmondania,megnézem mivel foglalatoskodik.Őszintén érdekel mi a fasz baja van.Nem akartam megzsarolni ,vagy tán rátámadni ,mert azzal nem érek el semmit.Még mindig előttem van az a pillanat ,amikor még nem tudtam ,hogy a kihúzottam lesz és úgy lendítettem előtte a kezem mintha megütném.Bántották.Ez is egy utaló jel.

A hideg falnak dőlök és kifújom a levegőt.

Nem vertem még mindig ki azt a fejemből ,amikor egy kibaszott sírkövön feküdt meztelenül és vonaglott.Az a kurva duzzadt csiklója a sírba visz ,esküszöm.

Elrugaszkodok a faltól és Autumn után eredek.

...

A kocsimból nézem mikor Autumn remegve és ujjait tördelve visz egy egész sörös packot egy házba.Jesszusom milyen lepukkant egy ház!Mit keres itt?
A koli szobájában kéne lennie ,nem egy ilyen házban.Ez egy olyan környék és házak ,hogy simán szembe kerülhetsz egy drogossal ,vagy piással.Sőt,biztos ,hogy szembe kerülsz eggyel.

Nem szívesen teszem be ilyen helyekre a lábam.Látom ,ahogyan kopog az ajtón és szinte kiugrik a bőréből.Ha kiderül ,hogy van egy titkos fiúja ,aki alkoholista,én...
Egy ijesztő alak nyitja ki az ajtót ,aki a legkevésbé sem kedvesen pillant Autumnra.Úgy néz rá ,mint egy kavicsra a cipőjében.Azonnal leszűröm ,hogy itt valami nincs rendben.

Autumn kezei úgy remegnek ,mintha megcsapta volna az áram.Felemeli kezeit-láthatólag -nem bírja el a sörök tömkelegét és felmutatja a férfinak.Egyébként nagyon hasonlítanak.Autumn szeme az övé.
A pasi elkezd vele üvöltözni és félrelöki.Gyenge teste csak úgy egyik percről a másikra leesik a földre.
Nincs jobb érzés ,amikor valaki szenved ,de ez...nem bírom .

Mindkét kezem ökölbe szorul és a testem megfeszítem ,hogy ne szaladjak rögtön oda.Nem fedhetem fel magam előtte.Két gyenge és vékony kezén támaszkodik és könnyes szemmel néz fel a baromra.

-Senki sem szeret!!!-elég hangosan mondja ,ahhoz ,hogy halljam a kocsimból.-Kotródj ,te kurva!-üvölti és becsukja az ajtót.Azt érzem ,hogy a szívem szétszakad.Vicc nélkül ,mintha egy kést mártottak volna bele.Életemben másodszor érzek sajnálatot valaki iránt.

Nem.Nem szabad odamennem hozzá.

Édes istenem!Haldoklom belül...

AndezitWhere stories live. Discover now