13.fejezet

678 21 3
                                    




A csillag


Félelem a vágy közepén.Ennyi.Ez a mostani történések mondata.

Hihetetlen erő sugárzik Zachary szemeiből.Legalább tíz érzelem kavarog azokban a sötét szempárokban.Kiigazodhatatlan ,de gyönyörű.

Az kezem még mindig a lábam között dolgozik ,furcsa érzéseket kiváltva belőlem.Mint mondtam ,sosem közösültem senkivel és soha nem raktam a lábam közé az ujjaim.Mintha felemelni a felhőkön túlra is,vagy még messzebb.

Még mindig félek magamnak megadni a jó dolgokat.Beültették ,mint egy poloskát ,hogy nem érdemlek meg semmit.Nem kaptam soha olyat ,amit én szerettem volna.Talán egy utolsó palacsinta darab számította nekem a szülinapi ajándékot.

Valahogyan nem érzek szégyent ,amiatt ,amit csinálok .Itt fekszem egy sírkövön ,egy teljesen ismeretlennel ,aki hirtelen uralni akar ,meztelen alsótesttel és egy kézzel a lábam között.Még sosem csináltam ennyire mocskos és elbaltázott dolgot ,de mennyire élvezem!Szinte felperzsel ,annyira élvezetes.

-Szeretnéd a farkamat ,Kiscica?-kérdezi ,megzavarva a magam izgatását.

-Nem.-jelentem ki.Valami oknál fogva megjött a hangom.

-Mikor szoksz le a hazudozásról?Gyerekkorodban nem mondta az óvó bácsi ,hogy a jó kislányok nem hazudnak?-lép közelebb gúnyos fejjel.-Leszek én az óvó bácsid .Majd én megtanítom ,hogy viselkednek a jó kislányok.

A libabőr ellepi a bőröm felületét szavaira.

-Mit szeretnél?-kérdezi és elém áll.-Mutatok valamit.-mondja ,mire azonnal rettegés fog el.Félek minden következő mozdulatától.

Elveszi a lábam közül a kezem és összeszegezi a másikkal a fejem fölé.

-Tartasd ott ,különben nem szeretném elmondani mit csinálok.-néz fel ,utána újra le dugja a fejét.
-Ne ijedj meg.-látom ,ahogyan minden elsötétül előttem.Hirtelen azt hiszem meghaltam ,vagy valami életen túli helyen vagyok ,de még mindig hallom Zachary szuszogását és kisugárzását.

-Ne!-próbálom kihúzni a kezem szorítása alól és azzal levenni a szememről a kötőt ,de nem engedi.

-Sss!-suttog csöndre ,de akkor sem hagyom.-Nyugodj meg!Csak így lesz jó.-suttogja ,és végig simít az alsó ajkamon.-Minél kiszámíthatatlanabb ,annál jobb.Sss!

Váratlanul érzem meg a mellemen a hűvös szelet.Érzem ,ahogyan Zachary feljebb húzza a pólóm -azzal együtt a melltartóm is-,és végigsimít a mellbimbómon.
Nem tekintettem soha úgy magamra ,mintha szép lennék ,csak...egy semmirekellő szőke.

Érzem a nyakamnál az anyagok gyűrődését.Szinte fojtogatnak .

Összerezzenek egy erősebb -és hidegebb-sugallatra.

-Mutasd csak meg mit tudsz csinálni ,azzal a gyönyörű hangoddal.-morogja.

Azt érzem itt volt a végpontom.Itt már nem hagyatkozhatok a szememre .Az többi érzékszervemre kell építkeznem.Megérzem a combom alján a nyelvét.Nedves és meleg.Pont ,mint én alul ,csak én forró vagyok.Elkezd meg indulni a combom mentén ,vigyázva ,hogy egy vonalban nyaljon.

-A combodon folyik a nedvet ,Cicus.Nehogy elpazaroljuk.Nem lenne udvarias tőlem.-azzal elérkezik a lábam közé és belém nyomja a nyelvét.-Elvégre egy úriember vagyok ,nem?

Végignyal a csiklómon ,mire felnyögök egy olyan kérését ,hogy olyat még soha.A hangszálaim fájnak már .Elkezd csapkodni a nyelvével ,felsikoltok.Tényleg fel keltjük a halottakat ,ha így folytatjuk.
Hihetetlen ,hogy már most a lábam közé engedtem a fejét.Mákor nem fog előfordulni ,az biztos.Valahogyan megszököm előle és ettől az egésztől.Valahogyan.Próba szerencse ,nem?

Megérzek a mellemen egy érintést -Zachary ujja körkörös mozdulatokkal dolgozik a bimbómon-,amitől csak még jobban személyes lesz ez a helyzet.

-Ez tetszik ,mi?-teszi fel a költői kérdést.Egy pillanatra sem veszi le rólam a száját ,úgy próbál kommunikálni.-Hogy egy kurva síron nyallak ,közben pedig majd beleszakadsz ,úgy sikoltozol.-még egy sikoly tör fel belőlem.-Gyerünk!Hallani akarlak!Mutasd meg a holtaknak  kié vagy ,nehogy a szellemek el vegyenek tőlem.-mondja és folytatja.

Megint az az érzés.Az a mélyből jövő érzés.Az orgazmus.
A mai napig nem tudtam mi az ,vagy milyen érzés.De...mindjárt a második is meglesz .Bűntudat halvány pöttye jelenik meg bennem.Nem érdemlem meg.Nem vagyok erre méltó.

,,Te egy senki vagy".

Hangzanak apukám szavai a fejemben.

Talán így van ,de...most az egyszer megengedem.

-Élvezz az ujjamra,Cicus!Hadd érezzem ,ahogyan a nedved végig csöpög az ujjamon!-mondja.

Átvált egy sebesebb tempóra ,mikor elélvezek.Az orgazmus villám sugarai járják át a testem mindenhol .Tetőtől-talpig.
Leemeli a szemkötőt és jó messzire eldobja.

-Most pedig kétszer is megmutatom ,hogy kié kell lenned.-mondja és felkel.

Mintha egy új cukrot kóstolna ,úgy nyalja körbe a száját .Úgy csinál akárha kirúzsozná magát.Tényleg már folyok a szájáról.Felemeli a kezét és a hüvelyk ujjával letörli a szája végeit ,majd lenyalja azt.A végén egy ördögi mosoly jelenik meg az arcán.Ő ezt élvezi.Élvezi ,ha bevezethet egy olyan embert valamibe ,amiről nem tud semmit.Szereti ,ha rajta áll ,vagy múlik valami.

-Az első:itt van ez a nyaklánc.-vesz ki a zsebéből egy ékszert .Valamiféle szimbólum lehet rajta.-Eszedbe ne jusson levenni magadról ,mert akkor ...nagyon is megbüntetlek.És a büntetés alatt nem ,azt értem ,hogy komfortosan kinyallak ,vagy jól meg baszlak .Nem.Élet -halál ,Cicuska.Ezt vésd az eszedbe.-bök a halántékára.

Közelebb jön és rám akasztja a nyakláncot.A hideg fém ,csak úgy égeti a forró bőröm.

-Olyan helyes vagy.Az ördögök szimbólumával a nyakadon ,és majdnem teljesen meztelenül.Még a sírkő is nedves.Szegény Victoria.Biztos mérges.-húzza le a száját.-Most pedig...feküdj hanyatt.Mindenkivel megkell csinálni ,csak azt választhatod ki ,hogy hányszor.Nem kell félned ,nem ez lesz az egyszeri alkalom.-mondja sötéten és a zsebébe nyúl.Kihúz belőle egy zsebkést és felém emeli.Tágra nyílnak szemeim az éles tárgy látványára.-Megengedem ,hogy üvöltözz.Csak nyugodtan.Olyan jól fog állni.-rakja rá a mellkasomra a kést.-Mielőtt elkezdeném ,emlékeztetlek egy egy dologra.-tájékoztat.-Az enyém vagy,Autumn Morgan.-azzal a lendülettel belém is szúrja a szikét ,mire akkorát üvöltök ,hogy ember maradjon a lábán.

Nem bírom...meg akarok szabadulni tőle...



Hát belecsaptunk a lecsóba ,Drágák!🥹🤭
Puszi!❤️😘

AndezitWhere stories live. Discover now