3.fejezet

665 18 2
                                    



A szadista

A Devil's egyetem folyosóján sétálok megkeresni a fasz haverjaimat.Nem hiszem el ,hogy így meg kell szopatni engem!Ezeknek csak a lányokon jár az eszük ,ahogyan...nekem is.De nekem inkább puncikon jár az eszem.
A köcsögök nem szóltak ,hogy nem lesznek időre pontosan a kosárpályán ,és nekem kell odatessékelnem a seggüket.

-Szia,Zachary!-köszön rám egy lány ,akinek olyanok a mellei ,mint egy falnak.Nem is köszönök vissza neki ,mert minek?Azért ,hogy feldobjam a napját ?Miért?Leszarom.Legyen cseszett napja ,én nem akarom erre egy szavamat sem pocsékolni.

Csak megyek és megyek a folyosókon ,keresve azt a négy ütődöttet.Sawyer még direkt megmondta ,hogy az egyetem előtt vár meg.Jaj,hát a másik is!Grant meg is  ígérte ,hogy a pályán fog várni az izmos kis seggén.Ryker pedig azt mondta ,hogy szól Rowannek.Hát így kellett volna!

Már nem egyszer basszák fel az agyam ilyen faszos cselekedettel ,de esküszöm ,hogy mindegyiket bezárom egy szobába egy hétig ,hogy ne tudjanak szopatni.Na az lesz az igazi háború.És nem biztos ,hogy vér nélküli.

-Zachary!-szólít meg egy hang a hátam mögül.Grant.

-Mi a fasz van?-kérdezem ingerülten.

-Rowan faszát úgy leszopták ,hogy most nem tud járni.-közli úgy mintha ez egy mindennapos történés lenne.

-Mi a geci?-nevetek.-Hol van az a fogyatékos?-kérdezem ,mire elkezd bemenni az orvosi szobába.

Mikor én is beérek az egyik ágyon meglátom Rowant lehúzott nadrággal ,aminek le van húzva a cipzára.Löttyedt fasza csak úgy konyul lefelé.Így ránézésre tényleg olyan ,mint amikor valaki jól ráharap a makkodra.

-Zachary!Végre ide értél!Lemaradtál arról ,amikor Rowan hisztizve jött oda hozzánk panaszkodni ,hogy egy kicsit jobban szopták meg.-üdvözöl Ryker.

-Ki volt a csaj?-kérdem.

-Mit tudom én.Ő akart leszopni én meg hagytam.-magyarázkodik Rowan.

-Ennyire béna és kicsi faszt még életemben nem láttam.-mondom neki röhögni.

-Én azt hittem levágták ,aztán kiszívták az egészet.-nevet Sawyer.

-Be lehet fejezni!Hagyjátok az én kis éltető erőmet.-szól ránk Rowan.

-Kifáradnának uraim?-kérdezi egy halálán és ötven között lévő nő a hátam mögül ,mikor odaér Rowanhez.

-Elnézést ,de segítenünk kell a kislánynak átvészelni a depressziót.-mondja Grant a nőnek.

-Mi történt ?-kérdezi Rowantől.

-Őn szerint?-kérdezi mosolyogva.-De történhetnek ma még események.-kacsint rá.Mindannyian elkezdünk röhögni ,miközben Rowan egy idős nőt próbál felszedni.

-Elnézést ,de abban nem tudok segíteni.Máskor vigyázzon kire bízza a játékát.-mondja neki ,mire elkezdek fütyülni.

-Ez szíven szúrt ,hölgyem.-imitálja.

-Nem csak ez szúrta ma át ,nem?-kérdezi ,mire közelebbről is megnézi magának Rowan faszát.

-Ez a helyzet mindennek a kezdete.-szólal meg Sawyer ,miközben Rowan farka előtt nézelődő nőt bámulja.

-Mázlista.-mondja Grant.

-Megnézte eléggé,vagy kerítsek a naptáramban még nézelődő időt?-kérdezi a nőtől Rowan ,mire az elhajol és már állásban is van újra.Mint egy kurva gumibaba.

-Nem kérek nézelődő időt ,hacsak nem szeretne megint itt kikötni.-fordul meg és elsétál egy másik szobába.

-Te egy igazi fasz vagy ,geci.-nevetek.

-Én legalább csajozok.Ti csak a kislányokat bírjátok ,én érett nőkkel kezdek.Csak képzeld el a száját a farkamon és máris nyúlsz a gatyádba kiverni a faszod.-mondja.

-Milyen érdekes ,én nem nyúltam.-tettetem a csodálkozást .A srácokra nézek és azonnal tudom ,hogy vették a lapot és szopatjuk még egy kicsit Rowant.

-Én sem.-teszi fel nevetve a kezeit Sawyer.

-Ne!-ijedezik Grant.-Rowannek már fel is állt.-röhög.

-Baszódjatok meg mindannyian!-int le minket.Mind befogjuk mikor halljuk a szokásos fehér papucs hangját ,amit az öregek hordanak.A nőci visszajön és közvetlenül Rowan előtt áll meg.

-Kenegesse ezzel.-nyújt át neki egy kék krémet.

-Még valami ,hölgyem?-kérdezi Rowan csillogó szemekkel.

-Vigyázzon a kicsi haverjára nehogy megint beleharapjanak.-mosolyog ,majd ,mint egy ikon megfordul és itt hagy minket.Mikor véglegesen kisétált elkezdünk úgy röhögni Rowanen kívül ,hogy azt hiszem majdnem összeszakadok itt helyben.

-Bejövök neki.-bízza el magát Rowan.

-A kis faszoddal?-nevet Grant.

-Lehet neki a kicsik jönnek be.Nem mindig fér be minden mindenhova ,köcsögök.

-Megyünk már végre kosarazni ,vagy még beszélünk Rowan kis farkáról?-kérdezi Sawyer.

-Menjünk.-mondom és megindulok.

-Nem tudok járni!-kiált utánunk Rowan.

-Akkor kérd meg a nődet ,hogy segítsen!-üvöltöm vissza röhögve.

AndezitWhere stories live. Discover now