5.fejezet

632 19 2
                                    




A szadista

-Kezdjük már?-kérdezi nyavalyogva Rowan ,miközben öt perc után végre ide tudta tolni a rothadt seggét.

-Mit csináltál eddig?-kérdezem mérgesen.Elkezd büszke mosollyal közelíteni a pálya felé.

-Biztos kiverte.

-Nem ,a barátnőjével volt egy szopáson.-nevet Grant.

-Le lehet nyugodni ,Pöcsös pajtik.-emeli magasba kezeit.-A mai partneremet intéztem.

-A nénit?-kérdezi Sawyer.

-Nem a nénit.-válaszol Rowan.

-A takarító nénit?-kérdezem.

-Eltaláltad.-kacsint és elveszi a labdát a kezemből.-Nagyon szexi.

-Gondolom neked a sok ránc jön be ,mi ?-kérdezi Ryker nevetve.

-Nem pontosan ,de nagyjából igen.-magyarázza Rowan ,közben pedig dob egy ziccert.Azt bírnám ha elbaszódna itt előttem .

-Akkor most igen ,vagy nem ,Rowan?-kérdezem tőle.Rám néz és ügy tesz ,mintha gondolkodna.

-Elméletileg igen ,gyakorlatilag nem.-válaszolja.

-Aztán kiderül ,hogy buzi a köcsög.-nevet Sawyer.Mindannyian odamegyünk Rowanhez ,és sorban dobunk kosarakat.

-Én nem kétlem.Neki mindegy hova dugja a faszát ,csak valahol legyen.Egy percig nem bírja merevedés nélkül.-nevetek .Sawyer nekem passzolja a labdát én pedig felugrással már dobom is célegyenesen a palánkra.Ez az egyetlen dolog ,ami érdekel ebben az életben.A kosár.Jövő héten lesz egy meccsünk a Baker's ellen ,úgyhogy most tényleg gyakorolni kell nem baszakodni és elhalasztani egy milliószor ,mert Grantre ,vagy Rykerre rájött a szopási kedv.

Aztán ott van még a Rendezvény is .Tavaly Braydenön a bátyámon volt a sor ,hogy kihúzzanak neki a Glostból egy lányt ,vagy inkább kurvát.Remélem nem lesz olyan idegesítő az én kihúzottam ,mint Cherry Scott,Braydené.Én hamar megfogom és fellógatom ,amíg nekem nem adja magát.Megfogom védeni az biztos,mert nem szeretném ha kitagadnának a családunkból.Szopásra jó lesz .

Oda passzolom a kelleténél kicsivel erősebben Grantnek ,és futok a másik palánkhoz.

-Szerintem mehet a felülés.-szólal meg lihegve Ryker.

-Hajrá csipet csapat!-mondja Sawyer.

-Amúgy befejezhetnéd azt a csipet csapat szövegedet Sawyer.-mondja neki Rowan ,miközben mindenki elkezdett száz felülést csinálni.Én csak egymás után csinálom ,de egy percre leállok ,mert leveszem a rám tapadt pólóm .

-Na ,és?Izgulsz a Rendezvény miatt?-kérdezi Grant.

-Nem különösebben.Lesz egy kurvám ,aki házhoz jár.-nevetek.

-Ő meg ki?-kérdezi megállva Rowan.Arra nézek ,amerre ő és megpillantok egy szőke cicát.Olyan feszélyezetten lépdel a kosár pálya szélén ,hogy rossz ránézni ,de nem annyira izgat.Egy valami vonz benne:ijedt.Még sosem láttam olyan lányt ,aki ennyire ijedt lett volna tőlem .Valahogy utána akarok járni a dolgoknak.Lehet ő is egy kurva ,akit bántottak .Selymes szőke haját hátra fogta lófarokba ,amit befont.Mint egy igazi kislány sötét titkokkal.

-Nem tudom.-rántja meg a vállát Grant.

-Már beszéltem vele.-mondom én is megállva.Csak nézzük mind az öten ,ahogyan elsétál a pálya körül.

-Mikor?-kérdezi Rowan.

-Tegnap délután ,és...-próbálok visszaemlékezni ,hogy milyen események voltak a szopások között.-este.

-Mi a fasz?

-Mi van?-kérdezem Rowant.

-Te csajozol?Ember ,most lesz a Rendezvény...-nem tudja befejezni ,mert belevágok a szavába.

-Kurvát mindig lehet szerezni.-rántom meg a vállam.

-Én hallottam ,hogy hívják ,mert róla beszélt az egyik kurva csapat.-mondja Sawyer.

-Nyögd már ki ,meg akarom dugni!-szól rá türelmetlenül Rowan.

- Autumn Morgan.Elvileg az apja piás.

-Ezt honnan veszed?-kérdezem.

-Azt sutyorogták.-vonja meg a vállát.

-Jó édes lehet a puncija.-állapítja meg Ryker.

-Ezt meg honnan a kis faszomból szeded?-kérdezi Rowan.

-Hát ,tényleg kicsi.Életedben először nem hazudsz .Haladás Rowan baba!-tapsolja meg Sawyer.

-Nagyon vicces ,tényleg skacok.Annyira szeretlek titeket.-rúgja meg ülő helyzetből Sawyert.

-Most hova megy?-kérdezi Grant.

Elnézek Sawyer és Rowan mutatványáról és ráfókuszálok törékeny kis testére.Még egyszer sem nézett ide,ami gyanús.A lányok itt szoktak hemzsegni a pálya körül ,minket nézve.Majdnem kiesik ilyenkor a szemük a helyükről ,de ez a lány ide sem sandít.Még csak fél szemmel sem.Lehet nem vesz minket észre?Lehet,de nem biztos.De itt az a kérdés ,hogy miért érdekel?Elviszem róla a tekintetem ,hogy még ne is nézzem ,csak a felülésekkel foglalkozzak.

-Dögös.-szólal meg Ryker ,mikor megint nekikezdünk a felüléseknek.

-Baszható.-mondja Grant.

-Szerintetek belemenne egy körbe?-kérdezi Rowan.

-Neked nincs barátnőd ,vagy már ott is hagytad a takarítónőt?-kérdezi Sawyer röhögve.

-Biztosan belemegy .-rántja meg a vállát.-Majd besegít.-kacsint és újra belekezd a felülések zömébe.

-Hajrá ,Csipet csapat!-mondja Sawyer.

Sziasztok!
Itt is vagyok az új résszel!Hamarosan hozom az újat is!
Puszi,Drágáim!Köszönöm ,aki itt van!❤️😘🥹

AndezitWhere stories live. Discover now