A szadistaMennyire szar érzés egy percnél is tovább hagyni a farkad a nadrágodban.Életemben nem tartottam ennyi ideig magam.
Sosem érdekelt ,hogy a kurvámnak milyen kívánságai vannak.A saját fejem után mentem ilyen téren ,és akkor kúrtam ,amikor akartam ,akit akartam.De...most...egy szőke kislány miatt várok.Szánalmas ,de nem hagy a bűntudatom majd élni.Azok a kis szemei és a fényes fürtjei visszafognak ,de ugyanakkor erőszakra is kényszerítenek.
Még mindig érzem azt a dühöt ,amit múltkor Garettnél.Ahogyan...csak egy szót is szólt hozzá.Hogy egy levegő vételt is áldozott arra a köcsögre teljesen kiakasztott és legbelső énemben féltékenységet keltett.Csak velem beszélhet és rám pazarol hatja a levegőit.
Ökölbe szorítom a kezeim és közelebb megyek hozzá.Az egész teste tele van pírrel mindenhol.Itt lóg egy kurva ablakon és még csak semmi szánalom ,vagy köcsögség nem jut eszembe.Az a karcsú dereka...fél kézzel ketté tudnám törni.Egy késszúrás is elég lenne ,hogy a kis élete el vesszen az égbe.Nem engedném.Ha ő meghalna ,akkor én is .Nem akarok egy cica nélkül élni.Jobb a pokolban.Együtt.
Végigsimítok a lapos hasán.Még a vak is látja ,hogy nem eszik eleget ,aminek még utána fogok járni.Feljebb viszem és csodálkozva húzom a melle közti kis részen végig a hüvelyk ujjamat .Mindenét felfalnám bűntudat nélkül ,hogy az enyém legyen.
-Ha vérzeni fogsz ,ne aggódj.Ez természetes.Így távolítjuk el a szűzhártyát.-kacsintok.-Sikíts ,üvölts ,de ne kapálózz.Volt gyerekszobám ,úgyhogy nem fogok azonnal egészben benned lenni.-tájékoztatom.-Jó szórakozást.-mosolygok.
Még mindig félően néz a farkamra.Hát ,a nagy mindig jobb ,nem?Olyan jól fog kinézni a szájában.Elképzelem ,ahogyan szopogatja és nyaldossa.Nyögdécsel közben és magát izgatja.Gyönyörű kép.
A farkam úgy áll ,mint a cövek ,úgyhogy ha nem most ,akkor soha.
Közelebb megyek remegő kis testéhez és végigsimítok a nagyajkain.
-Jól benedvesedtél ,te gyönyörű cica!-jegyzem meg és a nyílásához helyezem a farkam.Nincs szüksége köpésre ,már a megszokottnál is nedvesebb.
Kicsit be tolom ,mire felszisszen.Még egy picit tolok ,felsikolt.
-Ügyes vagy !De engedelmes kislány valaki.-dicsérem.-Most pedig facsard ki a faszom!-mondom és belecsusszanok.
El sem hiszem akkorát üvölt ,de élvezi.Tudom,látom ,érzem.
Szemeibe nézek és a szájára illesztem az enyémet.Megmarkolom a kosárkáit és játszom velük.
A számba nyög ,mire ráharapok az alsó ajkára.Olyan édes ...és hangos ,de ajánlom ,hogy adok esélyt még megmutatni ezt....
Csak nézem őt.Nézem a vonásait és a lila foltokat a testén.Nem nagyon akartam velük foglalkozni ,de úgy érzem kell.Minden zugában megbújik egy.Valahol egy egészen beforrt nyílt seb is tátong.
A pumpa fel megy bennem ,ha meghallom ,hogy valaki bántaná őt.Azt ,ami az enyém.A mellkasára téved a szemem és a jelölésén is végigsimítok.Tündöklőbbé teszi a nevem a bőrére vésve.
A gondolataimat egy telefon hívás szakítja meg.Odanyúlok a telefonomért és felveszem.
-Igen?-kérdezem csöppet sem kedves hangon.Nem szeretem ha megzavarnak,bármit is csinálok.
-Ön ,Mr.Devil?-kérdezi egy eléggé irritáló hang a másik végről.Ha megint valami olyan miatt hívnak ,hogy a faszfejek bajba kerültek ,akkor mostmár nagyon érik mindegyiknek egy pofon.
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...