A szadistaA Devil's egyetem bárjába sétálok .Szóltak a fasz testvéreim ,hogy toljam oda a seggem ,úgyhogy ma este ott kell szopatnom.Beérve azonnal meglátom a sok elsorvadt fejet ,egy asztal körül.Ez a bár már régóta egy törzshely nekünk ,az Ördögöknek.
-Zachary ,végre megjöttél ,te fasz!-üdvözöl meseszépen Brayden.
-Nagyooonnn hiányoztál .-tettet Salis.
-Mi a faszom van már megint?-kérdezem tőlük.Mindig idehívnak valami faszságért ,aminek holt köze sincs hozzám.
-Elkaptuk.-mondja Weston.
-Damont?-kérdezem ,mire bólint Salis.
-Azt meg ,hogy a faszomba?-Elment a temetőbe.-válaszol Brayden.-A geci fel akarta túrni ,hogy ne legyen Halloweenra.
-Mi van?-ámuldozom.És volt képe ide tolni magát .És a temetőbe?!Azt mindenki tudja ,hogy nem megy be ,csak Halloweenkor.Az a Devil család öröksége.Onnan tapintható ,hogy még nem basztam meg ott senkit .Még.Azt a kihúzottamnak hagyom.
-És ?
-Nem sikerült neki,mert pont akkor mentem ki a sírhoz.-mondja Brayden.-Cherryvel dolgunk volt.-kacsint.
-Gondolom.-mondja Salis.-Te mindenhol őt baszod?
-Gyakorlatilag.-mosolyog Brayden.
-Faszos dugó pajtik!-mondja Weston .
-Kussolj !-szól rá Brayden.
-De hol van?-kérdezem.
-Fellógattam.-mondja Weston.
-Hova a faszomba ,West?-kérdezem tőle.
-Az volt ,hogy csak ott hagyod és bezárod.-mondja Brayden.
-Hát...nem.Nem tetszett a pofája .Jól esett fellógatni.-ránt vállat.
-Akkor én nyúzom meg!-teszi fel a kezét Salis.A Devilokról ,csak annyit kell tudni ,hogy imádják az erőszakot.Valami beteges hajlam ivódott belénk és erről nem tehetünk.Istenítjük az ördögöt és a fájdalmat.Ja ,és imádunk dugni.
-Mindenki fogja be a pofáját,mert én fogom elintézni.-teszek rendet felemelve a kezemet.
-Melyikkel?-kérdezi Brayden.
-A láva jéggel.-válaszolom ,mire mindneki elkezd örülni.
-Hú ,de rég kínoztam meg azzal valakit.-dől hátra egy ásítás közben Salis.
-Én imádtam.-nevet West.
-Jó ,de te fogod eltakarítani.-mondja Brayden nekem.
-Oké.Láttam egy ládát apánál.-közlöm.
-Vigyázzatok ,mindjárt átvedlik Jeffrey Dahmerré.-röhög West és szemmel láthatólag élvezi ezt.
-Szerintem John Gaycevé.-nevet Salis.-Mindjárt bohócruhát is vásárol a gyereküzletben.
-Mindjárt gyerek faszt vásárolok neked ,te farok!-mondom neki.
-Szerintem azt már nem kell.-röhög a képembe Brayden.
-Én nem bírom ezt!-mérgelődöm.-Gyere ide szépségem!-intek le egy pultos lányt.
Mű mellek ,egy tonna smink .A haja már jócskán lenőtt ,ezért gusztustalanul áll neki.Egy igazi lotyó.
-Még itt is ,Zachary?Nem bírtad volna ki ,hogy fel vidd magadhoz?-sóhajt Salis.
-Gyere csak!-húzom le a cipzáram ,hogy jobban odaférjen a kurva szőke.-Szopogasd!-parancsolom neki ,mire furán néz rám .-Most!
Nagy nehezen be kapja a makkomat a szájába és kezdi el kényeztetni.Még mélyebbre nyomom ,hogy a torkát érje .
-Úgy -úgy.-dicsérem .
-Akkora fasz vagy!-mondja Salis nevetve.-Mikor növöd ki?
-Mit nőjek ki,Sal?Ez a mennyország!-dőlök kicsit hátrébb.
Az alattam lévő kurvának már folyik taknya nyála ,de akkor sem hagyom abba.Őszintén ,olyan ez a szopás mint az összes.Mindegyik kurva ugyan olyan.Szánalmas.
-Amíg te élvezkedsz , addig én elmondom ,hogy már ott van a Glost .-közli West.
-Örülök ,azzal együtt dugják fel.-mondom.-Mi a faszért kéne nekem ott lennem?
-Igazat adok.-mutat rám Brayden.
-Legalább lesz egy kurvám,aki házhoz jár ,vagy már ott is marad.-mondom ,miközben nagy nehezen elmegyek ,de az is csak nehézkesen ment.A hétköznapokra megelégszem ezzel is.
-Kotródj!-lököm arrébb a lányt.Valamelyik másik érte jön és elhurcolja ,élettelen testét innen.-Kielégítő volt ,Zachary?-kérdezi szarkasztikusan Salis.
-Nagyon is.És még kielégítőbb lesz ,amikor fejbe baszlak a farkammal.
-Akkor nem kell félnem.-nevet.
-Mondja a kisgyerek ,akinek meg mindig apa sikálja a faszát.-nevet Brayden.
-Baszódjatok meg egy ráncos öreg asszonnyal .-áll fel Salis ,mire mi elkezdünk röhögni.
YOU ARE READING
Andezit
Romance,,Ő a rettegés árnya, aki a menedéket nyújtotta." A csillag:Idejöttem, mert máshova nem mehetek.A Devils egyetem az utolsó reményem, hogy távol maradjak az apámtól.Az utolsó.Az életem, eddig is tele volt sötét és fájdalmas dolgokkal, de most...most...