A csillagAz agyam megtelik szüntelenül mocskos gondolatokkal ,az arcom csak úgy forr,de nem annyira ,mint a lábam köze.A testem magától remeg.
Úgy izgulok ,mint egy vizsga előtt ,ahol megmondják ,hogy felvettek e ,és nem rontom el az életem.
-Talán...valami zavar,Cicus?-kérdezi pajzán mosollyal.
-Ahh...-nyögök egy picit ,mert nem tudom visszatartani a hangom.A lába a lábam közé ér ,ahol végigsimít a nagyajkaimon ,mindkettőn szépen lassan.Vigyáznom kéne ,nehogy a szék nedves legyen.Olyannyira be vagyok gerjedve ,hogy majdnem megfogtam a lábát és magamhoz húztam .-Zach...
-Mi az ,Cicám?Talán...-nyomja belém a nagyujját.-Túl sok?
-Nem...-nyögöm,és még mindig tudom tartani rajta a tekintetem.-Én...
-Mit szeretnél?-kérdezi.-Tetszik ,hogy egy étterem közepén ujjazlak a lábammal?Szeretnéd ,ha mindenki megbámulna?Szeretnéd ,ha tudnám ,hogy meg vagy jelölve?
-Nem.
-Miért hazudsz mindig,Kiscica?Olyan átlátszó vagy !-tér át a csiklómra.-Szeretnél desszertet?-kérdezi csillogó szemekkel.
-Nem.Zachary!
-Pincér!-legyint a kezével.
-Ne!Ne!-könyörgöm neki ,de rám sem hederít.Azonnal jön is a pincér ,mire kitűröm a szememből az izzadt hajszálaimat ,és kihúzom magam ,amennyire tudom.Mikor ideér a pincér Zachary még nagyobb nyomást gyakorol a csiklómra ,direkt.
-Mit hozhatok?-kérdezi a pincér Zacharytól ,majd rám néz. Valamit mintha sejtene ,de nem vagyok benne biztos .
-Mit kérsz ,Cicám?-néz rám mosolyogva ,mint aki legyőzött engem.-Nem szólalsz meg?-kuncog ,mire szúrós tekintetet lövellek felé.
-Semmit.-nyögöm ki.Szépen lassan elkezd körözni a csiklóm körül ,velem elkezd forogni a világ.
-Biztos eszel valamit.-incselkedik.-Rendben.Ha nem akarsz semmit ,akkor majd én választok.-a pincérre pillant.-Két csokis mousse-ot ,és egy jégkockát.-néz rám elszánt fejjel ,mire akaratlanul is félelem költözik belém.
-Igenis.-hajol meg a pincér ,és elsétál.Zacharyt bámulom.
-Szereted a mousse-t?-kérdezi még mindig mosolyogva.Most az egyszer tépném le a szájáról a mosolyát!
-Nem.-válaszolom ,és érzem ,hogy közel vagyok.
-El szeretnél élvezni?-kérdi.
-Igen...-támaszkodom az asztalra ,mert már nem bírom.A sok inger ,ami ért .
-Nyávogj!-mondja holt nyugodtan.
-Mi?-értetlenkedem.Most komolyan azt akarja ,hogy nyávogjak?
-Nyávogj ,mint egy cuki cica.Azt szeretném ,hogy nyávogj egyet.-jelenti ki.-Most!
-Én...
-Nyávogj!-ismétli.
-Miau!-nyávogok egyet ,mire még pirosabb lesz az arcom.Olyan szinten elönött a szégyenérzet ,hogy nem bírom ki.Körbe nézek hátha valaki figyel e engem ,de mindenki csak a vendégével beszélget.Egy tekintetet sem keresztezi az enyémet.
-Ügyes ,Cica.Látod megy ez.
-Soha többet !-húzódom össze a székben.
-Sose mond ,hogy soha ,Cicus.Meg van írva a nagykönyvben.-rántja meg a vállát.-Kifejezetten tetszik ,ahogyan a lábamon élvezkedsz és csöpögsz ,közben pedig nyávogsz ,mint egy engedelmes kiscica.
Nem tudok válaszolni ,mert jön a pincér.
-Itt is van.-rakja le elém a tálat.Egy nagyon halk visítás féleség hagyja el a számat ,mire a pincér rám néz.-Jól van ,hölgyem?-kérdezi ,Zachary kuncog.
-Igen...-préselem ki magamból.Már bármelyik másodpercben elkaphat az orgazmus.
Zachary megfogja a kanalat és belemeríti a mousse-ba.A szájához veszi és végignyalja az egyik oldalát ,majd a másikat.Szépen lassan.A szívem hevesebben kezd dobogni ,mikor a másik keze elveszik az asztal alatt a jéggel együtt ,ami az asztalon volt.A felismerés villámcsapásként csap belém.Úristen!
A kezében való jéghideg jeget végighúzza a térdemen.Érzem ,ahogyan a jég kezd megolvadni és nyomot hagyni a bőrömön.Most a combom belső felére viszi a jéghideg vizet és megy vele egyre beljebb.Itt már tényleg nincsenek kételyek.Olyan ,mintha csak mi ketten lennénk ebben a teremben.Az oxigén is kezd veszélyesen gyorsan fogyni.
Amikor a combom tövéhez ér ,megáll ,és rám néz.Muszáj bólintanom ,mert nem bírok magammal.Valaminek bennem kell lennie!
-Olyan forró vagy ,nem engedhetem ,hogy a végén felégj.-csúsztatja belém a kockát.
Felszisszenek ,a hidegtől.Egyszerre vagyok túl forró és iszonyatosan hideg.Érzem ,ahogyan a csiklómon olvad a jég.Mostmár a lába és a kocka is a csiklómon dolgozik ,amit nem fogok sokáig bírni azt hiszem.
Mikor a jégkocka végleg elolvad ,és az ujjai sebesebb tempóra váltanak ,elélvezek.Gyorsan ernyed el a testem az orgazmus hatásától.Mint egy folyékony anyag úgy terülök el a széken.Csoda ,hogy nem folyók ki belőle.
-Olyan édes vagy,Cicus!-nevet.
-Ahh...-még mindig élvezkedem .Olyan intenzív volt ,hogy még mindig fel sem fogtam.
-Ezt már szeretem.Úgy látom többször kell alkalmazni a jégkockát.-kacsint ,és odatérdel hozzám.Rám néz és megcsókol.-Most pedig gyere!Koránt sincs vége a bulinak.-mondja és elkezd húzni.
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...