35.fejezet

483 23 2
                                    



A csillag

-Gondolkodtál valaha egy gyerekről?-kérdezem Zacharyt, miközben még jobban hozzábújok izmos karjához.

-Hogy, legyen egy?

-Ühü.

-Olyan szürreális kérdés ez, Cicus.Őszintén, amíg nem jöttem rá, hogy ki baszottul érdekelsz, addig nem.Míg te nem jöttél a képbe, és nem forgattál át mindent benne, addig nem hittem benne .Nem is akartam, nem akartam senki vonásait sem nézni egy olyan személyben, aki... belőlem van.Magamat sem akartam, nem akartam, hogy hasonlítson bármi történés az én életemből, az övére.Nem is gondoltam, hogy jó apa lehetek valaha is.

-Miért?-érdeklődöm, és kezd benedvesedni a szemem.

-Mert...nézz rám.Nem érdekel semmi és senki.Vagyis...nem érdekelt.Mostmár te vagy a legfontosabb az életemben.Furcsa belegondolni, hogy még egy kisember is ebbe a közegbe tartozna.Mi van ha valamit elrontok?

-Nem rontanál el semmit.Én tudom.

-Honnan?-kérdez vissza.

-Innen.-illesztem a szívére az ujjam.-Te lennél a legcsodálatosabb apuka.

-Fel sem érnék hozzád, Cicám.Ami neked van, annak a fele sem vagyok.

-Annál te sokkal több vagy.

-Hé!Szerelmespár!-üvölt ránk Rowan.

Egy teljesen random helyen állítottuk le a kocsit, és annak a tetején fekszünk.Délután még mindig süt a nap, apró szellők járőröznek a levegőben körbeölelve minket.

-Mi van Rowan?-kérdezi Zachary unottan tőle.Biztosan ő sem örül, hogy ilyen pillanatban zavart meg minket Rowan.

-Kértek pille cukrot?-teszi fel a kérdést.Egymásra nézünk, majd vissza Rowanre.

-Igen.

-Akkor súlyos seggeket fel, és gyertek.-felnyúl hozzám és segít lejönni a kocsiról.

-Csak semmi tapi.-figyelmezteti Zachary.

-Nem is.-teszi fel mellettem ártatlanul a kezeit.-Ugye, Őszike?

-Persze.-nevetek és odamegyek Zacharyhoz.

-Maradj tőle távol.-suttogja, de direkt olyan hangerővel, hogy Rowan meghallja.

-Magadnak mondod?Literálisan idegesítő és köcsög ember vagy, Zach.

-Nincs is ilyen szó.-mondja Zachary.

-Mostmár van.Ennyi.-fordít hátat nekünk, és elkezd mellettünk jönni.

Zachary nevetve átölel, és így megyünk sütögetni.Innen távolból látom Novát és a fiúkat.Hosszasan nevetgélnek, látszólag Nova nagyon is élvezi.

AndezitWhere stories live. Discover now